شیائومی برای کالاف

نگاهی به بهترین گوشی‌های شیائومی برای کالاف دیوتی موبایل

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که بهترین گوشی شیائومی برای کالاف کدام است؟ ما قصد داریم در این مطلب به سراغ پاسخ این سوال رفته و بهترین گوشی‌های شیائومی را که برای بازی کالاف یا همان Call of Duty Mobile مناسب هستند، بررسی کنیم؛ با ما همراه باشید.

بازی کالاف (Call of Duty Mobile) بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنونی است که کاربران زیادی نیز دارد. اگر گیمر باشید می‌دانید که چقدر کیفیت گوشی می‌تواند به کسب تجربه بهتر در بازی کمک کند. پس بهتر است که قبل از خریداری گوشی شیائومی مناسب گیمینگ به یک سری از فاکتورها توجه کنید.

به نظر شما کدام گوشی این برند پردازنده قدرتمندی دارد؟ کدام گوشی حافظه ذخیره‌سازی بالا و نمایشگر با کیفیتی دارد؟ از آنجایی که تولیدکنندگان مختلف طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کنند، تشخیص اینکه کدام یک با نیازهای شما مطابقت دارد می‌تواند کمی دشوار باشد!

ما برای راحتی بیشترتان لیستی از بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید با هر مقدار از بودجه‌ای که دارید بدون هیچ لگی با دوستانتان کالاف بازی کنید و لذت ببرید. از بلک شارک 5 پرو و شیائومی 13 پرو قدرتمند گرفته تا ردمی نوت 12، همگی در اینجا حضور دارند. بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین گوشی شیائومی برای کالاف

همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، شما برای خرید یک گوشی گیمینگ شیائومی باید به برخی از موارد توجه کنید. برای مثال، پردازنده، نمایشگر، حافظه ذخیره‌سازی و نوع اتصال دستگاه بسیار اهمیت دارند. نوع پردازنده و نمایشگر موجب می‌شوند که بازی و فیلم‌ها با سرعت بیشتر، وضوح بهتر و عملکرد روان‌تری به کاربر نشان داده شوند. جدید بودن دستگاه نیز از جمله عواملی است که باید به آن توجه کرد.

بنابراین بهتر است که قبل از انجام هر کاری تمام فاکتورهای مورد نیاز خود را در گوشی شیائومی برای بازی کالاف در نظر گرفته و سپس به سراغ تهیه آن دستگاه بروید. اگر شک دارید که کدام دستگاه مناسب شماست، این مقاله برایتان بسیار کاربردی خواهد بود.

چرا که ما در این فهرست چندین دستگاه قدرتمند شیائومی را ارائه کرده‌ایم که عملکرد خوبی در بازی داشته‌اند و موفق شدند که از زمان عرضه خود توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کنند. اولین گوشی این لیست شیائومی بلک شارک 5 پرو نام دارد؛ بیایید باهم آن را بررسی کنیم و سپس به سراغ دیگر محصولات برویم.

شیائومی بلک شارک 5 پرو

کمپانی شیائومی در مارس 2022، دستگاهی به نام بلک شارک 5 پرو را معرفی کرد. این گوشی گیمینگ رده بالا با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، 16 گیگابایت رم، قابلیت شارژ سریع و باتری 4650 میلی آمپر ساعتی به بازار آمد و گیمرهای زیادی را شگفت‌زده کرد.

این گوشی قدرتمندترین گوشی بلک شارک است. صفحه نمایش آن به رفرش ریت 144 هرتزی مجهز شده که به عنوان یکی از صاف‌ترین صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. این مدل یک انتخاب عالی برای گیمرهایی است که علاقه فراوانی به بازی کالاف دارند. وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 است. حداکثر روشنایی نمایشگر نیز معادل 500 نیت گزارش می‌شود.

گوشی شیائومی بلک شارک 5 پرو عملکرد صوتی فوق‌العاده‌ای داشته و عمر باتری زیادی دارد. سیستم خنک‌کننده پیشرفته به دستگاه اجازه می‌دهد تا در طول بازی‌های طولانی داغ نکند. تمامی این موارد تجربه گیمینگ را بهبود بخشیده و امکانات ویژه‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

اسپیکر اختصاصی دوگانه، نورپردازی RGB، ابعاد و وزن مناسب، طراحی عالی، دکمه‌های کنترلی گیمینگ اختصاصی، پردازنده گرافیکی آدرنو 730 و غیره از جمله ویژگی‌هایی هستند که شیائومی بلک شارک 5 پرو را به یک گوشی کامل گیمینگ تبدیل می‌کند.

شیائومی 13 اولترا

شیائومی 13 اولترا به عنوان بهترین گوشی هوشمند دوربین‌دار جهان شناخته شده است. لایکا و شیائومی به صورت مشترک یک سیستم دوربین چهارگانه را توسعه دادند که شامل یک لنز 50 مگاپیکسلی 1 اینچی با دیافراگم متغیر، لنز تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری، لنز اولترا واید 50 مگاپیکسلی و لنز تله‌ فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 3.2 برابر اپتیکال هستند.

شیائومی برای کالاف

ماژول دوربین از نوع دایره‌ای و پنل پشتی نیز چرمی است. صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد با گوریلا گلس محافظت می‌شود؛ وضوح 1440 در 3200 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتزی دارد. این صفحه‌نمایش می‌تواند حداکثر روشنایی 2600 نیت داشته باشد و به عنوان یکی از روشن‌ترین پنل در گوشی‌های هوشمند امروزی شناخته می‌شود.

کناره‌های گوشی نیز صاف و پهن‌تر شده‌اند، بنابراین می‌توان در هنگام در دست گرفتن گوشی حس منحصر به فردتری را تجربه کرد. همچنین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 عملکرد روانی را در هنگام انجام بازی و دیگر موارد ارائه می‌دهد. این گوشی به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و می‌تواند در استفاده معمولی تا 16 ساعت دوام بیاورد.

متأسفانه برخلاف شیائومی 13 پرو، مدل 13 اولترا فقط از شارژ سیمی 90 واتی پشتیبانی می‌کند. این به این معنی است که شارژ کامل باتری حدود 40 دقیقه طول می‌کشد. همچنین استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 نیز وجود دارد.

شیائومی 13 پرو

شیائومی 13 پرو ظاهر پریمیوم و شیکی دارد. وزن آن 229 گرم است و در پنل پشتی از سرامیک منحصر به‌فردی استفاده می‌شود. این محصول با آخرین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شده که 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد.

فناوری وای‌فای 7 آن امکان چندین اتصال همزمان 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز را فراهم می‌کند، همچنین بلوتوث 5.3 و دو درگاه برای سیم کارت نیز به چشم می‌خورند. استاندارد IP68 برای محافظت در برابر آب و گرد و غبار در دسترس است.

دوربین سه‌گانه شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی نیز 32 مگاپیکسلی است. همچنین می‌توان به راحتی ویدیوهای 8K را ضبط کرده و از لنز تله‌ فوتو برای ثبت جزئیات دقیق با زوم 3.2 و 5 برابر استفاده کرد.

رفرش ریت 60 هرتزی، رزولوشن 1440 در 3200 و باتری 4820 میلی‌آمپر ساعتی نیز در شیائومی 13 پرو حضور دارند. شارژ 120 واتی قادر است گوشی را در 22 دقیقه فول شارژ کند. کاربران می‌توانند برای شارژ کردن دستگاه از شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز بهره ببرند. در نهایت می‌توان گفت که شیائومی 13 پرو یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی بوده است و طرفداران زیادی دارد.

شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس

فریم دستگاه از مواد پلی کربنات ساخته شده و پنل پشتی نیز از مواد شیشه‌ای معمولی هستند. تراشه دایمنسیتی 1080، رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی موجب می‌شوند که این گوشی شیائومی برای کالاف مناسب باشد. کار کردن با آن بسیار سریع و لذت‌بخش است؛ نمایشگر اولد 6.67 اینچی +FHD به رفرش 120 هرتزی مجهز شده که توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

شیائومی برای کالاف

کار با نمایشگر در زیر نور آفتاب نیز بسیار آسان بوده و می‌تواند روشنایی تا 900 نیت را به ارمغان بیاورد. این نمایشگر همچنین از HDR10+ و همچنین Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. لنز اصلی 200 مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی گوشی به چشم می‌خورد.

شیائومی در بخش باتری، از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی استفاده کرد. در بخش عملکرد نیز شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس دارای تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1080 با پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 است. بنابراین می‌تواند بازی‌های پیچیده با گرافیک فشرده مانند آسفالت 9، کالاف و Genshin Impact را به صورت روان نشان دهد.

شیائومی ردمی نوت 12

صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت 12 از نوع نمایشگر آمولد 6.67 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 و رفرش ریت 120 هرتز است. به لطف روشنایی بالا، این گوشی برای استفاده روزمره در فضای باز کاربردی بوده و حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز خوانایی خود را حفظ می‌کند.

شیائومی برای کالاف

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عمر بالایی دارد، همچنین در بخش عملکرد و حافظه، شیائومی ردمی نوت 12 دارای پردازنده اسنپدراگون 685 با رم 4، 6 و 8 گیگابایت، حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت و یک اسلات کارت SD است.

این تراشه در فرآیند 6 نانومتری تولید شده و دارای چهار هسته Cortex-A73 (2.4 گیگاهرتز) و چهار هسته Cortex-A53 (1.8 گیگاهرتز) است. پردازنده گرافیکی آن نیز آدرنو 610 نام دارد. در بازی‌های مختلف، سرعت تیراندازی حدودا 25 فریم در ثانیه نمایش داده می‌شود.

به طور کلی، در استفاده روزمره عملکرد خوبی دارد و می‌تواند اکثر برنامه‌ها و بازی‌های تلفن همراه را به راحتی اجرا کند، پشتیبانی از 5G نیز فرصت خوبی را برای گیمرها فراهم کرده تا از بازی روان و بدون تاخیری لذت ببرند.

شیائومی 13 لایت

شیائومی 13 لایت به طراحی منحصر به‌فرد و سخت‌افزار داخلی خوبی مجهز شده که می‌تواند در سخت‌ترین شرایط نیز دوام بیاورد. پردازنده کوالکام SM7450-AB اسنپدراگون 7 نسل 1، پشتیبانی از اتصال 5G، شارژ بی‌سیم سریع و دوربین 50 مگاپیکسلی از جمله امکانات این مدل به حساب می‌آیند.

کوالکام درباره این پردازنده گفته بود که چیپست جدید قادر است 25 درصد عملکرد سریع‌تری را در پردازنده ارائه کرده و در بخش پردازنده گرافیکی نیز این میزان به 20 درصد می‌رسد.

شیائومی برای کالاف

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته آن، رفرش ریت 120 هرتزی آن است که در مقایسه با نمایشگر 60 هرتزی، تجربه اسکرول روان‌تری را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است که کارایی خوبی دارد. این مدل به وای‌فای 6، صفحه نمایش 6.55 اینچی آمولد و حداکثر روشنایی 1000 نیت مجهز شده است.

شیائومی یک باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی را در شیائومی 13 لایت قرار داده است که با استفاده معمولی تا یک روز کامل دوام می‌آورد. همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، این مدل از شارژ سیمی 67 وات پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین تنها 40 دقیقه زمان لازم است تا در هنگام شارژ سیمی، شارژ دستگاه از 10 درصد به 100 درصد برسد.

شیائومی 12t

شیائومی 12t از صفحه نمایش آمولد 120 هرتزی بهبود یافته، مدیاتک دایمنسیتی 8100-اولترا در کنار 8 گیگابایت رم و 128 و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی غیرقابل ارتقا، اسپیکر فوق‌العاده و شارژ سریع 120 واتی استفاده می‌کند.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی 1080p+ آمولد با رفرش ریت 120 هرتز است. کمپانی شیائومی در این محصول 202 گرمی از یک باتری بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است.

در پنل پشتی دوربین سه‌گانه قرار دارد که شامل لنز اصلی 108 مگاپیکسلی با فیلم‌برداری 4K، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی هستند. دوربین اصلی 12t می‌تواند با حداکثر کیفیت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ویدیو ضبط کند.

با این حال، چیزی که این گوشی را نسبت به دیگر محصولات متمایز می‌کند، فناوری شارژ آن است. شیائومی از جدیدترین فناوری شارژ یعنی شارژ سیمی 120 واتی USB-C استفاده کرده که موجب می‌شود باتری تنها در کمتر از 19 دقیقه فول شارژ شود. این محصول می‌تواند بازی‌هایی مانند Alto’s Adventure و Call of Duty Mobile را با نرخ فریم بالا و بدون هیچ مشکلی اجرا کند. باتری بیش از 20 ساعت دوام می‌آورد.

شیائومی پوکو F5

صفحه نمایش 6.67 اینچ با حاشیه‌های نازک امولد با وضوح بالا تجربه بصری بهتری را در ویدیو و بازی‌ها ارائه می‌دهد. رفرش ریت 120 هرتز موجب می‌شود که در هنگام استفاده از آن لذت زیادی را تجربه کنید. حداکثر روشنایی نمایشگر 1000 نیت برآورد شده و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل دارد.

شیائومی برای کالاف

اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از صدای Hi-Res صدای 24 بیتی را به ارمغان می‌آورند. این دستگاه نازک دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی می‌تواند در مدت 46 دقیقه فول شارژ شود.

شیائومی پوکو F5 که با طول 161.11 میلی‌متر، عرض 74.95 میلی‌متر و وزن 181 گرم عرضه می‌شود، به دوربین‌های دایره‌ای سه‌گانه مجهز شده که شامل لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز به حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری 1080p مجهز می‌شود. این دستگاه از چیپست کوالکام SM7475-AB اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 4 نانومتری و پردازنده گرافیکی آدرنو 725 پشتیبانی می‌کند.

پوکو X5 پرو

پوکو X5 پرو در اندازه 6.67 اینچی ساخته شده و 181 گرم وزن دارد. فریم و نمایشگر ترکیبی از شیشه و پلاستیک دارند. صفحه نمایش و پنل پشتی کیفیت خوبی دارند و توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شوند.

شیائومی برای کالاف

اسکنر اثر انگشت نیز در دکمه پاور حضور دارد و نمایشگر از نوع پنل آمولد است. از سایر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به دوربین سه‌گانه 108+8+2 مگاپیکسل، رم 6 و 8 گیگابایت، حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت و حداکثر روشنایی 900 نیت اشاره کنیم.

به لطف تراشه SM7325 اسنپدراگون 778G 5G، پوکو X5 پرو بهترین گوشی مناسب بازی کالاف در این رده محسوب می‌شود. علاوه بر آن، رفرش ریت 120 هرتز عملکرد روانی را به ارمغان می‌آورد. برنامه‌ها در کمترین زمان بارگیری می‌شوند، زمان بارگذاری بسیار پایین و وب سایت‌ها نیز خیلی سریع نمایش داده می‌شوند. این مدل به جک 3.5 میلی‌متری مجهز شده و اسپیکر از نوع استریو (دوگانه) است.

شیائومی در این دستگاه از امکاناتی نظیر وای‌فای 6، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و قطب‌نما استفاده کرد. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی به حداکثر توان شارژ 67 وات، شارژ معکوس 5 وات، پشتیبانی از فناوری Power Delivery 3 و پشتیبانی از فناوری Quick Charge 4 مجهز شده است. در آخر، باید اشاره کنیم که این دستگاه به سیستم خنک‌کننده مجهز شده و اصلا در طول بازی داغ نمی‌شود که خود یک مزیت به حساب می‌آید.

جمع‌بندی بهترین شیائومی برای کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف (Call of Duty Mobile) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنونی است و گیمرهای زیادی نیز هر روزه به انجام آن می‌پردازند. کیفیت گوشی تاثیر زیادی در کسب تجربه بهتر دارد. تولیدکنندگان مختلف انواع وسیعی از گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کنند، به همین دلیل انتخاب اینکه کدام گوشی با نیازهای شما مطابقت دارد کمی دشوار است.

پردازنده، نوع اتصال دستگاه، نمایشگر، حافظه ذخیره‌سازی و غیره در بازی کردن اهمیت دارند. پردازنده و نمایشگر باکیفیت موجب می‌شوند که بازی و فیلم‌ها با سرعت بیشتر، وضوح بهتر و عملکرد روان‌تری نشان داده شوند. همچنین بهتر است برای بازی به سراغ دستگاه‌های خیلی قدیمی نروید.

بنابراین قبل از انجام هر کاری، تمام فاکتورهای مورد نیاز خود را برای گوشی شیائومی و انجام بازی کالاف در نظر گرفته و سپس به سراغ تهیه گوشی موردنظر خود بروید. اگر هنو هم نمی‌دانید که کدام دستگاه مناسب شماست، بهتر است که یک بار دیگر مقاله را بخوانید و یا برای اطلاعات بیشتر، پاسخ سوالات خود را از دوستان و کارشناسان سایت جویا شوید.

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد و توانسته باشید از راهکارهای بالا برای تشخیص بهترین گوشی‌های شیائومی برای کالاف استفاده کنید. فراموش نکنید که نظرات خودتان را در بخش کامنت‌ها با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید؛ همچنین اگر سوالی دارید از کارشناسان سایت بپرسید. برای اخبار بیشتر در این حوزه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

1 در مورد “نگاهی به بهترین گوشی‌های شیائومی برای کالاف دیوتی موبایل”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH