اسپیکر سامسونگ ST40B

بررسی اسپیکر سامسونگ تاور پارتی ST40B: برج مهمانی کره‌ای!

اگر به دنبال یک اسپیکر ایستاده با کیفیت هستید، با نقد و بررسی اسپیکر سامسونگ تاور پارتی ST40B همراه ما باشید.

زندگی بدون موسیقی، یک اشتباه است! این سخن را نیچه، فیلسوف مشهور قرن نوزدهم بیان کرده است. اگر کمی به آن دقت کنید می‌توانید با این جمله موافق باشید. واقعا موسیقی نقش بسیار زیادی در زندگی انسان‌ها دارد و زندگی بدون موسیقی، انگار زندگی بدون روح است.

حال شما برای این بخش مهم از زندگی خود چه کارهایی انجام داده‌اید؟ انتخاب موسیقی مناسب، یکی از اولین اقداماتی است که می‌تواند در طولانی مدت تاثیر بسزایی در رفتار، اخلاق، عقاید و دیدگاه‌های ما بگذارد. مرحله دوم، انتخاب یک دستگاه خوب برای گوش دادن به موسیقی است.

به خوبی می‌دانید یک اسپیکر بی‌کیفیت یا یک هدفون خراب، تا چه حد می‌تواند جذابیت بهترین آثار موسیقی تاریخ را برای ما نابود کند.

شما شاید در زندگی خود برنامه داشته باشید که برای خوراک، پوشاک یا مواردی از این دست که برای‌تان اهمیت دارد، خساست به خرج ندهید و همواره بهترین جنس را خریداری کنید، اما عاشقان موسیقی همین نظریه را در مورد موسیقی دارند. یعنی همواره سعی می‌کنند از بهترین هدفون‌ها، ایربادز، اسپیکر بلوتوثی و دستگاه‌های پخش استفاده کنند و سر این گونه اجناس به راحتی پول خرج می‌کنند.

حالا استفاده شما از موسیقی ممکن است متفاوت باشد، گاهی با یک ایربادز کارتان راه میوفتد ولی گاهی به یک اسپیکر بزرگ نیاز دارید تا فضای بزرگی را تحت تاثیر موسیقی قرار دهید.

چند سالی می‌شود که اسپیکرهای بلوتوثی بزرگ و ایستاده در میان کاربران عادی باب شده است. این مدل‌ها برای پخش موسیقی درون خانه، سالن اجتماعات، فروشگاه، ویلا، جشن‌ها یا حتی دورهمی‌ها در دل جنگل در کنار آتش بسیار مناسب است.

به طور کلی باید مسئول پخش صدا آن هم برای جماعت زیادی باشید که به این اسپیکرها نیاز پیدا کنید. اسپیکرهای بلوتوثی ایستاده ابعاد بزرگی دارند، قدرت پرتاب صدای بالایی دارند و باید باتری آن‌ها حداقل چندین ساعت شارژدهی داشته باشد. وزن و قیمت بالا هم از دیگر خصوصیات این اسپیکرها است.

اما موارد گفته شده به یک مورد بستگی دارد، نگاه شما به موسیقی چیست؟ اگر دنبال یک محصولی هستید که صرفا صدای بلندی داشته باشد و کیفیت برایتان اهمیت نداشته باشد، می‌توانید یک اسپیکر ایستاده و ارزان قیمت خریداری کنید. ولی اگر از عاشقان موسیقی هستید، بدانید که باید به سراغ برندهای برجسته بروید و از نظر هزینه کمی سر کیسه را شل کنید!

حال اگر جزو دسته دوم یعنی عاشقان موسیقی هستید، یکی از گزینه‌های اصلی خرید اسپیکرهای بلوتوثی بازار برای شما اسپیکر سامسونگ ST40B است. این اسپیکر بلوتوثی ایستاده قابلیت‌های زیادی دارد و توسط برند معتبری هم ساخته شده، به همین ترتیب می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

اما شما برای خرید آن هم برای محصولی چند ده میلیونی نیاز به بررسی جامع و تخصصی دارید، به این ترتیب تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به تمامی بخش‌ها، نقاط قوت و ضعف اسپیکر بلوتوثی ایستاده سامسونگ ST40B بپردازیم.

جدول مشخصات اسپیکر ST40B

ابعاد
56.1 در 28.1 در 25 سانتی‌متر
وزن
7.7 کیلوگرم
حالت‌های موسیقی
استاندارد، هیپ‌هاپ، EDM، راک، لاتین، هاوس، REGGAE و پارتی
حالت‌های نوری
محیط، پارتی، دنس، رعد، ستاره
تعداد بلندگو
4
قدرت خروجی
80 وات (باتری) 160وات (اتصال به برق)
باتری
لیتیوم‌یونی 18650 میلی‌آمپرساعتی

اقلام داخل جعبه اسپیکر سامسونگ ST40B

برای خرید این اسپیکر طبیعتا باید منتظر یک جعبه بزرگ باشید. جعبه اسپیکر ساده ‌است و طراحی خاصی ندارد، به این ترتیب باید سریع آن را باز کنید تا به اصل جنس برسید.

درون جعبه خود اسپیکر درون محافظ‌های یونولیتی قرار دارد که باید با احتیاط آن را خارج کنید. به جز اسپیکر، یک ریموت کنترل مشابه با کنترل‌های تلویزیون، دو عدد باتری، کابل برق و برگه‌های راهنما و گارانتی درون جعبه قرار دارد. کابل برق ممکن است دو شاخه یا سه ‌شاخه باشد، مدلی که ما در اختیار داشتیم سه‌شاخه بود و برای زدن اسپیکر به برق نیاز به تبدیل داشتیم.

طراحی و کیفیت ساخت اسپیکر سامسونگ ST40B

سامسونگ به اسپیکر ایستاده خود لقب Tower Party داده است. برج پارتی سامسونگ طراحی مثلثی دارد. دو ضلع این برج خروجی اسپیکر هستند و یک ضلع محل اتصال کابل‌ها و دستگیره و به طور کلی پشت اسپیکر محسوب می‌شود.

اسپیکر سامسونگ در هر ضلع دو بلندگو دارد و به این ترتیب 4 بلندگو خروجی در این مدل می‌بینید که توسط پنجره محافظ فلزی حفاظت می‌شوند. در دو طرف چپ و راست هر ضلع اسپیکر یک نوار LED وجود دارد که وظیفه نورپردازی RGB اسپیکر را برعهده دارند. هر سه ضلع اسپیکر دارای ساختار هاشور مانند است که باعث شده تا بدنه اسپیکر از سادگی در بیاید. در دو ضلع خروجی بلندگو نیز نور نوار LED روی این هاشورها جلوه متفاوتی دارد.

نوک سه ضلع اسپیکر با پلاستیک خشک و صاف پوشیده شده، همچنین روی اسپیکر هم پلاستیک صاف و بدون طرح است.

در زیر اسپیکر سه پایه پلاستیکی با پد مات بر روی آن‌ها قرار دارد که باعث می‌شود اسپیکر به خوبی بر روی هر سطحی قرار بگیرد و لیز نخورد. هچنین زیر اسپیکر یک حفره استوانه‌ای با عمق حدود 16-17 سانتی‌متر قرار دارد که محلی برای اتصال پایه‌هاست.

برج پارتی سامسونگ 56.1 سانتیمتر طول، 28.1 سانتی‌متر عرض و 25 سانتی‌متر عمق یا ضخامت دارد. وزن این محصول نیز حدود 7.7 کیلوگرم است.

ابعاد اسپیکر سامسونگ ST40B مناسب است. این اسپیکر خیلی بزرگ و جا‌گیر نیست و در محیط‌های مختلف می‌توان جایی برای آن در نظر گرفت. وزن اسپیکر نیز نسبتا بالاست و جابجایی‌های طولانی مدت آن کمی سخت‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. اما در حالت کلی آقایان و خانم‌ها می‌توانند آن را برای لحظه‌ای کوتاه یا از یک سوی خانه به سوی دیگر جابه‌جا کنند، شاید تنها بلند کردن اسپیکر و گذاشتن آن بر روی سطحی بلند کمی چالش برانگیز باشد.

پد‌های پلاستیکی پایه اسپیکر باعث شده تا نتوان آن را بر روی زمین یا روی میز یا هر سطحی لیز داد و برای حتی چند سانت جابه‌جا کردن آن لازم است تا اسپیکر را بلند کنید.

ضد آب

سامسونگ اعلام کرده که اسپیکرهای سری Tower Party ضد آب است. این بدان معنا نیست که می‌توانید اسپیکرها را درون آب بیندازید. ولی می‌توان از این اسپیکرها در کنار استخر یا ساحل استفاده کرد و از خیس شدن آن‌ها نگران نبود. اسپیکر ST40B به همراه دیگر مدل‌های سری Tower Party توانایی مقاومت در برابر خیس شدن در کنار استخر و ساحل را دارند.

نورپردازی RGB

نوار نوری نسبتا پهنی در دو سمت بلندگو‌ها قرار دارد که از بالا تا پایین فضای داخلی اسپیکر کشیده‌ شده‌ است. این نوار RGB میزان روشنایی بالایی دارد و در طول روز یا محیط نورانی داخل اتاق می‌توانید تنوع رنگی و جلوه‌های آن را مشاهده کنید. البته که نورپردازی اسپیکر در شب جذابیت دیگری دارد.

این نورپردازی پنج حالت دارد که نام و مدل نورپردازی آن‌ها را در ادامه نوشته‌ایم. همچنین می‌توانید نورپردازی RGB را خاموش کنید.

اسپیکر سامسونگ ST40B

Ambient: در این حالت کل نوار کناری در رنگ‌های مخالف مانند رنگین کمان روشن شده و رنگ‌ها به ملایمت عوض می‌شوند. در این حالت نورپردازی هیچ واکنشی به بیت موسیقی ندارد.

Party: در این وضعیت، حالت‌های مختلف نوری مانند روشن شدن کل نوار، بالا و پایین رفتن نوار با بیت و حالت‌های متنوعی در هنگام پخش موسیقی به نمایش در می‌آید.

Dance: در این حالت نوارهای کناری به ترتیب و با حرکت بیت روشن و خاموش می‌شوند.

ThunderBolt: در این حالت نور نوارهای کناری بر اساس بیت و بلندی صدا، افزایش و کاهش می‌یابد.

Star: این حالت مشابه حالت دنس است ولی در این حالت نوارهای کناری بر اساس بیت به طور همزمان روشن و خاموش می‌شوند.

در هنگام روشن شدن، خاموش شدن، افزایش و کاهش صدا و کارهایی از این دست، افکت‌های نوری جذابی توسط این نوارهای LED به نمایش در می‌آید.

همانطور که گفتیم سطح پلاستیکی روی بدنه اسپیکر دارای حاشور خاصی است که با روشن شدن این نوارهای LED، نور بر روی آن‌ها می‌افتد که جذابیت خاصی دارد، همچنین شکل گرادیانت مانند نور بر روی بدنه هاشوردار هم به‌ویژه در شب، بسیار خاص است.

اما با توجه به رده قیمتی اسپیکر سامسونگ ST40B نمی‌توان گفت که میزان نورپردازی آن رضایت بخش است. درواقع در اسپیکرهای ارزان‌تر شاهد استفاده از نوار رنگی هستیم، در اسپیکرهای گران‌قیمت کل سطح اسپیکر با LED پوشیده شده و نورپردازی بسیار جذاب‌تر است. به نظر، سامسونگ برای بخش نورپردازی ST40B کم کاری کرده واگر نه می‌توانست سطح بیشتری از اسپیکر را با نوار LED بپوشاند.

دکمه‌های کنترلی

بر روی دستگاه 7 دکمه کنترلی وجود دارد که در یک دایره فرورفته که جنس پلاستیکی نرم دارد، مشخص هستند. دکمه بالا وسط که با رنگ قرمز رنگ مشخص است، دکمه خاموش و روشن دستگاه است که با دو ثانیه نگه‌داشتن آن می‌توانید اسپیکر ایستاده ST40B را روشن و خاموش کنید. روشن و خاموش کردن دستگاه با افکت صوتی و نورپردازی RGB همراه است.

اسپیکر سامسونگ ST40B

از سمت راست اولین دکمه کنار دکمه پاور، دکمه تغییر وضعیت است که با زدن آن می‌توانید بین حالت‌ اتصال بلوتوثی، AUX یک و دو و فلش USB جابه‌جا شوید.

دکمه بعدی برای افزایش صدا کاربرد دارد، پس از آن دکمه افزایش باس دیده می‌شود، سپس دکمه کاهش صدا و در نهایت دکمه تغییر حالت نورپردازی! دکمه پخش و توقف موسیقی هم در وسط این پد دایره‌ای قرار دارد.

کار با دکمه‌ها راحت است و هیچ چالشی ندارد، امکان رفتن به موسیقی قبلی و بعدی با توجه به دکمه‌های روی دستگاه وجود ندارد ولی با ریموت کنترل و اپلیکیشن موبایل می‌توانید موسیقی قبلی و بعدی را انتخاب کنید.

درگاه‌ها و کانکشن

به چهار روش می‌توان با برج پارتی سامسونگ ST40B موسیقی پخش کنید. اولین و ساده‌ترین راه استفاده از اتصال بلوتوثی است. کافیست حالت دستگاه را بر روی اتصال بلوتوث قرار دهید، سپس در بخش بلوتوث تلفن همراه خود به دنبال نام [AV] MX-ST4B Series بگردید و به آن متصل شوید. به همین راحتی اسپیکر به گوشی متصل شده و شما هر موسیقی، صوت، ویدیو یا حتی تماسی در گوشی خود داشته باشید، صدای آن از اسپیکر پخش می‌شود.

اسپیکر سامسونگ ST40B

روش دوم اتصال کابل AUX 1 است، با استفاده از کابل AUX و اتصال آن به گوشی یا لپ‌تاپ یا سیستم خانگی خود، می‌توانید اسپیکر سامسونگ را به اسپیکر دستگاه خود تبدیل کنید.

همچنین در پشت دستگاه پورت‌های آنالوگ AUX 2 هم قرار دارد که دارای پورت‌های ورودی و خروجی است. پورت‌‌های خروجی برای اتصال سیمی برج پارتی سامسونگ به یک برج دیگر و تشکیل صدای استریو کاربرد دارد. این بخش نیاز به توضیح بیشتر دارد. شما می‌توانید این اسپیکر را به صورت سیمی و وایرلس به دیگر اسپیکرهای سری Tower Party متصل کنید.

برای اتصال سیمی اسپیکر سامسونگ ST40B به یک اسپیکر دیگر از همین خانواده باید دکمه ADD STEREO در پشت دستگاه را بزنید و سپس کابل آنالوگ خروجی اسپیکر اول را به قسمت ورودی اسپیکر دوم متصل کنید. به این ترتیب این دو دستگاه به هم متصل شد‌ه‌اند.

اسپیکر سامسونگ ST40B

در اتصال وایرلس شما می‌توانید تا ده اسپیکر از سری Tower Party را به هم متصل کنید و نیاز نیست اسپیکرها هم مدل باشند. برای این کار باید گزینه GROUP PARTY را در اسپیکر اول بزنید، سپس آن را از طریق بلوتوث به گوشی خود متصل کنید. به این ترتیب دستگاه اول به عنوان میزبان شناخته می‌شود. حال دیگر اسپیکرها را روشن کرده و دکمه GROUP PLAY آن‌ها را بزنید. به این ترتیب 9 اسپیکر دیگر از سری Tower Party را می‌توانید به اسپیکر میزبان متصل کنید و در مجموع 10 اسپیکر یکپارچه داشته باشید.

اما بخش ورودی کابل‌های AUX 2 برای اتصال دستگاه‌هایی مانند سیستم‌های پخش قدیمی، دستگاه پخش DVD و بلوری و اتصال کنسول نیز استفاده می‌شود.

برای گوش دادن به موسیقی می‌توانید از فلش USB نیز استفاده کنید. حالت پخش را بر روی USB بگذارید و فلش خود را به دستگاه متصل کنید. به این روش می‌توانید به موسیقی یا هر نوع صوت دیگری که در فلش دارید، گوش دهید.

کیفیت صوتی و قدرت پخش

همانطور که گفتیم اسپیکر سامسونگ ST40B از چهار بلندگو تشکیل شده است، دو بلندگوی پایینی ساب ووفر هستند و صدای بیس یا بم را دارد. ولی بلندگوهای بالا همان توییتر یا بلندگوهای پخش صدای میدرنج و زیر هستند. این به چه معناست؟ دو بلندگو بالا مسئول پخش صدای موسیقی و خواننده هستند، ولی دو بلندگوی پایین صدای بیس یا بم را تولید می‌کند یا به نوعی مسئول صدای دوبس دوبس هستند!

اسپیکر سامسونگ ST40B

ترکیب این دو بلندگو یعنی صدای بلند و با کیفیتی که تمام اجزای موسیقی در آن قابل شنیدن است و از طرفی بیس خوب و قابلی قبولی هم دارد.

کیفیت پخش موسیقی در حالت معمولی بسیار خوب است. البته ما در دفتر کار از این اسپیکر استفاده می‌کردیم و در اغلب موارد صدای کمتر از 50 درصد بود، در این حالت صدای بیس خیلی به گوش نمی‌رسد و موسیقی آن کوبندگی لازم را ندارد. وقتی صدا را بلند می‌کنید نفس ساب‌ووفر تازه می‌شود و کوبندگی موسیقی و بیس آن افزایش پیدا می‌کند.

البته کلا اسپیکر ایستاده سامسونگ ST40B از آن مدل‌هایی نیست که صدای بیس آن زمین را بلرزاند و شاید برای عاشقان صدای بیس عمیق مناسب نباشد ولی صدای بیس آن اصلا بد یا ضعیف نیست و کاملا می‌تواند مهمانی شما را به آتش بکشاند.

با زدن دکمه BASS می‌توانید از همان دوبس دوبس معروف لذت ببرید و با زدن مجدد این دکمه، صدای بیس ضعیف می‌شود. پس اگر صدای بیس دوست دارید دکمه BASS را فعال کنید.

البته تمام موارد گفته شده برای حالت استاندارد است. با اپلیکیشن این برنامه می‌توانید بین انواع مختلف صدای استاندارد، هیپ‌هاپ، EDM، راک، لاتین، هاوس، REGGAE و پارتی، هر کدام را بنا بر سلیقه خود و طبق موسیقی در حال پخش انتخاب کنید.

در تست ما حالت هیپ‌هاپ و لاتین صدا آزاد‌تر و بیس خوبی داشت و بیشتر از این دو حالت استفاده کردیم.

اسپیکر سامسونگ ST40B

این اسپیکر در حالت باتری قدرت صدای 80 وات و در حال اتصال به برق قدرت صدای 160 وات دارد. می‌توان گفت حداکثر صدای برای اتاق 100 تا 200 متری کاملا کافی است و صدای بلندی را تولید می‌کند.

همچنین در حالی که صدا را افزایش می‌دهید نویز یا لرزش خاصی در صدا مشاهده نمی‌شود و کیفیت صدا حفظ شده و همچنان تمام اجزای موسیقی به خوبی شنیده می‌شوند.

این مدل از کدک‌های صدای باکیفیت مانند SBC ،AAC ،apt-X و پشتیبانی می‌کند که برای افرادی که به شکل تخصصی‌تر به موسیقی نگاه می‌کنند مناسب است.

اسپیکر سامسونگ ST40B

به طور کلی ما تمام سبک‌های موسیقی رپ، راک تا جاز و هیپ‌هاپ و حتی موسیقی متن مانند پیانور و گیتار را بر روی این مدل گوش دادیم و در تمامی سبک‌ها رضایت بسیار بالایی داشتیم. شفافیت صدا و تفکیک اصوات موسیقی بسیار خوب است. برای داشتن بیس بالاتر باید صدای اسپیکر را زیاد کنید و با صدای کم خیلی صدای بم به گوش نمی‌رسد.

به این ترتیب این اسپیکر برای استفاده در محیط‌های کوچک خوب نیست زیرا با صدای کم نمی‌تواند توقع شما از یک دستگاه نسبتا گران قیمت را برآورده کند. اما همانطور که گفتیم وقتی صدا افزایش پیدا کند و BASS را هم فعال کنید، می‌توانید از قدرت صدای برج پارتی ST40B لذت ببرید.

اسپیکر سامسونگ ST40B

خروجی دو طرفه صدا باعث می‌شود صدا مانند دیگر اسپیکرها صرفا از یک جهت پخش نشود و صدای فراگیرتری داشته باشید.

همچنین اگر صدای اسپیکر را افزایش دهید و حداقل فاصله دو متری با آن داشته باشید، احتمالا بهترین نتیجه از نظر کیفیت صدا را تجربه خواهید کرد.

اپلیکیشن سامسونگ تاور

سامسونگ برای استفاده بهتر از سری اسپیکرهای ایستاده خود، اپلیکیشن Samsung Sound Tower را تولید کرده است. این اپلیکیشن در گوگل پلی امتیاز 2.8 را دارد و فکر می‌کنیم همین امتیاز به طور کافی نشان دهنده کیفیت این برنامه است.

برنامه رابط کاربری ساده و ضعیفی دارد و احساس می‌کنید که یک فرد تازه‌کار برنامه را ساخته ولی این برنامه برای سامسونگ است.

این برنامه چهار بخش اصلی دارد. بخش اصلی ریموت کنترل است که کاربرد همان کنترل از راه دور را دارد و می‌توانید تمام دکمه‌ها، تغییر موسیقی، حالت صدا، حالت پخش، نور و غیره را در آن مدیریت کنید.

بخش بعدی پلی‌لیست پخش است که به شدت رابط کاربری بدی دارد و شخصا ترجیح می‌دهم از برنامه موسیقی خود گوشی استفاده کنم!

بخش دیگر LIGHT است که با آن می‌توانید حالت‌های مختلف موسیقی را انتخاب کنید. همچنین گزینه‌ای به نام Color Mod دارد که با آن می‌تواند از پد رنگ RGB یک رنگ را انتخاب کنید که نوار نور اسپیکر به آن رنگ در بیاید.

همچنین بخش دیگر به نام DJ Beat است که با آن می‌توانید 5 افکت مختلف مانند صدای نویز، صدای کلفت و نازک و غیره را بر روی موسیقی بگذارید. افکت‌های این بخش جذابیتی نداشت و نمی‌دانم واقعا به کار دی‌جی‌ها می‌آید یا نه ولی کلا سامسونگ در بخش افکت نوری و صوتی ضعیف کار کرده و این اسپیکر بیشتر مناسب پخش ساده موسیقی است.

باتری اسپیکر سامسونگ ST40B

سامسونگ در این مدل از بسته باتری لیتیوم‌یونی 18650 میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده که به گفته خود سامسونگ تا 12 ساعت شارژدهی دارد. البته این میزان شارژدهی تا حد بسیار زیادی به بلندی صدای شما در هنگام گوش دادن به موسیقی بستگی دارد.

در تست ما به دلیل آن که معمولا صدا در کمتر از 50 درصد بود و این صدا برای محیط دفتر کاملا کافی است، نمی‌توانیم آماری دقیق از شارژدهی این اسپیکر بدهیم ولی مطمئنا اگر صدای موسیقی زیر 50 درصد باشد، شارژدهی بیش از 12 ساعت خواهد بود.

اما حتی اگر صدای اسپیکر زیاد باشد، شارژدهی 8-9 ساعته قابل انتظار است که به طور کامل حداقل دو مهمانی یا هر نوع مراسم 4 ساعته را ساپورت می‌کند و این کاملا رضایت بخش است. همچنین شما همواره می‌توانید از اسپیکر در حالی که به برق متصل است استفاده کنید، کابل برق این مدل 1.5 متر طول دارد که متراژ مناسبی است و شما را خیلی محدود نخواهد کرد.

اما برای شارژ 3 ساعت زمان کافی است تا اسپیکر به طور کامل از صفر تا صد شارژ شود. زمان شارژ اسپیکر هم بسیار مناسب است تقریبا یک سوم زمان پخش موسیقی زمان می‌برد تا آن را شارژ کنید و از آن استفاده کنید.

جمع‌بندی اسپیکر سامسونگ ST40B

برج پارتی سامسونگ ST40B یک دستگاه 500 دلاری پخش موسیقی با نقاط قوت زیاد است. این مدل با طراحی مثلثی که دارد، صدا را از دو جهت به بیرون پرتاب می‌کند که این اتفاق باعث می‌شود مزیت خوبی نسبت به تقریبا 95 درصد اسپیکرهای بازار که در یک جهت صدا را به بیرون پخش می‌کنند، داشته باشد.

صدای این اسپیکر بسیا بلند، خوب، شفاف، تفکیک شده و با بیس مناسب است و شما می‌توانید از صدای موسیقی لذت ببرید. صدای بیس و تفکیک صدا در حالتی که صدای اسپیکر پایین است مناسب نیست و اسپیکر به درد فضاهای کوچک نمی‌خورد. این مدل زمانی قدرت خودش را نشان می‌هد که صدایش آزاد باشد و بتواند فریاد بزند، به این ترتیب دقت کنید که برای فضایی که شما دارید، آیا می‌توانید صدای این اسپیکر را زیاد کنید یا خیر.

اسپیکر ضد پاشش آب است و به این ترتیب اگر نوشیندی روی آن ریخت یا در کنار استخر خیس شد، سریعا آسیب نمی‌بیند ولی بهتر است از خیس شدن آن جلوگیری کنید.

اسپیکر سامسونگ ST40B

قابلیت‌های این اسپیکر خیلی حرفه‌ای نیست و به درد دی‌جی‌ها نمی‌خورد، اما برای پخش صدا می‌توانید از بلوتوث، فلش و کابل AUX استفاده کنید.

امکان اتصال سیمی و وایرلس این اسپیکر به مدل‌های دیگر سری Tower Party نیز وجود دارد.

نورپردازی اسپیکر کاملا معمولی و ساده است، دو نوار در کنار دو بخشی که بلندگوها قرار دارند، استفاده شده که چند حالت معمولی رقص نور را اجرا می‌کنند.

اسپیکر سامسونگ ST40B

اپلیکیشن Samsung Sound Tower نه رابط کاربری خوبی دارد و نه قابلیت هیجان‌انگیزی به شما می‌دهد، شاید مهم‌ترین کاربرد آن کنترل از راه دور اسپیکر است که با ریموت هم می‌توانید این کار را انجام دهید، همچنین برخی از حالت‌های صدا می‌تواند کیفیت بهتری به شما بدهد، برای تنظیم حالت صدا هم به اپلیکیشن نیاز دارید.

شارژدهی و سرعت شارژ مناسب است، اگر برنامه دارید به طور مداوم از اسپیکر استفاده کنید شاید بهتر باشد آن را به برق بزنید، ولی اگر برای مراسم‌های خاص به سراغ این اسپیکر می‌روید، خیالتان از شارژدهی راحت باشد.

نقاط ضعف و قوت اسپیکر سامسونگ ST40B

نقاط قوت نقاط ضعف
طراحی خوب

پخش صدا در دو جهت

ضد آب

شارژدهی خوب

کیفیت صدای عالی

قابلیت اتصال به 10 اسپیکر 

اپلیکیشن ضعیف

نورپردازی می‌توانست بهتر باشد

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH