گوشی آنر مجیک 6 با دوربین پریسکوپی 160 مگاپیکسلی در راه است

آنر مجیک 6 مجهز به دوربین زوم پریسکوپی 160 مگاپیکسلی و نه 200 مگاپیکسلی خواهد بود. این اطلاعات توسط یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است.

بر اساس شنیده‌ها آنر تصمیم گرفته تا به‌جای استفاده از سنسور 200 مگاپیکسلی به سراغ یک نمونه 160 مگاپیکسلی برود. در عین‌حال این افشاگر درباره سنسور OV50K مورد استفاده برای دوربین اصلی گوشی به جزئیات محدودی اشاره نموده است.

به‌نظر می‌رسد که این حسگر از نوع 1 اینچی نبوده و در عوض از اندازه 1/1.3 اینچی برخوردار خواهد بود. اندازه این سنسور با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی S23 اولترا برابری می‌کند.

به گفته Digital Chat Station سنسور OV50K تصاویر بسیار باکیفیتی را خلق نموده و عملکرد آن با وجود فناوری LOFIC تقویت خواهد شد. این حسگر اساسا یک مدل پشته‌ای مبتنی بر خازن از نوع CMOS بوده و مشابه با نمونه به‌کارگیری شده در گوشی‌های اکسپریا 1 مارک 5 سونی و OnePlus Open (اوپو فایند N3) است.

آنر مجیک 6 احتمالا به‌زودی در بازار چین معرفی شده و در ادامه در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. مدل نسل قبلی این گوشی در ماه مارس امسال روانه بازار شد. در حال حاضر جزئیات محدودی پیرامون این گوشی منتشر شده است. به عبارت دیگر اکنون صرفا می‌دانیم که این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH