نحوه اندازه‌گیری ضربان قلب در گوشی‌های هوشمند شیائومی

کمپانی شیائومی در طی این سال‌ها سعی کرده که روی گوشی‌های خود از انواع ویژگی‌های جدید استفاده کند. حالا روز به روز بر تعداد علاقمندان شیائومی افزوده می‌شود و همین دستاوردها موجب شده‌اند که این کمپانی در مسیر پیش‌رو پا به پای رقبا حرکت کند.

شیائومی با رابط MIUI خود ویژگی‌های نوآورانه زیادی را فراهم کرده که یکی از آنها اندازه‌گیری ضربان قلب است. ما قصد داریم در این مطلب به نحوه اندازه‌گیری ضربان قلب در گوشی‌های هوشمند شیائومی بپردازیم. پس برای اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

کاربران قادرند که به صورت مستقیم و تنها با گوشی شیائومی، ضربان قلب خود اندازه‌گیری کنند. ممکن است بسیاری از کاربران نحوه استفاده از این روش را ندانند؛ ولی باید اشاره کنیم که اندازه‌گیری ضربان قلب با گوشی شیائومی یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای سنجش میزان ضربان قلب است!

در ادامه با نحوه اندازه‌گیری ضربان قلب در گوشی‌های هوشمند شیائومی آشنا می‌شویم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اندازه‌گیری ضربان قلب در گوشی‌های شیائومی

رابط کاربری MIUI 14 یکی از بهترین رابط کاربری‌های شیائومی است. این رابط کاربری امکانات زیادی دارد و کاربران همه روزه از آن استفاده می‌کنند! حالا گفته شده که کمپانی شیائومی در حال حاضر روی رابط کاربری جدید خود به نام MIUI 15 کار می‌کند!

شیائومی در طراحی و توسعه این رابط کاربری، قصد دارد امکانات بیشتری را عرضه کند و آن را به یکی از بهترین رابط‌های کاربری موجود در جهان تبدیل کند. با این حال، اکنون بیایید به سراغ ویژگی اندازه‌گیری ضربان قلب در گوشی‌های شیائومی برویم.

چگونه می‌توان ضربان قلب خود را با گوشی هوشمند شیائومی اندازه‌گیری کرد؟ برای انجام این کار، باید توجه کنید که دستگاه شما به ویژگی حسگر اثر انگشت روی صفحه مجهز شده باشد، در غیر این صورت، نمی‌توانید ضربان قلب خود را با دستگاه موردنظرتان اندازه بگیرید.

برای انجام این کار طبق مراحل پایین پیش بروید:

  1. در ابتدا وارد تنظیمات دستگاه شوید.
  2. سپس بر روی Additional settings کلیک کنید.
  3. در نهایت، گزینه Heart rate را انتخاب کرده و کمی صبر کنید تا دستگاه ضربان قلب شما را اندازه‌گیری کند.

به همین راحتی قادر خواهید بود ضربان قلب خود را چک کنید! همیشه شیائومی در هنگام توسعه رابط MIUI سعی می‌کند که از ویژگی‌های کاربردی و کاربرپسندی کمک بگیرد. ضربان قلب نیز جزو همین ویژگی‌هاست! در پایین نیز تصویری از توضیح توسعه‌دهنده از این قابلیت را برای شما قرار دادیم:

آیا مطلب اندازه‌گیری ضربان قلب در گوشی‌های شیائومی برای شما مفید بود؟ فراموش نکنید که نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. همچنین، برای اطلاعات بیشتر در زمینه گوشی، لپ‌تاپ و فناوری‌های مختلف با ما همراه باشید.

4 در مورد “نحوه اندازه‌گیری ضربان قلب در گوشی‌های هوشمند شیائومی”

    1. سعید صانعی

      سلام
      دقت کنید در متن نوشته شده گوشی شما باید حسگر اثرانگشت روی صفحه داشته باشه، مدلی که شما دارید حسگر اثرانگشت فیزیکی در فریم کناری داره و به این قابلیت مجهز نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH