آپدیت MIUI 14 برای گوشی Redmi Note 8 2021 منتشر شد

رابط کاربری MIUI 14 در واقع یک سیستم‌عامل سفارشی مبتنی بر اندروید است که توسط شیائومی برای گوشی‌های هوشمند تولیدی این برند توسعه یافته است. این سیستم‌عامل به‌دلیل ویژگی‌های غنی خود نظیر رابط کاربری تمیز و جذاب، برنامه‌هایی با قابلیت سفارشی‌سازی، حفاظت از حریم خصوصی و بهینه‌سازی عملکرد به شهرت رسیده است. انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی، زبان طراحی جدید، ویژگی‌های هوم اسکرین بهبود یافته و عملکرد بهتر را برای دستگاه‌های شیائومی به ارمغان بیاورد.

بعلاوه این آپدیت احتمالا دارای ویژگی‌های جدیدی مانند تصاویر پس‌زمینه مختلف و بهینه‌سازی قابل توجه سیستم است. Redmi Note 8 2021 یکی از گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه ساخت کمپانی شیائومی به‌شمار می‌رود. این گوشی به لحاظ نسبت قیمت به عملکرد یکی از برترین مدل‌های تولیدی برند چینی محسوب می‌شود. در حال حاضر میلیون‌ها نفر از طرفداران شیائومی از این گوشی هوشمند استفاده می‌کنند.

با انتشار به‌روزرسانی MIUI 14 برای Redmi Note 8 2021 کاربران این گوشی از دستگاه خود لذت بیش‌تری خواهند برد. اکنون این پرسش مطرح می‌شود که به‌روزرسانی MIUI 14 چه زمانی برای کاربران Redmi Note 8 2021 قابل دسترس خواهد بود؟ در پاسخ به این سوال بایستی اعلام کرد که Redmi Note 8 2021 در آینده‌ای نزدیک به MIUI 14 ارتقاء پیدا خواهد کرد.

شیائومی در روز 25 سپتامبر 2023 (3 مهر ماه) انتشار پچ امنیتی ماه سپتامبر 2023 برای گوشی Redmi Note 8 2021 را آغاز کرد. این آپدیت برای نسخه جهانی گوشی ارائه شده و از حجم 3.2 گیگابایتی برخوردار است. بعلاوه به‌روزرسانی جدید به ارتقاء ثبات و امنیت سیستم کمک می‌کند. در وهله نخست، مشترکین برنامه Mi Pilots قادر به تجربه آپدیت جدید خواهند بود. آپدیت پچ امنیتی سپتامبر 2023 از شماره ساخت MIUI-V14.0.6.0.TCUMIXM استفاده می‌کند.

شیائومی در روز 3 مهر ماه، فهرست تغییرات اعمال شده در آپدیت MIUI 14 برای نسخه جهانی Redmi Note 8 2021 را منتشر کرد. آپدیت MIUI 14 از روز 3 مارس 2023 (12 اسفند ماه 1401) برای رام گلوبال منتشر شده است. به‌روزرسانی جدید، امکانات تازه MIUI 14 را در خود جای داده و علاوه بر بهبود ثبات سیستم، اندروید 13 را به دستگاه‌های مختلف می‌آورد. نخستین به‌روزرسانی MIUI 14 از شماره ساخت MIUI-V14.0.3.0.TCUMIXM استفاده می‌کند.

در حال حاضر MIUI از حافظه کمتری استفاده کرده و عملکرد سریع و پاسخگویی مطلوب خود را برای مدت زمان طولانی‌تری حفظ خواهد کرد. این رابط با توجه بیش‌تر به جزئیات، روند شخصی‌سازی را بازتعریف نموده و آن‌را به سطح جدیدی ارتقاء می‌دهد. سوپر آیکون‌ها به هوم اسکرین دستگاه ظاهر جدیدی بخشیده است (کاربران به منظور استفاده از سوپر آیکون‌ها بایستی اپلیکیشن‌های هوم اسکرین و تم را به آخرین ورژن به‌روزرسانی نمایند).

پوشه‌های هوم اسکرین، برنامه‌هایی که کاربران غالبا به آنها احتیاج دارند را برجسته نموده و در نتیجه دسترسی فوری به این اپلیکیشن‌ها امکان‌پذیر خواهد شد. عملیات جستجو در تنظیمات نیز شاهد پیشرفت بوده و با وجود ویژگی‌هایی نظیر سوابق جستجو و دسته‌بندی نتایج، اکنون همه چیز بسیار واضح‌تر به‌نظر می‌رسد.

به‌روزرسانی جدید MIUI 14 برای گوشی Redmi Note 8 2021 ابتدا در دسترس مشترکین Mi Pilots قرار گرفته است. در صورت عدم مشاهده هرگونه باگ، این به‌روزرسانی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

کاربران برای دریافت آپدیت MIUI 14 می‌توانند از اپلیکیشن MIUI Downloader استفاده کنند. کاربران با استفاده از این برنامه ضمن اطلاع از اخبار مربوط به دستگاه خود می‌توانند با ویژگی‌های پنهان MIUI نیز آشنا شوند.

4 در مورد “آپدیت MIUI 14 برای گوشی Redmi Note 8 2021 منتشر شد”

    1. من نوت 8 2021 هستم و هنوز اندروید 11 هستم و اصلا برام اپدیت نیومده از اول تا الان و هیچ وقت هم گوشیمو روت نکرده بودم اگر با مییوآی اپدیتر به اندروید 13 برم خطر داره؟وچرا آپدت نمیاد؟

      0
      1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH