چطور روی چند دستگاه اندرویدی به طور همزمان برنامه نصب کنیم؟

ما قصد داریم در این مطلب به سراغ بررسی پاسخ این سوال برویم که “چطور همزمان روی چند دستگاه اندرویدی برنامه نصب کنیم؟”. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

اگر یک کاربر پیشرفته اندروید باشید و چند دستگاه اندرویدی داشته باشید، می‌دانید که برای نصب همزمان برنامه‌ها روی دستگاه‌ها راه‌حلی وجود دارد. حالا ما می‌خواهیم به سراغ این راهکار برویم و به شما توضیح دهیم که چگونه از طریق فروشگاه گوگل پلی برنامه‌های خود را روی چند دستگاه نصب کنید. از آنجایی که فروشگاه گوگل پلی استور در دستگاه‌های بیشتری در دسترس قرار گرفته است، گوگل نصب برنامه‌ها را از این طریق فراهم می‌کند.

این ویژگی بسیار مفید است و به کاربر امکان می‌دهد تا به طور همزمان برنامه‌های دلخواه را روی چند دستگاه دانلود و نصب کند. برنامه‌های شخص ثالث زیادی نیز وجود دارند که به راحتی می‌توان با استفاده از آنها، چند برنامه را روی دستگاه‌های مختلف اندرویدی نصب کرد. با این حال ما به سراغ این برنامه‌ها نرفتیم و تنها می‌خواهیم با استفاده از فروشگاه گوگل پلی استور به سراغ استفاده از این اپلیکیشن‌ها برویم.

علاوه بر این که می‌توان چند برنامه را روی دستگاه‌هایی مانند تلفن‌های هوشمند راه‌اندازی کرد، کاربران می‌توانند از این ویژگی برای نصب دو برنامه یکسان روی تلفن هوشمند و ساعت استفاده کنند. چون معمولا برنامه‌های ساعت و تلفن هوشمند باید یکسان باشند. همچنین می‌توان از تلویزیون و تبلت‌ها نیز استفاده کرد. حالا برای فهمیدن نحوه انجام این کار، بهتر است که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

نصب برنامه‌های یکسان روی چند دستگاه اندرویدی به طور همزمان

ابتدا فروشگاه گوگل پلی استور را در گوشی اندرویدی اصلی خود باز کنید و روی نماد پروفایل در بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.

در مرحله بعد، گزینه Manage Apps & Device را از منو انتخاب کنید.

حالا باید به «Sync Apps to Devices» بروید.

در اینجا می‌توانید لیستی از دستگاه‌های متصل به فروشگاه گوگل پلی و حساب گوگل خود را مشاهده کنید. اکنون باید در کادر کنار اسم دستگاه‌هایی که می‌خواهید برنامه روی آنها نصب شوند را علامت بزنید.

به همین سادگی موفق شدید که چند برنامه یکسان را به طور همزمان روی چندین دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. اگر دوست دارید از روش دیگری استفاده کنید، می‌توانید از چندین برنامه شخص ثالث در این حوزه کمک بگیرید.

جمع‌بندی 

ما سعی کردیم در این مطلب به سراغ بررسی پاسخ این سوال برویم که “چطور همزمان روی چند دستگاه اندرویدی برنامه نصب کنیم؟ اگر در این زمینه سوالاتی دارید، بهتر است که به مقاله مراجعه فرمایید. نصب همزمان برنامه‌ها روی چند دستگاه‌ اندرویدی اصلا کار سختی نیست و معمولا برنامه‌های شخص ثالث زیادی برای انجام این کار حضور دارند.

ولی ما در این مطلب به سراغ هیچ برنامه شخص ثالثی نرفتیم و سعی کردیم که تنها با استفاده از فروشگاه گوگل پلی برنامه‌ها را روی چند دستگاه اندرویدی نصب کنیم. در این روزها کاربران زیادی از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل است که فروشگاه گوگل پلی استور در دستگاه‌های بیشتری در دسترس قرار گرفته است! بنابراین گوگل نصب برنامه‌ها را از این طریق فراهم می‌کند.

این ویژگی گوشی‌های اندرویدی بسیار مفید شناخته می‌شود و به کاربر امکان می‌دهد تا به طور همزمان برنامه‌های دلخواه را روی چند دستگاه دانلود و نصب کند. همچنین می‌توان با استفاده از این ویژگی، دو برنامه یکسان را روی تلفن و ساعت هوشمند نصب کرد.

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد و توانسته باشید از راهکار بالا برای بررسی پاسخ این سوال که “چطور همزمان روی چند دستگاه اندرویدی برنامه نصب کنیم؟” استفاده کنید. فراموش نکنید که نظرات خودتان را در بخش کامنت‌ها با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید؛ همچنین اگر سوالی دارید از کارشناسان سایت بپرسید. برای اخبار بیشتر در این حوزه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH