جزئیات جدید درباره گوشی میان‌رده هواوی Nova 11 SE منتشر شد

سری نوا 11 هواوی پیش‌تر در ماه آوریل عرضه شد. اگرچه انتشار شایعات پیرامون سری نوا 12 از مدتی قبل آغاز شده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که هواوی کماکان عرضه یک مدل دیگر از سری نوا 11 را در دستور کار دارد.

این دستگاه احتمالا هواوی Nova 11 SE نامگذاری شده و احتمالا تا اوایل ماه آینده عرضه خواهد شد. در حالی‌که اکنون همگی منتظر رونمایی از این گوشی هستیم؛ تصاویر زنده و جزئیات مربوط به آن در پایگاه داده TENAA منتشر شده است.

هواوی Nova 11 SE از اتصال 5G پشتیبانی نخواهد کرد. TENAA مرجع صدور گواهینامه الزامی در کشور چین به‌شمار رفته و بر اساس گزارش وبسایت ITHome، فهرست مربوط به این گوشی را در پایگاه خود منتشر نموده است. همچنین این مرجع، تصاویر زنده دستگاه را به اشتراک گذاشته است.

این تصاویر نشان می‌دهند که گوشی جدید هواوی از ماژول دوربین دایروی‌شکل دوگانه شامل 3 لنز دوربین میزبانی می‌کند. گوشی دارای رنگ‌آمیزی اصلی مشکی بوده و روی ماژول دوربین و لوگو هواوی نیز سایه‌های طلایی‌رنگ به چشم می‌خورد. بعلاوه این گوشی مجهز به یک نمایشگر تخت در قسمت جلویی است. با این‌حال موقعیت مربوط به حفره دوربین سلفی را نمی‌توان تعیین کرد.

با توجه به اطلاعات ثبت شده، گوشی هواوی Nova 11 SE از استانداردهای TD LTE، LTE، FDD، WCDMA، cdma2000، CDMA 1X و GSM پشتیبانی می‌کند. در این میان به اتصال 5G هیچ اشاره‌ای نشده است. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست، این گوشی از حالت استندبای دو سیم‌کارته پشتیبانی نموده و به‌صورت پیش‌فرض مجهز به سیستم‌عامل‌ Harmony OS هواوی است.

سایر مشخصات این گوشی هنوز فاش نشده است. با توجه به عدم پشتیبانی از اتصال 5G، هواوی Nova 11 SE احتمالا از یک تراشه کایرین قدیمی هواوی بهره‌برداری خواهد کرد. بر اساس گزارش رسانه‌های چینی، هواوی Nova 11 SE در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. با این‌حال کمپانی هنوز این موضوع را به‌طور رسمی تائید نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH