قیمت شش خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + توضیحات بیشتر

به تازگی قیمت شش خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شده است، شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام خودروها به سامانه یکپارچه مراجعه کنید. گفته شده که زمان ثبت‌نام این خودروهای وارداتی از 23 مهرماه آغاز شده و تا 25 مهرماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل در طی این سه روز نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

این محصولات وارداتی شامل مدل کیا سلتوس، مدل جتا VS7، نسخه هیوندای النترا و هیوندای کرتا، مدل چانگان CS55 و مدل زوتی DL5 می‌شوند. قبل از اینکه به سراغ بررسی قیمت این محصولات برویم، خوب است که به چند نکته در پایین دقت کنید:

متقاضیان می‌توانند در این مرحله سه اولویت از سبد محصولاتی را که در بالا اعلام کرده‌ایم، انتخاب کنند. انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام‌کنندگان قبلی بوده و هیچ ثبت‌نامی جدیدی در این مرحله انجام نمی‌شود.

قیمت این محصولات که در انتهای این مطلب قرار گرفته‌اند، هنوز قطعی نیستند و در آینده هزینه‌هایی مانند مالیات بر ارزش افزوده، کرایه حمل، شماره‌گذاری، هزینه اسقاط و غیره نیز به آنها اضافه خواهد شد. ملاک قیمت قطعی خودرو همان رقمی است که شورای رقابت تعیین کرده است. متقضیان موظف هستند که پس از فراخوان اولیه، 50 درصد قیمت خودرو را واریز کنند و سپس نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

حداکثر زمان تحویل خودرو 3 ماه عنوان شده بنابراین متقاضی باید حداکثر تا سه ماه پس از بستن قرارداد نسبت به تکمیل وجه بر اساس قیمت قطعی شورای رقابت اقدام فرماید. اگر در تحویل خودرو تاخیری به وجود بیاید، قراردادهای مذکور مشمول جرایم تاخیر خواهند شد. همچنین لازم به ذکر است که این طرح دارای سود مشارکت و انصراف نخواهد بود.

در نهایت باید اشاره کنیم که ثبت نام‌کنندگانی که در طرح خریداری چانگان CS35 پلاس شرکت کرده‌اند ولی هنوز از طرف سایپا موفق به دریافت این خودرو نشده‌اند می‌توانند به جای آن یکی از خودروهای نام برده شده در بالا را انتخاب کنند. البته باید سفارش قبلی خود را لغو و نسبت به انتخاب خودروی جدید خود اقدام کنند.

در قسمت پایین، سایر توضیحات مربوط به این شش خودرو را که شامل شرکت واردکننده، نشان تجاری، مدل و قیمت می‌شوند، برای شما قرار دادیم:

جزییات مربوط به شش خودروی وارداتی سامانه یکپارچه

شرکت واردکننده

نشان تجاری

مدل

قیمت علی‌الحساب (تومان)

کوشا خودرو نگین
کیا
سلتوس
یک میلیارد و 800 میلیون تومان
ماموت خودرو
جتا
VS7
یک میلیارد و 650 میلیون تومان
پشتیبانی تجارت کرمان خودرو
هیوندای
النترا
یک میلیارد و 600 میلیون تومان
پشتیبانی تجارت کرمان خودرو
هیوندای
کرتا
یک میلیارد و 300 میلیون تومان
سایپا
چانگان
CS55
یک میلیارد تومان
پارس خودرو
زوتی
DL5
770 میلیون تومان

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH