آلکاتل One Touch Hero 2 را با پردازنده‌ای 8 هسته‌ای و قلم نوری معرفی کرد!

آلکاتل به هم جمع معرفی کنندگان اسمارت فون های IFA 2014 پیوست و جدیدترین محصول خود بانام One Touch Hero 2 معرفی کرد!

gsmarena_001

Hero 2 با صفحه نمایشی 6 اینچی از نوع TFT و با رزولوشن FHD و چگالی پیکسلی 367ppi معرفی شد. این محصول برای محافظت از صفحه نمایش خود از Dragontrail بهره می‌برد. اسمارت فون جدید آلکاتل ظاهر مدل قبلی خود را کاملا حفظ کرده و تنها کمی باریک‌تر شده است. ضخامت این محصول 7.9 میلی‌متر است.

پردازنده دومین قهرمان آلکاتل چیپست 8 هسته‌ای مدیا تک با نام MT6592 و فرکانس 2.0 گیگاهرتز بوده که به همراه 2 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایتی حافظه داخلی و البته اسلات کارت حافظه، سخت افزار خوبی را برای ما در نظر گرفته است!

باتری Hero 2 در حدود 3100 میلی‌آمپر قدرت داشته که می‌تواند حدود 10 ساعت مکالمه در بستر شبکه 3G را برای شما ثبت کند! این باتری می‌تواند تا 380 ساعت گوشی را در حالت استند بای نگه دارد.

اما مهم‌ترین قابلیت این محصول، قلم نوری است که شاید بتوان آن را دقیقا همان S-Pen سامسونگ دانست. این قلم توانایی تشخصی دست خط را نیز دارد. هرچند این کمپانی هنوز در مرحله تست این فناوری بر روی محصولاتش است.

hero2-en-04

دوربین این مدل 13 مگا پیکسل و با قابلیت OIS است که توانایی ضبط فیلم با کیفیت FHD را نیز داراست.

الکاتل از اواخر سپتامبر عرضه این محصول را در اروپا آغاز خواهد کرد. قیمت Hero 2 350 یورو است و فعلا هیچ اخباری مبنی بر ارائه آن در خارج از اروپا منتشر نشده است.

hero2-en-01

hero2-en-15

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH