بهترین اپلیکیشن‌های موسیقی برای اندروید کدامند؟

در این مقاله به سراغ چندین اپلیکیشن موسیقی برای اندروید رفتیم و قصد داریم ویژگی‌های هر یک از آنها را برای شما شرح دهیم. پس اگر به دنبال چند برنامه موسیقی جذاب برای اندروید می‌گردید، بهتر است که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

در همان روزهای ابتدایی که هیچ وسیله خاصی برای نواختن موسیقی وجود نداشت، انسان‌ها سعی می‌کردند که از ابزارهای خاصی برای ایجاد ریتم‌های جذاب استفاده کنند. از طرفی دیگر نیز دستگاه‌های هوشمند به قابلیت پخش موسیقی مجهز شده‌اند و می‌توان در هر زمان که خواستید نسبت به گوش دادن آهنگ موردعلاقه خود اقدام کنید. بنابراین بهتر است که بهترین ابزارهای موسیقی را در اختیار داشته و تجربه خوبی کسب کنید.

دوستداران موسیقی و ضبط آهنگ بدون شک به یک اپلیکیشن خاص در حوزه موسیقی نیاز دارند. حتی اگر به دنبال یک ابزار برای گوش دادن به پادکست‌های مختلف می‌گردید، ما چندتا از بهترین برنامه‌ها در این سبک را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

تمام این ابزارهایی که در ادامه این مقاله به آنها اشاره می‌کنیم، رایگان هستند و عملکرد خوبی در پخش موسیقی، ضبط و یا ساخت پادکست داشته‌اند. بنابراین اگر مشتاقید تا در این حوزه به اطلاعات خوبی دست پیدا کنید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین اپلیکیشن‌های موسیقی برای اندروید

برنامه Musixmatch

اولین برنامه‌ای که می‌خواهیم به سراغ بررسی آن برویم، برنامه Musixmatch نام دارد. این برنامه پخش موسیقی مانند دیگر موزیک پلیرها موسیقی موردنظر را پخش می‌کند، ولی یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های آن نشان دادن متن آهنگ در حال پخش است! بنابراین به راحتی می‌توانید موسیقی‌های خارجی را با متن و ترجمه آنها مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید!

کاربران قادرند با این برنامه زبان انگلیسی خود را بهبود بخشیده و یا دیگر زبان‌های خود را تقویت کنند. خوب است بدانید که ترجمه متن آهنگ‌هایی که در این برنامه گوش می‌کنید، به ساده‌ترین شکل توسط هم‌زبان‌های خودمان ترجمه شده تا به راحتی بتوان موسیقی را درک کرد.

لینک دانلود آن را در پایین برایتان قرار داده‌ایم؛ البته شما می‌توانید نسخه مود شده آن را از دیگر سایت‌ها تهیه و دانلود فرمایید.

اپلیکیشن آموزش گیتار Yousician

اگر به دنبال یادگیری سازهایی همچون گیتار، پیانو، گیتار بیس و یوکللی هستید، این برنامه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با این ابزار می‌توانید به جای کلاس موسیقی رفتن، از  یک مربی موسیقی شخصی استفاده کرده و با نت‌های موسیقی و غیره آشنا شوید.

اپلیکیشن آموزش گیتار Yousician قادر است تئوری موسیقی، تمرینات تقویت گوش و ریتم را به شما آموزش دهد و پس از اینکه آنها را فرا گرفتید، به نواختن شما نیز گوش دهد. پس از آن، می‌تواند نظرات خود را درباره نحوه نواختن شما نیز بگوید و نسبت به خوب و یا بد بودن آن بازخورد ارائه کند.

برخی از ماهرترین مربیان در حوزه موسیقی این برنامه را طراحی کرده‌اند و تمامی افراد از سطح ابتدایی تا حرفه‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند. لینک دانلود آن را در پایین برای شما قرار دادیم:

اپلیکیشن پخش پادکست Castbox

علاوه بر موارد بالا، Castbox نیز به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های رایگان در حوزه موسیقی شناخته می‌شود و در پخش پادکست نقش مفیدی ایفا کرده است. یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای گوش دادن به پادکست همین برنامه است و اگر تا به حال از آن استفاده نکرده بودید، بهتر است که هرچه زودتر نسبت به دانلود آن اقدام فرمایید!

این برنامه برخلاف دیگر برنامه‌های موجود در این زمینه به دو قابلیت جذاب Zen Mode و Listening Time مجهز شده که حس متفاوتی را به ارمغان می‌آورید. شما می‌توانید به جستجوی پادکست موردعلاقه خود اقدام کنید و یا اینکه به پادکست‌هایی که طبق سلیقه شما آماده شده‌اند، گوش فرا دهید.

پخش پادکست Castbox به پادکست‌های فراوانی در زبان‌های مختلف مجهز شده، بنابراین می‌توانید به راحتی بخش‌های مختلف TED Talks را گوش داده و یا به سراغ آخرین قسمت کتاب باز بروید! پادکست‌ و کتاب‌های صوتی معمولا در سفرها و یا رفت و آمد به محل کار گزینه مناسبی هستند و می‌توانند اطلاعات خوبی را در این زمان به شنونده ارائه کنند. ما لینک دانلود این برنامه را در قسمت پایین برایتان ارائه کرده‌ایم:

اپلیکیشن ساخت پادکست Anchor

اگر از طرفداران ساخت پادکست هستید، ما برنامه Anchor را توصیه می‌کنیم. این ابزار هم مانند دیگر موارد بالا رایگان است و می‌توانید به راحتی با ضبط صدای خود و اطرافیان به ساخت پادکست بپردازید. تنها کافی است به برنامه مراجعه کرده و طبق مراحل، پادکست موردنظر خود را بسازید.

این برنامه به ویژگی‌های فراوانی مجهز شده که شامل ابزارهای ویرایش صدا، موسیقی پس‌ زمینه، ترنزیشن و افکت‌های صوتی می‌شود! شما می‌توانید پس از اینکه پادکست خود را ساختید و با ابزارهای بالا نسبت به ویرایش اقدام کردید، آن را در برنامه‌هایی همچون گوگل پادکست، اسپاتیفای و اپل پادکست منتشر کنید.

البته شما می‌توانید با ضبط صدای خود و قرار دادن آن در تبلیغات بین پادکست‌ها، پول و کمک مالی دریافت کنید! برای دانلود آن از لینک پایین اقدام کنید:

اپلیکیشن استودیوی موسیقی Cubasis 3

برنامه Cubasis 3 به کاربران امکان می‌دهد تا در کمترین زمان تمام ایده‌های موسیقی خود را به آهنگ‌های جذاب و حرفه‌ای تبدیل کنند. البته باید بدانید که این برنامه مانند سایر ابزارهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، رایگان نبوده و باید برای خریداری آن حدودا 30 دلار هزینه کنید؛ همچنین در برنامه نیز چندین خرید درون برنامه‌ای وجود دارد.

در هر صورت، Cubasis 3 یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید است و بسیاری از کاربران هر روزه از آن استفاده می‌کنند. این ابزار امکانات فراوانی داشته و به راحتی برای ویرایش موسیقی و به اشتراک‌گذاری آن کاربرد خواهد داشت. اگر به دنبال دانلود آن هستید، به پایین مراجعه فرمایید:

برنامه SoundCloud

اپلیکیشن دانلود موزیک Soundcloud یکی از بهترین برنامه‌ها در حوزه پخش موسیقی است و از انواع موسیقی‌ها شامل راک، جاز و غیره پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید آهنگ‌های دلخواه خود را ذخیره کنید و به صورت آفلاین آنها را گوش دهید. از پایین آن را دانلود کنید:

اپلیکیشن ضبط صدا Smart Recorder

اگر از بزنامه ضبط صدای دستگاه خود خسته شده‌اید، ابزار ضبط صدا Smart Recorder را پیشنهاد می‌کنیم. یکی از دلایل این امر وضوح در ضبط صدا بوده و بالاترین کیفیت را ارائه می‌دهد. کاربر قادر است صدای خود و دیگر افراد را به راختی ضبط کرده و در اسرع وقت به ویرایش آنها اقدام کند.

بنابراین فایل‌ها بعد از ضبط حذف نمی‌شوند و می‌توانید یک اسم برای فایل انتخاب کرده و یا آنها را ادیت کنید. برای دانلود به لینک پایین مراجعه فرمایید:

برنامه Caltex music

برنامه جذاب Caltex music برای گوش دادن به آهنگ‌های قدیمی خصوصا موسیقی فارسی کاربرد دارد. این برنامه به کاربر امکان می‌دهد تا آهنگ‌های دلخواه خود را دانلود کرده و در صورت اینترنت نداشتن، آنها را به صورت آفلاین گوش کند. این برنامه رایگان حتی به پخش موزیک ویدیو نیز مجهز شده و به عنوان اپلیکیشن دانلود موزیک ویدیو استفاده می‌شود.

این ابزار آهنگ‌های فراوانی دارد، ولی ممکن است برخی از آنها کامل نباشند و یا از برخی از هنرمندان پشتیبانی نکنند. شما می‌توانید برای دانلود آن به سراغ لینک پایین بروید:

اپلیکیشن ضبط موسیقی Dolby On

برخی از دستگاه‌های هوشمند امروزی به طور پیش فرض به این قابلیت مجهز شده‌اند؛ ولی کاربران می‌توانند به طور جداگانه نسبت به دانلود برنامه آن نیز اقدام کنند. بنابراین برنامه Dolby On از ویژگی‌های منحصر به‌فردی مجهز شده و می‌تواند در بین قدرتمندترین ابزارها برای موسیقی قرار گیرد.

کاربر قادر است با این برنامه با کیفیت بسیار بالایی به ضبط تمرین پیش از اجرا، ایده، لیریکس، بیت، آلات موسیقی، پادکست و صدا اقدام کرده و از افکت‌های‌ استودیویی خودکار موجود در آن برای کم کردن نویز، اکوالایزر و صدای سه بعدی استفاده کند. ما لینک دانلود آن را در پایین برای شما قرار می‌دهیم:

برنامه Musicolet

برنامه Musicolet یکی از سبک‌ترین موزیک‌پلیرهایی است که تاکنون عرضه شده، با استفاده از آن می‌توانید موزیک‌های مورد علاقه خود را گوش دهید بدون اینکه با تبلیغاتی روبرو شوید! این برنامه به امکاناتی نظیر اکولایزر، چند لیست برای چیدن آهنگ‌ها، لیریکس چسبیده، ویجت‌ها با اندازه‌های مختلف و غیره مجهز شده است.

شما می‌توانید آن را به صورت رایگان از لینک پایین دانلود و نصب کنید:

اپلیکیشن Recorder

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Recorder به ضبط صدا و تبدیل صوت به متن در لحظه اقدام کنند. خوب است بدانید که این برنامه تنها برای گوشی‌های گوگل پیکسل طراحی شده ولی دیگر کاربران نیز می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. لینک دانلود آن را در پایین برایتان قرار می‌دهیم:

جمع‌بندی

ما سعی کردیم که در این مطلب به سراغ بهترین نرم‌افزارهای موسیقی اندرویدی برویم و آنها را باهم مقایسه کنیم. موسیقی بخش جدایی‌ناپذیر زندگی محسوب می‌شود و دستگاه‌های هوشمند امروزی نیز از قابلیت‌های مختلفی برای پخش، ضبط و یا ادیت موسیقی مجهز شده‌اند. شما می‌توانید با استفاده از آنها در هر زمان که خواستید نسبت به گوش دادن آهنگ موردعلاقه خود اقدام کنید.

تمام این ابزارها رایگان هستند و عملکرد خوبی در پخش موسیقی، ضبط و یا ساخت پادکست داشته‌اند که از جمله آنها می‌توانیم به برنامه Musixmatch، آموزش گیتار Yousician، اپلیکیشن پخش پادکست Castbox، اپلیکیشن ضبط موسیقی Dolby On، اپلیکیشن ضبط صدا Smart Recorder، اپلیکیشن ساخت پادکست Anchor و غیره اشاره کنیم.

برنامه Musixmatch می‌تواند متن آهنگ در حال پخش را نشان دهد، با Yousician به جای کلاس موسیقی رفتن، از با نت‌های موسیقی و غیره آشنا می‌شوید. پخش پادکست Castbox به شما کمک می‌کند تا پادکست‌های فراوانی در زبان‌های مختلف را گوش کنید. اپلیکیشن ضبط موسیقی Dolby On افکت‌های استودیویی خوبی داشته و به کاربر امکان می‌دهد تا با کیفیت بسیار بالایی به ضبط تمرین پیش از اجرا، ایده، لیریکس، بیت، آلات موسیقی، پادکست و صدا بپردازد.

علاوه بر مواردی که در این بخش به آنها اشاره کردیم، در مقاله ابزارهای مفیدتری نیز حضور دارند، پس برای اطلاعات بیشتر مطلب را بخوانید. اکنون به انتهای این مطلب رسیدیم، اگر نظر خاصی درباره هر یک از این برنامه‌ها دارید، آنها را در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. همچنین برای اخبار بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH