ردمی K70E با نام تجاری پوکو X6 پرو در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد

بر اساس اطلاعات پیش‌تر اعلام شده اکنون می‌دانیم که برند فرعی کمپانی شیائومی موسوم به ردمی در تدارک رونمایی از 3 گوشی هوشمند پیشرفته برای بازار چین طی روز 29 نوامبر (8 آذر ماه) است. این دستگاه‌ها ردمی K70، ردمی K70 پرو و ردمی K70E نامگذاری شده و برند چینی طی روزهای گذشته با روش‌های مختلف به تبلیغ آنها در شبکه اجتماعی Weibo پرداخته است.

با توجه به خبرهای جدید به‌نظر می‌رسد که ردمی K70E در آینده با نام تجاری پوکو X6 پرو در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این موضوع از طریق گواهینامه صادر شده توسط آژانس رگولاتوری NBTC کشور تایلند فاش شده است. بر این اساس پوکو X6 پرو از شماره مدل 2311DRK48G استفاده خواهد کرد.

اداره استاندارد ملی هندوستان (BIS) نیز نسخه هندی گوشی با شماره مدل 2311DRK48I را برای فروش در این کشور مورد تائید قرار داده است. این موضوع، عرضه پوکو X6 پرو در شبه قاره هند را تائید می‌کند. اکنون شماره مدل ردمی K70E یعنی 2311DRK48C آخرین قطعه پازل به‌شمار می‌رود.

شیائومی و برندهای زیرمجموعه آن در شماره مدل دستگاه‌های قابل عرضه خود برای بازارهای جهانی از پسوند G استفاده می‌کنند. از سوی دیگر دستگاه‌های قابل عرضه در بازارهای هندوستان و چین نیز به‌ترتیب دارای پسوندهای I و C هستند. بنابراین اکنون معما به‌طور کامل حل شده است.

پوکو X6 پرو در آینده به بازارهای جهانی راه خواهد یافت. این گوشی هوشمند احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه Dimensity 8300 Ultra ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد.

این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 90 واتی دریافت خواهد کرد. عرضه چنین گوشی قدرتمندی از سری X پوکو در گذشته بی‌سابقه بوده است؛ بنابراین بی‌تردید مشاهده برچسب قیمتی در نظر گرفته شده برای این محصول نیز امری جالب توجه به‌شمار می‌رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH