طراحی گوشی آنر X50i پلاس در فضای اینترنت لو رفت

ماه گذشته برند آنر از گوشی هوشمند آنر پلی 8T با تراشه Dimensity 6080 در کشور چین رونمایی کرد. اکنون یک گزارش جدید نشان می‌دهد که آنر در تدارک رونمایی از گوشی آنر X50 GT با نمایشگر اولد و تراشه اسنپدراگون 888 است.

بر اساس پوستر جدیدی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است؛ به‌نظر می‌رسد که آنر به‌زودی گوشی جدیدی با نام آنر X50i پلاس را روانه بازار خواهد کرد؛ اگرچه موجودیت این دستگاه هنوز از سوی برند چینی به‌طور رسمی تائید نشده  است.

با توجه به پوستر زیر به‌نظر می‌رسد که آنر X50i پلاس یک ماژول دوربین پشتی منحصربه‌فرد را در خود جای داده که از 2 لنز دوربین و یک فلاش LED میزبانی می‌کند. گوشی دارای لبه‌هایی صاف بوده و احتمالا با مدل‌های رنگی آبی و صورتی روانه بازار می‌شود. از آنجا که طراحی پنل جلویی گوشی هنوز فاش نشده است؛ لذا مشخص نیست که نمایشگر آن دارای حفره کروی‌شکل بوده یا از طراحی ناچ قطره‌ای شکل بهره خواهد برد. ظاهرا این گوشی از اسکنر اثرانگشت در لبه جانبی بدنه خود استفاده خواهد کرد.

از جنبه مشخصات فنی احتمالی نیز بایستی خاطرنشان کرد که دستگاه جدید آنر با شماره مدل LLY-AN00 موفق به دریافت گواهینامه از پلتفرم‌های چینی نظیر 3C و TENAA شده است. این دستگاه احتمالا همان آنر X50i پلاس است.

بر اساس فهرست منتشر شده در پایگاه داده TENAA این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (معادل 2412×1080 پیکسل) و احتمالا نرخ نوسازی بالا خواهد بود. توان پردازشی این گوشی از طریق یک تراشه ناشناخته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز تامین شده و این تراشه از اتصال 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

آنر X50i پلاس با چند ظرفیت مختلف رم شامل 6، 8، 12 و 16 گیگابایت و حافظه داخلی با ظرفیت‌های مختلف 128، 256، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی روانه بازار خواهد شد. این دستگاه از حافظه خارجی پشتیبانی نخواهد کرد. انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 35 واتی تامین خواهد شد.

این دستگاه مجهز به دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی بوده و پیکره‌بندی دوربین پشتی آن نیز از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد. بر اساس شنیده‌ها آنر X50i پلاس برای پیش‌فروش در کشور چین قابل دسترس بوده و احتمالا برای روز 10 نوامبر (19 آبان ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. یک روز بعد یعنی در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان ماه) جشنواره خرید Double Eleven در چین به‌طور رسمی آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH