گوشی هواوی Nova 11 SE با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی معرفی شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره امروز شرکت هواوی از گوشی هوشمند جدید خود با نام Nova 11 SE رونمایی کرد. این گوشی با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و الگوی طراحی باریک در وبسایت کمپانی به معرض نمایش گذاشته شده است.

فهرست مشخصات رسمی گوشی نشان می‌دهد که هواوی Nova 11 SE فاقد اتصال 5G است. همچنین هواوی تصمیم گرفته تا جزئیات مربوط به تراشه را به‌طور کامل حذف کند. در ادامه یک فروشگاه آنلاین متعلق به هواوی در چین با نام Vmall این گوشی را در فهرست خود قرار داد.

با توجه به اطلاعات مندرج در این فهرست می‌توان دریافت که هواوی Nova 11 SE مجهز به تراشه اسنپدراگون 680 ساخت کوالکام است. این تراشه صرفا از اتصال LTE پشتیبانی نموده و بر پایه فرآیند 6 نانومتری ساخته شده است. بعلاوه پردازنده مرکزی این تراشه از فرکانس 2.4 گیگاهرتزی برخوردار است. با این‌حال ظرفیت رم دستگاه کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این گوشی هوشمند مجهز به یک پنل اولد تخت 10 بیتی با اندازه 6.67 اینچ و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. پنل مذکور دارای نرخ نوسازی 90 هرتزی بوده و فضای رنگی DCI-P3 را به‌طور کامل پوشش می‌دهد. حفره کروی‌شکل تعبیه شده در مرکز قسمت فوقانی نمایشگر از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این دوربین قادر به ضبط ویدیو با حداکثر رزولوشن 1080p است.

هواوی Nova 11 SE دارای قالب طراحی بسیار باریک بوده و ضخامت آن تنها برابر با 7.39 میلی‌متر است. وزن این گوشی برابر با 186 گرم بوده و انرژی مورد نیاز آن از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. این دستگاه از فناوری شارژ 66 واتی پشتیبانی نموده و بر اساس اعلام هواوی، میزان شارژ باتری آن ظرف مدت 32 دقیقه از 0 به 100 درصد خواهد رسید.

هواوی Nova 11 SE

آداپتور شارژر و کابل شارژ نیز درون جعبه خرده فروشی گوشی گنجانده شده است. این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل HarmonyOS 4 عرضه شده و به خانواده بیش از 100 میلیون دستگاه مجهز به این سیستم‌عامل جدید ملحق خواهد شد.

این دستگاه با ویژگی‌هایی نظیر مرکز اعلان بازبینی شده، مدیریت بهتر مجوزها برای اپلیکیشن‌های خطرناک و یک پنجره زنده جهت گسترش فعالیت‌های جاری در نوار اعلان روانه بازار می‌شود. NFC با گزینه ذخیره‌سازی اطلاعات کارت برای پرداخت‌های آفلاین، درگاه نانو سیم‌کارت دوگانه و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر سایر امکانات هواوی Nova 11 SE به‌شمار می‌روند.

این گوشی جدید با مدل‌های رنگی سبز، سفید و مشکی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. مدل‌های 256 و 512 گیگابایتی این دستگاه به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 1999 یوان (273 دلار/ 257 یورو) و 2199 یوان (300 دلار/ 285 یورو) قابل سفارش خواهند بود.

پیش‌فروش هواوی Nova 11 SE در چین هم‌اکنون آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، نخستین مرحله فروش آن نیز از روز 3 نوامبر (12 آبان ماه) شروع خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH