گوشی هواوی Mate 60 RS Ultimate Design با تراشه کایرین 9000s معرفی شد

کمپانی هواوی ضمن برگزاری رویداد بزرگی در کشور چین از گوشی پرچمدار جدید سری میت 60 با نام Mate 60 RS Ultimate Design رونمایی کرد. برنامه معرفی این محصول تا حدودی عجیب به‌نظر می‌رسید؛ چرا که اندی لاو؛ سفیر مدل جدید و برند آلتیمیت دیزاین، خواننده هنگ‌کنگی، بازیگر و تهیه‌کننده سینما بدون بیان هرگونه جزئیات پیرامون ویژگی‌های این مدل برای مدت حدودا 15 دقیقه روی صحنه صحبت کرد.

هواوی نیز به نوبه خود با غرور فراوان پیرامون این گوشی هوشمند صحبت می‌کند. به گفته برند چینی، هواوی Mate 60 RS Ultimate Design نشان‌دهنده اوج زیبایی‌شناسی و بالاترین سطح مهارت و نوآوری است. این دستگاه به لحاظ طراحی پنل پشتی با مدل معمولی میت 60 واقعا تفاوت دارد.

در واقع مشخصه‌ای که در وهله نخست در این بخش، جلب توجه می‌کند؛ ماژول دوربین اصلی 8 ضلعی است. این ویژگی در پرچمداران قبلی سری میت RS Porsche Design نیز به چشم می‌خورد. اما دیگر از مدل پورش دیزاین خبری نیست و هواوی تصمیم به عرضه سری آلتیمیت دیزاین گرفته است.

اگرچه هواوی Mate 60 RS Ultimate Design از ظاهری واقعا منحصربه‌فرد برخوردار است؛ اما از جنبه ویژگی‌های فنی با مدل میت 60 پرو پلاس هیچ تفاوتی ندارد. این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر اولد 120 هرتزی با طول قطر 6.82 اینچ و رزولوشن 1.5K است.

گلس حرارت‌دیده Kunlun 2، سیستم‌عامل Harmony OS 4.0، تراشه کایرین 9000s، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی و دوربین اصلی سه‌گانه شامل سنسورهای 48، 40 و 48 مگاپیکسلی سایر ویژگی‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند.

از جنبه پیکره‌بندی حافظه نیز این دستگاه مجهز به 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است. این محصول جدید با قیمت‌گذاری تقریبی 1400 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH