آپدیت MIUI 15 از نرخ نوسازی بالا برای تمامی اپلیکیشن‌ها پشتیبانی خواهد کرد

بر اساس اطلاعات پیش‌ت تائید شده کمپانی شیائومی به‌صورت مخفیانه سرگرم توسعه رابط کاربری MIUI 15 است. اکنون در نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی شیائومی، ویژگی جدیدی ظاهر شده است. رابط کاربری جدید MIUI به کلیه برنامه‌ها امکان می‌دهد تا از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی نمایند. این در حالیست که حتی برخی اپلیکیشن‌های داخلی MIUI نیز از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی نمی‌کنند.

شیائومی در حال آماده‌سازی MIUI 15 است تا با عرضه این ویژگی جدید بسیاری از کاربران را خوشحال کند. در حال حاضر MIUI 15 مراحل تست داخلی را پشت سر می‌گذارد و روند آماده‌سازی آن برای ارائه بهترین تجربه کاربری کماکان ادامه دارد.

اکنون تا موعد رونمایی از MIUI 15 تنها 3 هفته دیگر زمان باقی مانده است. MIUI با وجود ویژگی‌های مفید خود یکی از بهترین رابط‌های کاربری موبایلی در جهان به‌شمار می‌رود.

شیائومی در تلاش است تا MIUI 15 به بهترین رابط کاربری در جهان تبدیل شود. اکنون در فاصله تقریبا 3 هفته مانده تا موعد رونمایی از MIUI 15 جزئیات جدیدی از این رابط کاربری در فضای آنلاین منتشر شده است. یکی از جزئیات اخیرا فاش شده این است که MIUI 15 از نرخ نوسازی بالا برای تمامی اپلیکیشن‌ها پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر انتشار این خبر موجب خوشحالی بسیاری از کاربران شده است؛ زیرا حتی برخی برنامه‌های بومی MIUI نیز از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی نمی‌کنند. این پدیده موجب ناامیدی بسیاری از علاقه‌مندان به شیائومی شده بود.

با این‌حال به‌نظر می‌رسد که کمپانی چینی، بازخوردهای دریافتی از جانب کاربران را مد نظر قرار داده است. اکنون MIUI 15 به تمامی اپلیکیشن‌ها امکان خواهد داد تا از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی نمایند.

معرفی این ویژگی در MIUI 15 با استقبال کاربران مواجه شده است. اکنون بسیاری از برنامه‌ها از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی نموده و تجربه کاربری روان‌تری را ارائه می‌دهند. بر اساس اطلاعات تائید شده، شیائومی رابط کاربری MIUI 15 خود را به‌طور رسمی تست کرده است.

تست به‌روزرسانی‌های پایدار MIUI 15 روی گوشی‌های شیائومی 13، شیائومی میکس فولد 3 و برخی گوشی‌های هوشمند دیگر آغاز شده است. کاربران مشتاقانه منتظر رونمایی از MIUI 15 هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH