گوشی پوکو C65 با تراشه هلیو G85 و نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

پوکو C65 مدل جانشین گوشی پوکو C55 محسوب می‌شود. این گوشی جدید از نمایشگری با نرخ نوسازی بالاتر، دوربین‌های بهتر و فناوری شارژ سریع‌تر بهره می‌گیرد.

این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 6.74 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1600×720 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 600 نیتی است. این نمایشگر از یک پنل استاندارد 8 بیتی استفاده می‌کند؛ اما در عین‌حال گواهینامه TUV برای کاهش میزان انتشار نور آبی را دریافت نموده و از قابلیت کاهش نور DC نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین جلویی گوشی از رزولوشن 8 مگاپیکسلی برخوردار است. بنابراین دوربین سلفی در مقایسه با نمونه 5 مگاپیکسلی به‌کارگیری شده در پوکو C55 ارتقاء پیدا کرده است. دوربین سلفی به منظور ارائه افکت‌های نوری طبیعی حتی در فضاهایی با روشنایی کم از یک رینگ نوری ملایم استفاده می‌کند.

پنل پشتی پوکو C65 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 میزبانی می‌کند. دوربین ماکرو نیز در مقایسه با حسگر تشخیص عمق موجود در گوشی نسل قبلی کماکان عملکرد بهتری از خود ارائه می‌دهد.

کاربران به منظور آنلاک بیومتریکی دستگاه خود می‌توانند از اسکنر اثرانگشت خازنی در لبه جانبی بدنه یا دوربین سلفی برای سیستم فیس آنلاک استفاده کنند.

پوکو C65

پوکو C65 مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 18 واتی است؛ اگرچه آداپتور شارژر ارائه شده در جعبه خرده فروشی گوشی از توان 10 واتی برخوردار است.

استفاده از پورت USB-C یکی از پیشرفت‌های کلیدی نسبت به پوکو C55 محسوب می‌شود. بعلاوه پوکو C65 مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون است.

توان پردازشی این گوشی همانند مدل نسل قبلی آن از طریق تراشه 12 نانومتری هلیو G85 ساخت شرکت مدیاتک تامین می‌شود؛ اگرچه این‌بار کاربران به مدل‌هایی با حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی دسترسی خواهند داشت.

پوکو C65 با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گزینه رنگی مختلف شامل مشکی، آبی و بنفش به بازار عرضه می‌شود. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه این گوشی متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH