زمان عرضه گوشی‌های سری آنر 100 به‌طور رسمی اعلام شد

در حال حاضر برند آنر لقب بزرگ‌ترین فروشنده گوشی‌های هوشمند در بازار چین را به خود اختصاص داده است. این پدیده موجب پیدایش فضای رقابتی تنگاتنگ با برندهای دیگری نظیر اوپو و ویوو شده است. آنر با عرضه دستگاه‌های جدید خود در آینده احتمالا بار دیگر جایگاه خود را حفظ خواهد کرد.

سری آنر 100 در آستانه رونمایی رسمی قرار داشته اکنون جزئیات مربوط به طراحی و زمان عرضه این گوشی‌ها فاش شده است. وبسایت Android Headlines با استناد به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از طریق حساب‌کاربری رسمی آنر در شبکه اجتماعی Weibo گزارش داده که رویداد بزرگ معرفی این دستگاه‌ها طی روز 23 نوامبر (2 آذر ماه) در کشور چین برگزار خواهد شد.

با وجود معرفی اولیه گوشی‌های آنر 100 و آنر 100 پرو در چین، چنان‌چه کمپانی از رویه معمول خود برای مدل‌های پیشین تبعیت نماید؛ در این‌صورت می‌توان پیش‌بینی کرد که حداقل یکی از مدل‌های مورد اشاره در بازارهای جهانی نیز عرضه شود.

اگرچه در حال حاضر برخی جزئیات خاص مربوط به این گوشی‌ها کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند؛ اما طراحی ظاهری آنها پیش‌تر فاش شده است. به‌نظر می‌رسد که مدل معمولی مجهز به پنل پشتی شیشه‌ای بوده و آنر 100 پرو نیز از ترکیب شیک شیشه و چرم گیاهی استفاده خواهد کرد. در واقع پنل پشتی آنر 100 پرو ترکیبی از شیشه و چرم گیاهی را به معرض نمایش می‌گذارد. نیمی از پنل پشتی دستگاه با شیشه و نیمی دیگر با چرم گیاهی تزئین شده است.

بعلاوه به منظور تشخیص این 2 گوشی از هم کافیست به پیکره‌بندی دوربین آنها نگاهی بیندازید. دوربین آنر 100 تقریبا همانند نیم‌دایره‌ای درون یک مستطیل به‌نظر می‌رسد؛ در حالی‌که آنر 100 پرو دارای پیکره‌بندی دوربین بیضی‌شکل است.

تعداد ماژول‌های دوربین نیز تا حدی متفاوت بوده و پنل پشتی گوشی‌های آنر 100 و آنر 100 پرو به‌ترتیب از 2 و 3 عدد دوربین میزبانی می‌کند.

به‌نظر می‌رسد که هر 2 گوشی آنر 100 و آنر 100 پرو مجهز به دوربین 50 مگاپیکسلی AI Matrix خواهند بود. دوربین AI Matrix به منظور بهبود عملکرد عکاسی و کیفیت تصاویر ثبت شده از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. از جنبه نرم‌افزاری نیز هر 2 گوشی رابط کاربری MagicOS را اجرا خواهند کرد. MagicOS در واقع یک سیستم‌عامل سفارشی مبتنی بر اندروید است که توسط آنر توسعه یافته و به‌عنوان جانشین رابط کاربری Magic UI مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گوشی‌های هوشمند آنر در گذشته از رابط کاربری Magic UI استفاده می‌کردند. MagicOS نخستین بار در نوامبر سال 2022 معرفی شد و طی ماه مارس 2023 در دسترس عموم کاربران قرار گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH