گوشی‌های تاشو سال آینده سامسونگ با نمایشگرهای تاشو و خارجی بزرگ‌تر عرضه خواهند شد

سامسونگ با عرضه گوشی‌های تاشو اخیر خود بالاخره طراحی لولای آنها را بهبود بخشید و در نتیجه شکاف ایجاد شده هنگام قرارگیری گوشی‌ها در حالت بسته برطرف شد. با این‌حال هر دو گوشی به‌دلیل وجود چین و چروکیدگی‌های قابل توجه روی نمایشگرهای تاشو خود کماکان مورد انتقاد قرار گرفتند.

بعلاوه گلکسی زد فولد 5 به‌دلیل استفاده از نمایشگر خارجی بسیار باریک با موجی از انتقاد از سوی کاربران و کارشناسان مواجه شد. با این‌حال وضعیت در سال آینده احتمالا دستخوش تغییر خواهد شد. بر اساس اطلاعات اخیرا فاش شده به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ 6 مجهز به نمایشگر خارجی بزرگ‌تری بوده و گلکسی زد فولد 6 نیز از یک صفحه‌نمایش خارجی عریض‌تر بهره خواهد برد.

بر اساس یک گزارش جدید، نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ مجهز به نمایشگر بزرگ‌تری خواهند بود. یکی از دست‌اندرکاران حوزه صنعت با نام راس یانگ ادعا کرده که گلکسی زد فلیپ 6 مجهز به نمایشگر خارجی بزرگ‌تر با اندازه 3.9 اینچ خواهد بود. اندازه این نمایشگر تقریبا با آیفون 5s اپل برابری خواهد کرد.

بدین‌ترتیب طول قطر نمایشگر در مقایسه با گلکسی زد فلیپ 5 به اندازه 0.5 اینچ افزایش خواهد یافت. بر اساس شنیده‌ها گوشی تاشو صدفی‌شکل جدید مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین یک گزارش پیش‌تر منتشر شده ادعا کرد که سامسونگ نسبت ابعاد نمایشگرهای گلکسی زد فولد 6 را تغییر خواهد داد.

لذا به‌نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره به نظرات کاربران گوش داده و در نتیجه نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد 6 برای تایپ کردن و انجام سایر کارهای روزمره چندان باریک نخواهد بود. برای مقایسه جالب است بدانید که تمامی گوشی‌های تاشو دیگر از شرکت‌های رقیب دارای نمایشگرهایی با نسبت ابعاد نزدیک‌تر به گوشی‌های هوشمند معمولی هستند.

حتی نمایشگر تاشو داخلی گلکسی زد فلیپ 5 نیز بعضا می‌تواند بیش از اندازه بلند به‌نظر برسد. در نتیجه تغییر در نسبت ابعاد آن قابل قدردانی است. در گذشته گزارش شد که سامسونگ مشغول اجرای مهندسی معکوس روی گوشی تاشو هواوی میت X5 است تا چگونگی موفقیت کمپانی چینی در زمینه کاهش ضخامت دستگاه، افزایش ظرفیت باتری، به‌کارگیری سخت‌افزار دوربین بسیار بهتر و حتی ارائه اتصال ماهواره‌ای را درک نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH