تویوتا کراون اسپرت 2024 معرفی شد

تویوتا به تازگی از مدل جدیدی به نام کراون اسپرت 2024 رونمایی کرده که تنها با نیروی هیبریدی کار می‌کند و رنگ‌بندی جذابی دارد. کمپانی تویوتا اعلام کرد که کاربران می‌توانند در آینده علاوه بر نسخه هیبریدی کنونی، از نسخه پلاگین هیبریدی نیز استفاده کنند.

خودروی تویوتا کراون اسپرت 2024 در طول 185.8 اینچ، عرض 74 اینچ و ارتفاعی برابر با 61.6 ساخته شده که نسبت به نسخه تویوتا کراون 2024 معمولی که در ایالات متحده عرضه شده بود، کوتاه‌تر، عریض‌تر و کمی بلندتر است. فاصله بین دو محور آن برابر با 109 اینچ است، بنابراین سه اینچ کوتاه‌تر از مدل معمولی خواهد بود.

گفته شده که این خودرو با چرخ‌های 21 اینچی، سیستم تعلیق مستقل عقب و همچنین سامانه هدایت چرخ عقب به بازار می‌آید. یک بسته باتری لیتیوم یونی بزرگتر و موتور 2.5 لیتری هیبریدی در این مدل قرار گرفته و پیشرانه نسخه پلاگین هیبریدی یک موتور محرک با چگالی خروجی بالا خواهد بود. تویوتا اظهار داشت که این باتری برد الکتریکی دستگاه را افزایش خواهد داد.

در بخش ظاهری خودرو، دو ورودی هوا در قسمت‌های کناری سپر اصلی قرار دارد و چراغ‌ها از طراحی جذابی برخوردارند. در پایین تصاویر مربوط به آن را قرار دادیم:

طراحی فضای داخلی با مدل پایه خیلی تفاوتی ندارد ولی کابین خودرو از اولین سقف تنظیم‌کننده صدا برخوردار است که به خودرو امکان می‌دهد تا صداهای داخل کابین را منعکس کند.

البته یک جفت صفحه نمایش 12.3 اینچی نیز در کابین حضور دارد که به عملکردهای مختلفی مجهز می‌شود. صندلی‌ها از روکش منحصر به‌فردی ساخته شده‌اند و مواد درجه یکی در کابین حضور دارند.

کمپانی خودروسازی تویوتا پیش‌بینی کرده که هر ماه 700 دستگاه از این خودرو را به فروش برساند؛ این کمپانی همچنین درباره قیمت این مدل اینچنین گفت که قرار است تویوتا کراون اسپرت با قیمتی معادل 5.900.000 ین یا حدود 39.600 دلار وارد بازار شود. بدون شک در آینده اخبار بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره تویوتا کراون اسپرت 2024 چیست؟ آیا این شرکت می‌تواند ماهیانه 700 دستگاه از آن را بفروشد؟ فراموش نکنید که نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و سوالات خود در این حیطه را از کارشناسان سایت بپرسید. همچنین برای اخبار بیشتر در این حوزه همراه ما باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH