مشخصات کلیدی گوشی آنر مجیک 6 پرو در فضای آنلاین منتشر شد

بر اساس شنیده‌ها آنر سرگرم توسعه گوشی‌های پرچمدار سری آنر مجیک 6 است. این برند پیش‌تر خبر استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 برای سری مذکور را تائید نموده است. با توجه به شایعات مطرح شده، سری آنر مجیک 6 طی ژانویه سال 2024 در چین معرفی خواهد شد.

اکنون یک پوستر منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo به مشخصات احتمالی گوشی آنر مجیک 6 پرو اشاره دارد. اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که گوشی آنر مجیک 6 پرو مجهز به یک نمایشگر Oasis OLED با رزولوشن نزدیک به 2K خواهد بود. این نمایشگر دارای یک حفره بیضی‌شکل، دوربین‌های جلویی دوگانه و حسگرهای پیشرفته جهت استفاده سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی، اعمال مبتنی بر ژست و ردیابی چشم خواهد بود.

از جنبه نرم‌افزاری نیز آنر مجیک 6 پرو از رابط کاربری کاملا جدید MagicOS 8.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 استفاده می‌کند. بعلاوه کاربران به ویژگی اعلان‌های نوآورانه موسوم به Smart Island دسترسی خواهند داشت. این دستگاه در کنار تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام از یک تراشه گرافیکی اختصاصی و یک چیپ امنیتی داخلی نیز بهره می‌گیرد.

شایان به ذکر است که آنر مجیک 6 پرو یک مدل هوش مصنوعی قابل توجه با 7 میلیارد پارامتر را در خود جای خواهد داد. این موضوع موجب ارتقاء قابلیت‌های دستگاه در سناریوهای کاربردی هوش مصنوعی خواهد شد.

از سوی دیگر آنر مجیک 6 پرو از دومین نسل باتری Qinghai Lake استفاده خواهد کرد؛ اگرچه ظرفیت دقیق باتری هنوز اعلام نشده است. بعلاوه این گوشی از ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد. از جنبه طراحی نیز پوشش پشتی پرچمدار آینده آنر از شیشه نانوسرامیکی براق ساخته خواهد شد؛ پدیده‌ای که به زیبایی شاخص دستگاه کمک خواهد کرد.

تصویر زنده احتمالی از آنر مجیک 6 یا آنر مجیک 6 پرو

گواهینامه حفاظتی IP68 مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب و گردوغبار را تضمین می‌کند. از جنبه امکانات تصویربرداری نیز آنر مجیک 6 پرو مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1 اینچی OmniVision OV50k با قابلیت پشتیبانی از دیافراگم متغیر خواهد بود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها آنر مجیک 6 پرو در اواخر ژانویه سال 2024 و ابتدا در بازار چین معرفی خواهد شد. از سوی دیگر گوشی آنر مجیک 6 با شماره مدل BVL-AN00 و تکنولوژی شارژ سریع 66 واتی اخیرا در پایگاه داده آژانس رگولاتوری 3C چین رویت شده است. این گوشی احتمالا تا اواخر 3 ماهه اول یا 3 ماهه دوم سال 2024 به بازارهای جهانی راه خواهد یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH