ایربادهای جدید Nothing Ear 3 در اوایل سال 2024 معرفی خواهند شد

از زمان تاسیس برند Nothing تنها 3 سال گذشته است؛ اما در این مدت نسبتا کوتاه، برند مذکور بدون صرف هزینه‌های چند میلیارد دلاری برای تبلیغات و بازاریابی به پیشرفت‌های بسیار چشمگیری دست یافته است. البته هنوز نمی‌توان این شرکت بریتانیایی را به‌عنوان یک بازیگر قدرتمند در صنعت موبایل جهان قلمداد کرد؛ اما دومین گوشی هوشمند Nothing نه تنها مورد استقبال منتقدان قرار گرفت؛ بلکه توجه مصرف‌کنندگان را نیز به سوی خود جلب کرد.

این گوشی هوشمند اخیرا در فروشگاه آمریکایی آمازون عرضه شد و در ادامه، هدف تبلیغات گسترده قرار گرفت. در حال حاضر مشخص نیست که آیا محصول آینده این برند نامتعارف به‌صورت گسترده در بازار ایالات‌متحده عرضه خواهد شد یا خیر؛ اما در عین‌حال با اطمینان می‌توان اعلام کرد که دستگاه جدید Nothing در آستانه عرضه به بازار قرار دارد.

این محصول احتمالا Nothing Phone 3 نخواهد بود. بنابراین به‌نظر می‌رسد که استارتاپ تاسیس شده توسط کارل پی در صدد ورود به شاخه‌های مختلف صنعت فناوری است. در این وضعیت بدیهی است که ایربادهای Nothing Ear 3 از جمله گزینه‌های محتمل برای عرضه به‌شمار می‌روند.

وبسایت Mashable India پیش‌بینی کرده که Nothing در ماه ژانویه 2024 از ایربادهای جدید خود رونمایی خواهد کرد. Nothing Ear 1 محصولی کاملا چشم‌نواز و البته بسیار نامتعارف بود که پیش‌تر در تابستان سال 2021 به بازار عرضه شد.

در ادامه کمپانی طی ماه مارس 2023 از Nothing Ear 2 به‌عنوان مدل جانشین با ظاهری مشابه و عملکردی بهتر رونمایی کرد. بنابراین سومین نسل ایربادهای Nothing برخلاف گوشی Nothing Phone 3 حقیقتا می‌توانند در اوایل سال آینده میلادی به‌طور رسمی معرفی شوند.

متاسفانه منابع داخلی مورد اعتماد وبسایت Mashable در رابطه با ویژگی‌ها یا امکانات ایربادهای Nothing Ear 3 به هیچ‌گونه جزئیات خاصی اشاره نکرده‌اند. در چنین شرایطی به‌نظر می‌رسد که Nothing ماموریت خود برای سورپرایز کردن مشتریان و تبدیل شدن به یک برند الهام‌بخش برای رقبا را با جدیت دنبال می‌کند.

چنان‌چه تا موعد رونمایی از ایربادهای نسل آینده Nothing واقعا چندین ماه زمان باقی مانده باشد؛ در این‌صورت بدیهی است که فرآیند افشای اطلاعات پیرامون این محصول طی هفته‌های آتی آغاز خواهد شد. در چنین شرایطی افشاگران تلاش خواهند کرد تا کلیه اسرار مربوط به ایربادهای جدید را ظرف مدت زمان کوتاهی فاش نمایند. بنابراین برای روشن شدن بیش‌تر موضوع کماکان بایستی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH