جلسه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه: حمایت از اسرائیل در فضای مجازی جرم است!

در طی این روزها جنگ بین فلسطین و اسراییل در خاورمیانه دوباره شدت گرفته است و مردم زیادی نیز کشته و اسیر شده‌اند. همچنین آمار کودکان کشته شده نیز در این حوادث همچنان بالاست! مردم بی‌گناه زیادی در طی این اتفاقات جان خود را از دست داده‌اند. با تمام این تفاسیر، اسراییل حاضر به آتش بس نشده است.

همانطوری که تمام مردم دنیا از این اتفاقات و جنگ‌های بی‌هدف غمگین و ناراحت هستند، در کشور ما اعلام شد که هر گونه حمایت از اسراییل در فضای مجازی جرم محسوب شده و می‌تواند دردسرهای زیادی را برای فرد حمایت‌کننده رقم بزند.

در این خصوص، جلسه‌ای برای تعیین محتوای مجرمانه در فضای مجازی به ریاست دادستان کل کشور برگزار شد. این جلسه که صد و چهلمین جلسه کارگروه تعیین مصادیق به شمار می‌رود، با نتیجه جالبی همراه بود.

از این پس، هرگونه تایید و یا حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی جرم شناخته می‌شود. علاوه بر آن، افراد نباید به هیچ وجه به سکوهای متعلق به اسراییل خدمات رسانی کنند. همچنین معاونت برای سفر اتباع ایرانی به سرزمین فلسطین اشغالی از طریق فضای مجازی نیز جرم محسوب می‌شود.

نظر شما درباره این اقدامات چیست؟ فراموش نکنید که نظرات خودتان را در بخش کامنت‌ها با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید؛ برای اخبار بیشتر در این حوزه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH