اپل اسامی برترین اپلیکیشن‌های اپ استور در سال 2023 را منتشر کرد

امسال نیز اپل مطابق با سنت هر ساله خود برندگان جایزه App Store Award برای سال 2023 را اعلام کرد. این برنامه‌ها در 9 دسته مختلف از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های آیفون و آیپد گرفته تا برترین عناوین سال برای دستگاه‌های مک، اپل واچ و سرویس‌های اپل تی‌وی و اپل آرکید طبقه‌بندی می‌شوند.

همچنین اپل از هوش مصنوعی مولد به‌عنوان رویه کلیدی خود طی سال 2023 یاد کرد.

تیم کوک؛ مدیرعامل اپل ضمن اظهاراتی خاطرنشان کرد: “مشاهده روش‌هایی که توسعه‌دهندگان از طریق آنها به ساخت برنامه‌ها و بازی‌های باورنکردنی ادامه داده و تعریف جدیدی از دنیای پیرامون ما ارائه می‌دهند؛ همواره الهام‌بخش است. برندگان امسال نمادی از پتانسیل نامحدود توسعه‌دهندگان برای انتقال نگرش‌های خود به زندگی، ساخت اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها با نبوغ قابل توجه، ارائه کیفیت استثنایی و انجام ماموریت‌های هدفمند هستند.”

اپل برنامه AllTrails را به‌عنوان اپلیکیشن برتر آیفون در سال 2023 معرفی کرد. این برنامه به منظور ارائه راهنمای جامع مسیر و اکتشاف در فضاهای غیرمسقف با بررسی‌های دقیق و طرح نکات مهم از سوی اعضای جامعه تولید شده است.

اپلیکیشن AllTrails برای iOS

برنامه Prêt-à-Makeup به‌عنوان اپلیکیشن سال آیپد معرفی شد. این برنامه یک اسکچ‌پد گریم واقعی را در اختیار کلیه کاربران از هنرمندان حرفه‌ای گرفته تا کاربران معمولی قرار می‌دهد.

اپلیکیشن SmartGym به‌عنوان برنامه برتر اپل واچ در سال 2023 انتخاب شد. این اپلیکیشن شامل مجموعه‌ای از برنامه‌های تمرینی و گزارش‌های مرتبط با تناسب اندام است.

برنامه Prêt-à-Makeup برای iPadOS

اپلیکیشن Photomator به‌عنوان برنامه برتر مک در سال 2023 برگزیده شد. این برنامه یک پکیج ویرایش عکس حرفه‌ای با ابزارهای یادگیری ماشینی به‌شمار می‌رود.

برنامه MUBI اپلیکیشن منتخب اپل تی‌وی برای سال 2023 محسوب می‌شود. این برنامه یک فروشگاه جامع برای فیلم‌های مستقل و مستندهای بین‌المللی است.

برنامه SmartGym برای WatchOS

بازی Honkai: Star Rail به‌عنوان برترین بازی سال آیفون و Lost in Play به‌عنوان برترین بازی آیپد در سال 2023 انتخاب شد.

از سوی دیگر Lies of P به‌عنوان بازی سال مک و Hello Kitty Island Adventure به‌عنوان بازی برگزیده اپل آرکید در سال 2023 معرفی شد.

برنامه Photomator برای MacOS (سمت راست) و برنامه MUBI برای tvOS (سمت چپ)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH