نخستین رندرهای باکیفیت از گوشی سامسونگ گلکسی A55 منتشر شد + ویدیو

یک افشاگر مشهور با نام استیو همرستوفر که با اسم مستعار OnLeaks نیز شناخته می‌شود؛ اخیرا از طریق همکاری با وبسایت MySmartPrice رندرهایی باکیفیت از گوشی هوشمند جدید سامسونگ گلکسی A55 را منتشر کرده است. این دستگاه ظاهرا با برخی ویژگی‌های جالب توجه روانه بازار خواهد شد.

این گوشی مجهز به فریم جانبی فلزی با ضخامت متغیر خواهد بود. فریم در اکثر بخش‌ها دارای طراحی صاف بوده؛ اما در ناحیه پیرامون کلیدهای کنترل صدا ظاهری ضخیم‌تر پیدا می‌کند. این سبک از طراحی در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های هوشمند دارای ظاهر کاملا تخت تا حدی غیرعادی به‌نظر می‌رسد.

در طراحی بلوک دوربین هیچ‌گونه تغییر جدیدی به چشم نمی‌خورد. به عبارت دیگر طراحی بلوک دوربین همانند بسیاری از مدل‌های میان‌رده و حتی پایین‌رده دیگر سامسونگ به سری گلکسی S23 شباهت دارد.

گلکسی A55 مجهز به یک نمایشگر تخت با طول قطر 6.55 اینچ بوده و دوربین جلویی را در دل خود جای خواهد داد. این نمایشگر از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. ابعاد این گوشی هوشمند پیش‌تر اعلام شده و بر این اساس گلکسی A55 از ابعادی معادل 161.1×77.9×8.2 میلی‌متر برخوردار خواهد بود.

گلکسی A55 با محوریت تراشه اختصاصی سامسونگ موسوم به اگزینوس 1480 و پردازنده گرافیکی ساخت شرکت AMD روانه بازار خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دوربین جلویی مجهز به سنسور 32 مگاپیکسلی بوده و سیستم دوربین پشتی سه‌گانه نیز از سنسورهای 50، 12 و 5 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. این گوشی هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی دریافت می‌کند.

استیو همرستوفر در زمینه انتشار رندرهای معتبر از گوشی‌های هوشمند مختلف پیش از معرفی رسمی آنها دارای سابقه‌ای طولانی است. به‌عنوان مثال وی در گذشته رندرهای دقیقی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی S21، سونی اکسپریا XZ4 و گوگل پیکسل 4XL را پیش از معرفی رسمی آنها منتشر کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH