بررسی دی جی آی اوزمو پاکت ۳: یک فیلم‌بردار حرفه‌ای!

محصول جدید کمپانی dji با نام Ozmo Pocket 3، یکی از بهترین و کاربردی‌ترین گجت‌های تولید شده توسط این کمپانی تا به امروز است! در این مقاله، اولین ویدیوی بررسی فارسی از پاکت ۳ را برای شما قرار داده‌ایم تا با تمامی امکانات و همچنین کیفیت فیلم‌برداری و عکاسی آن از نزدیک آشنا شوید.

معرفی کوتاه از اوزمو پاکت ۳

محصول جدید dji فقط ۱۷۹ گرم وزن دارد، یعنی حتی از گوشی‌های معمولی بازار هم سبک‌تر است! به شدت خوش دست بوده و تنها دو کلید در جلو و زیر نمایشگر گردون آن حضور دارد! همین نمایشگر خودش یکی از نقاط منحصر به فردش است، چرا که اجازه می‌دهد هم در حالت عمودی و هم افقی، فیلم بگیرید!

نمایشگر اوزمو پاکت ۳ را وقتی که بچرخانید، دستگاه در کمتر از دو ثانیه روشن و آماده فیلم‌برداری می‌شود! در این حالت می‌توان فیلم‌ها را به حالت نرمال و به اصطلاح لند اسکیپ گرفت، ولی اگر بخواهید برای جاهایی مثل استوری یا ریلز اینستاگرام به‌صورت عمودی فیلم بگیرید، خیلی راحت می‌شود نمایشگر را چرخوند و این بار در حالت عمودی اقدام به گرفتن تصاویر کرد!

کیفیت فیلم‌ها با ضرب المثل فلفل نبین چه ریزه، بشکن ببین چه تیزه، همخوانی کاملی دارد! بخصوص اینکه با حضور یک استبلایزر سه محوره و مکانیکی، کوچک‌ترین لرزشی را نمی‌بینید و حتی اگر در دست انداز باشید یا بدویید، به نظر می‌رسد که با یک ریل ثابت، فیلم‌برداری می‌کنید! تصاویر حتی در شب هم کیفیت بسیار خوب و امیدوار کننده‌ای دارند که بیشتر از هرچیزی این کیفیت را مدیون یک چیز است!

سنسور یک اینچی سی موس با دریچه دیافراگم f/2.0 کاری کرده که فقط به روح و روان سازنده، درود بفرستید! فوکوس خودکار هم در این مدل عالی عمل می‌کند و به لطف ویژگی‌هایی چون پروداکت مود، می‌توان کاری کرد خیلی سریع روی وسایل نزدیک‌تر، فوکوس کند.

حداکثر توانایی پاکت ۳ در ضبط تصاویر، وضوح 4K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه است که در رزولوشن فول اچ‌دی، این مقدار تا ۲۴۰ فریم هم افزایش پیدا می‌کند تا بتوانید ویدیوهای اسلوموشن خیلی جذابی هم با آن بگیرید. ضبط تصاویر در حالت رنگی ۱۰ بیت و قابلیت دی لاگ که مخصوص به دی‌جی‌آی است، خروجی ویدیو را هم به شکل تحسین برانگیزی، البته پس از اعمال تنظیمات مربوطه، خوش رنگ و لعاب می‌کند.

در ویدیوی زیر، تمام امکانات این محصول کوچک و در عین حال جذاب از dji را برای شما بررسی کرده‌ایم که توصیه می‌کنیم آن را کامل ببینید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH