نگاهی نزدیک و اختصاصی به هوآوی Ascend Mate 7 : فبلتی جذاب

دیگر کمپانی هوآوی را می‌شناسیم و هیچ نیازی به توضیح و تشریح نیست! هوآوی با قدرت در حال فتح بازارهای جهانی است و روز به روز بر محبوبیتش افزوده می شود! بعد از اینکه در غرفه هوآوی چرخی زدیم و بررسی کوتاه Ascend G7 را با هم خواندیم، هم اکنون به سراغ برادر بزرگ‌تر او یعنی Ascend Mate 7 آمدیم تا باهم از او نیز بازدید کرده و کمی براندازش کنیم!

MATE-7-0

در ابتدای کار هرچه تلاش کردیم تا از مسئولان هوآوی بپرسیم که چرا نام این فبلت Mate 7 است، راه به جایی نبردیم! بالاخره به عنوان یک مشتری حق داریم بدانیم که این فبلت 6 اینچی چرا نام Mate 7 را بر دوش می‌کشد؟! این‌طور نیست؟

Mate 7 در عین ناباوری دارای صفحه نمایشی 6 اینچی است که با رزولوشن FHD و حاشیه‌ای بسیار کم در نگاه اول خودنمایی می‌کند. در واقع این محصول دارای طراحی زیبا و بسیار چشم‌نوازی است. بدنه ای فلزی و باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر! تمام کلیدها و درگاه‌های سیم‌کارت و رم نیز، در سمت راست این محصول جمع شده‌اند و سمت راست کاملا بی آب و علف است!

طراحی این محصول طبیعتا شما را کمی یاد HTC One Max خواهد انداخت! مخصوصا زمانی که گوشی را برگردانید و در پشت آن متوجه سنسور اثر انگشت آن نیز بشوید! هوآوی برای اولین بار از این سنسور در یکی از تولیداتش استفاده کرده است که دست بر قضا محل قرارگیری آن عینا شبیه یکی از محصولات HTC است و عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد.

MATE-7-3

تمام کلیدها و درگاه‌های سیم‌کارت و رم نیز، در سمت راست این محصول جمع شده‌اند و سمت راست کاملا بی آب و علف است!

MATE-7-15

MATE-7-17

MATE-7-14

شاید مهم‌ترین قسمت برای علاقه‌مندان به گجت های همراه، قدرت و سرعت آن باشد! باید بگوییم که هوآوی از چیپست 8 هسته‌ای Kirin 925 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و رابط گرافیکی Mali-T628 استفاده کرده است که در کنار 2 گیگابایت رم برای نسخه‌های 16 گیگی و 3 گیگابایت رم برای نسخه‌های 32 گیگی، خیال شما را از این بایت راحت می‌کند!

می‌رسیم به دوربین، دوربین پشتی Mate 7 قدرتی معادل 13 مگا پیکسل دارد که با توانایی ضبط فیلم با رزولوشن 2160p سورپرایز خوبی برای شما محسوب می‌شود. همچنان این دوربین شمار زیادی قابلیت نرم‌افزاری دارد که حتما در زمان عکس گرفتن جذابیت‌های زیادی برای شما خواهد داشت.

مشخصات کلی فبلت Mate 7 در یک نگاه:

پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 925 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز

رم داخلی 2 و 3 گیگابایتی با توجه به حافظه داخلی متغیر ( 16 و 32 گیگابایت)

دوربین پشتی 13 مگا پیکسلی با توانایی ضبط فیلم با کیفیت 2160p

بارتی قدرتمند 4100 میلی‌آمپری

MATE-7-2

MATE-7-4

MATE-7-8

MATE-7-9

MATE-7-10

MATE-7-11

MATE-7-13

3 در مورد “نگاهی نزدیک و اختصاصی به هوآوی Ascend Mate 7 : فبلتی جذاب”

  1. طراحی عالی داره
    بسیار زیبا و چشم نواز حرف نداره.
    یوزر اینترفیس هواوی رو حتی به سامسونگ ترجیح میدم من خودم نوت 3 دارم.
    فقط مثل همیشه cpu ضعیف نیگاه نکنید هشت هسته ای
    دو تا cpu 4 هسته ای داخلش هست که یکیش cortex a7 اون یکی a15 البته برای بازی روز جهان کفاف میده.

  2. تصویر اخری رو که دیدم یه لحظه فک کردم تصور فبلت اپل هستش…!!! واقعا مسخرس…طراحی وان مکس…رابط کاربری شبیه ای او اس …!!!!!

  3. یک کلام چشم نواز و زیبا.صفحه نمایش وپردازند و دوربین + طراحی زیبا در یک محصول.فقط حیف برا ما ایرانیا با توجه به وضع اقتصادی 2.5 میلیون برای یه گوشی زیاده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH