آپدیت امنیتی جدید برای گوشی‌های گلکسی A52 و گلکسی A54 منتشر شد

سامسونگ پچ امنیتی ماه نوامبر 2023 را برای 2 گوشی هوشمند میان‌رده دیگر خود با اسامی گلکسی A52 و گلکسی A54 منتشر کرد. این در حالیست که پچ امنیتی ماه نوامبر همین چند روز قبل برای گوشی گلکسی A53 منتشر شد.

آپدیت‌های جدید گلکسی A52 و گلکسی A54 همانند به‌روزرسانی‌های ماه نوامبر عرضه شده برای تعداد زیادی از گوشی‌های گلکسی دیگر صرفا دربردارنده اصلاحات امنیتی هستند؛ چرا که فرآیند توسعه آپدیت One UI 6.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 در حال پیشرفت بوده و سامسونگ از این طریق ویژگی‌های هیجان‌انگیزی را برای تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند گلکسی خود ارائه خواهد کرد. در حال حاضر کاربران برخی گوشی‌های گلکسی سامسونگ با عضویت در برنامه تست بتا One UI می‌توانند جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی کمپانی را بر روی دستگاه خود تست کنند.

شماره ورژن تخصیص یافته به فریم‌ور جدید گلکسی A52 با کد DWK1 ختم می‌شود. این آپدیت هم‌اکنون در روسیه و تعدادی از بازارهای اروپایی قابل دسترس است. با این‌حال به‌روزرسانی مورد اشاره برای گوشی‌های گلکسی A52 5G یا گلکسی A52s هنوز ارائه نشده است. به‌روزرسانی گلکسی A54 دارای فریم‌ور با شماره ورژن AWJ4 بوده و در تعدادی از کشورهای منطقه آمریکای جنوبی عرضه شده است.

کاربران گلکسی A52 و گلکسی A54 به منظور دانلود آخرین به‌روزرسانی برای گوشی‌های خود بایستی به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و سپس بر روی دکمه Download and install ضربه بزنند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی آخرین فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و آن‌را با استفاده از کامپیوتر شخصی ویندوزی، ابزار Odin سامسونگ و کابل USB-C بر روی گوشی تلفن خود فلش کنند.چ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH