سونی اعلام کرد، Xperia Z4 با صفحه نمایش QHD ارائه خواهد شد!

حتما به خاطر دارید که چندی پیش کمپانی ژاپنی سونی، اعلام کرد که قصد دارد هر 6 ماه یک‌بار، پرچم‌دار جدیدی را وارد بازار کند! با این شرایط بعد از معرفی Z3، باید کم‌کم منتظر نسل چهارم این سری باشیم. با کمی حساب کتاب باید در بهار سال آینده منتظر رونمایی از محصول جدید سونی در نمایشگاه MWC 2015 باشیم!

اگر همین الان بخواهیم این گمانه زنی را آغاز کنیم، سونی احتمالا از آخرین ورژن اسنپدراگون 805 استفاده خواهد کرد! البته اگر کوالکام تصمیم به معرفی نسل جدید محصولاتش یعنی اسنپدراگون 810 بگیرد، استفاده از آن اصلا بعید نخواهد بود. در کنار این مسائل، باید منتظر دوربینی خیره‌کننده با سنسورهای Exmor نیز باشیم.

xperia-Z4

اما هدف ما از این مطلب این گمانه‌زنی‌ها نیست، جالب است بدانید یکی از مدیران سونی، در جدیدترین توییت خود اعلام کرده است که نسل بعدی خانواده Z با استفاده از صفحه‌نمایشی با وضوح QHD به بازار ارائه می‌شود! همچنان او افزوده است که محصول آینده سونی دارای یک باتری قدرتمند و روشنایی صفحه‌نمایش بسیار بالایی خواهد بود.

با این که این مسائل از سوی یکی از مدیران سونی بیان شده است، اما به نظر می‌رسد بیان این موضوع در این برهه زمانی، توجیهی بر استفاده از وضوح FHD بر روی آخرین پرچم‌دار سونی یعنی Z3 است!

سونی Xperia Z4 یا هر نامی که در آینده برای آن انتخاب شود، طبیعتا حواشی زیادی خواهد داشت. از فردای پایان نمایشگاه IFA 2014 باید منتشر شایعات پیرامون پرچم‌دار بعدی سونی باشیم!

Xperia-Z4-(1)

16 در مورد “سونی اعلام کرد، Xperia Z4 با صفحه نمایش QHD ارائه خواهد شد!”

    1. من هم موافقم چون سونی مخصوص اون کسایی است که به دنبال پلاستیک ارزان قیمت هستند از طرف شرکتhTC

  1. سونی فرت و فرت گوشی نمیده،هر 6 ماه یه پرچم دار میده بیرون که همه شرکت ها اینطورین نه فقط سونی

  2. بنا به درخواست بازار و اینکه همه برندها دارن رو میارن به QHD سونی هم حتما رو میاره رو به این صفحه نمایش ولی من اصلا موافق نیستم QHD جایگزین FHD بشه چون اصلا فرقی ندارن در کیفیت و مضرات QHD از قبیل مصرف باتری،کم کردن قدرت پردازنده هم گریبان گیر گوشیها خواهد شد. خداکنه سونی رو نیاره به QHD.

    1. خب امروز دید خیلی ضایع اس که پرچمدارش نسبت به دو نسل قبلی تفاوتی نداشته پشیمون شد و گفت حتما qhd میزنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH