کیا اپتیما 2025 با ویژگی‌های فراوان و ظاهری بهبودیافته معرفی شد

کمپانی خودروسازی کیا که در طی این سال‌ها حسابی درخشیده است، اکنون اعلام کرده که قصد دارد از مدل فیس لیفت کیا K5 مدل 2025 رونمایی کند. خوب است بدانید که این مدل در گذشته با نام اپتیما شناخته می‌شد و اکنون به چراغ‌های عقب و جلوی جدید و کابین پیشرفته‌تر مجهز شده است.

این احتمال وجود دارد که این مدل ظرف چند ماه آینده به بازار ایالات متحده عرضه شود. چراغ‌های جلویی اصلاح شده‌اند و الگوی زیگ زاگ جالبی دارند. این در حالی است که چراغ‌های عقب از نوع LED بزرگ‌تر از قبل هستند که به سمت پایین (گلگیرها) کشیده شده‌ می‌شوند. علاوه بر آن، چرخ‌های 16 تا 19 اینچی طراحی جدید داشته و ظاهری سه‌بعدی و جذابی دارند.

سپر پایینی نیز کمی ارتقا یافته است. رنگ‌بندی که برای بدنه در نظر گرفته شده شامل Wolf Grey و Moonscape Matte Grey می‌شوند. این تغییرات در کابین و لوازم موجود در فضای داخلی نیز به چشم می‌خورد.

اکنون می‌توان صفحه‌نمایش منحنی بزرگی را در کابین مشاهده کرد که ترکیبی از یک نمایشگر ابزار 12.3 اینچی و صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 12.3 اینچی خواهد بود.

کیا در کنسول مرکزی از کنترل‌های لمسی جدیدی برای عملکردهای آب و هوا و یک شیفتر چرخشی به جای دسته دنده بزرگ استفاده کرده و به نظر می‌رسد که فرمان به چرم تودوزی قهوه‌ای رنگ مجهز شده باشد.

کیا در همان قسمت در کنسول مرکزی، حسگر اثر انگشت و شارژر بی‌سیم تلفن هوشمند را اضافه کرده و گفته می‌شود که K5 2025 برای ارائه تجربه رانندگی آسان‌تر دارای دوربین‌های جلو و عقب با وضوح بالا باشد. سایر امکانات این مدل شامل نمایشگر هدآپ جدید، کنترل‌های تهویه مطبوع، استفاده از مواد حذف کننده صداهای اضافی و سایر موارد هستند.

این احتمال وجود دارد که موتور این خودرو بدون تغییر باقی بماند و با همان پیشرانه توربو 1.6 لیتری با موتور جلو یا چهار چرخ محرک نسل قبل عرضه شود! در حالی که موتوری که در K5 GT بکار رفته از نوع پیشرانه قدرتمندتر 2.5T است و می‌تواند همان 291 اسب بخار قدرت را تولید کند.

بنابراین کیا K5 2025 در حال حاضر با موتور 2.0 لیتری بنزینی تنفس طبیعی با قدرت 160 اسب بخار، موتور 1.6 لیتری توربوشارژ با قدرت 180 اسب بخار، موتور 2.0 لیتر LPI با قدرت 146 اسب بخار و پیشرانه 2.0 لیتر با 152 اسب بخار و 38.6 کیلووات دیگر از موتور الکتریکی عرضه شود. رانندگان می‌توانند به لطف سیستم تعلیق اصلاح‌شده از سواری نرم‌تری لذت ببرند!

در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو و مشخصات فنی آن منتشر می‌شود! پس برای اطلاعات بیشتر در این زمینه اخبار سایت را چک کنید. کمپانی خودروسازی کیا درباره قیمت این محصول گفت که قیمت کیا K5 2025 برابر با 20.500 دلار خواهد بود. نظر شما درباره این فیس لیفت چیست؟ فراموش نکنید که نظرات خودتان را در بخش کامنت‌ها با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید؛ همچنین اگر سوالی دارید از کارشناسان سایت بپرسید. برای اخبار بیشتر در این حوزه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH