گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ در راه است + تصاویر طرح مفهومی

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی شیائومی در سال 2024 از دو گوشی تاشو جدید رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که شیائومی میکس فولد 4 در نیمه دوم سال 2024 عرضه شده و در 6 ماهه نخست سال نیز احتمالا شاهد رونمایی از یک گوشی تاشو صدفی‌شکل با نام شیائومی میکس فلیپ باشیم.

به لطف اطلاعات اخیرا فاش شده در شبکه اجتماعی Weibo، نوع تراشه مورد استفاده در گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ مشخص شده است. به‌نظر می‌رسد که برند چینی عرضه چندین دستگاه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 را در دستور کار خود قرار داده است.

اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که به غیر از گوشی ردمی K70، تبلت آینده و گوشی تاشو کوچک شیائومی نیز از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام بهره خواهند برد.

به‌نظر می‌رسد که تبلت جدید مورد نظر فرد افشاگر همان شیائومی پد 7 پرو باشد. گزارش اخیر ادعا می‌کند که شیائومی پد 7 پرو مجهز به یک نمایشگر 144 هرتزی LCD، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و ماژول دوربین مربعی‌شکل با ظاهری مشابه سری شیائومی 14 خواهد بود.

از سوی دیگر گوشی تاشو کوچک با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 که فرد افشاگر پیرامون آن صحبت کرده است؛ ظاهرا با نام تجاری شیائومی میکس فلیپ به بازار عرضه می‌شود.

در حال حاضر پیرامون سایر مشخصات شیائومی میکس فلیپ هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. با این‌حال تصاویر شماتیک زیر نشان می‌دهند که این گوشی مجهز به ماژول دوربین پشتی سه‌گانه شامل یک لنز تله‌فوتو با قابلیت بزرگنمایی 3 برابری خواهد بود.

فهرست متعلق به دستگاه در پایگاه داده IMEI که طی ماه سپتامبر منتشر شده است؛ نشان می‌دهد که شیائومی میکس فلیپ از شماره مدل 2311BPN23C استفاده می‌کند. بر اساس گمانه‌زنی‌ها شیائومی میکس فلیپ احتمالا همزمان با شیائومی 14 اولترا در ماه آوریل 2024 عرضه خواهد شد. همچنین با توجه به برخی شنیده‌ها، نخستین نسل سری میکس فلیپ احتمالا به‌صورت انحصاری در بازار چین قابل دسترس خواهد بود.

انتظار می‌رود که این دستگاه در بازار چین با رقبایی نظیر آنر مجیک فلیپ و ویوو ایکس فلیپ 2 مواجه شود؛ گوشی‌هایی که احتمالا در نیمه نخست سال 2024 روانه بازار خواهند شد.

رندرهای شیائومی میکس فلیپ که توسط وبسایت GSMChina منتشر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH