هواوی و سامسونگ بر روی توسعه گوشی‌های تاشو ارزان‌قیمت‌ کار می‌کند

در حال حاضر تقریبا تمامی برندهای پیشرو تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در چین، مدل‌های تاشو خود را به بازار عرضه کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد که این برندها در سال آینده تلاش خواهند کرد تا گوشی‌های تاشو را با قیمت‌گذاری متنوع تولید نمایند.

گوشی تاشو هواوی Pocket S که در نوامبر سال 2022 معرفی شد؛ یکی از ارزان‌ترین مدل‌های تاشو موجود در بازار به‌شمار می‌رود. اکنون اطلاعات جدیدی که توسط یک افشاگر با نام مستعار Revegnus فاش شده نشان می‌دهند که این برند چینی هم‌اکنون روی توسعه یک گوشی تاشو رده پایین کار می‌کند. این افشاگر، جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری احتمالی و بازه زمانی عرضه دستگاه مذکور را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

به گفته این منبع اطلاعاتی، هواوی سرگرم توسعه یک گوشی تاشو با مشخصات رده پایین است. این دستگاه به احتمال فراوان تحت عنوان یک گوشی با برند تجاری P Pocket به بازار عرضه خواهد شد. فرد افشاگر پیش‌بینی می‌کند که این محصول در نیمه نخست سال 2024 به‌طور رسمی رونمایی شود. به گفته وی، گوشی تاشو ارزان‌قیمت هواوی احتمالا با برچسب قیمتی 735 دلار یا ارزان‌تر در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

فرد افشاگر در خصوص عرضه این گوشی در چین یا بازارهای جهانی هیچ‌گونه توضیحی ارائه نداده است. انتظار می‌رود که این مدل همانند هواوی Pocket S در چند گزینه رنگی مختلف عرضه شود. بعلاوه Revegnus خاطرنشان می‌کند که سامسونگ نیز ظاهرا مشغول توسعه دستگاه مشابهی است. با این‌حال وی از ارائه توضیحات بیش‌تر در این زمینه امتناع نموده است.

این منبع خبری پیش‌تر در ماه آگوست اعلام کرد که غول فناوری کره‌ای سرگرم انجام تست روی دستگاه جدیدی با نام گلکسی Z FE است. انتظار می‌رود که این دستگاه در کنار گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 معرفی شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در ماه آگوست 2024 عرضه خواهند شد. گلکسی Z FE همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ احتمالا یک گوشی تاشو ارزان‌قیمت‌تر از شرکت سامسونگ به‌شمار خواهد رفت.

تصویر گوشی تاشو هواوی Pocket S

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH