شیائومی 14 اولترا اولین گوشی کمپانی با 2 لنز تله‌فوتو خواهد بود

گوشی پرچمدار رده بالا شیائومی 14 اولترا از یک باتری بزرگ‌تر با چگالی انرژی بالا استفاده خواهد کرد. این موضوع توسط یک افشاگر با شناسه Digital Chat Station گزارش شده است.

بعلاوه این گوشی هوشمند با حسگرهای تصویربرداری ارتقایافته، 2 ماژول با لنزهای تله‌فوتو و معماری جدید، ویژگی‌های سخت‌افزاری مدرن، بدنه شیشه‌ای و قابلیت‌های بسیار پیشرفته روانه بازار خواهد شد. نمایشگر این گوشی از طراحی خمیده در هر 4 طرف برخوردار بوده و حسگر اثرانگشت اولتراسونیک نیز در زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد.

این منبع خبری پیش‌تر گزارش داده بود که دوربین اصلی شیائومی 14 اولترا از گشودگی دیافراگم متغیر و قابل تنظیم در محدوده F/1.6 تا F/4.0 پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی به تنظیم میزان نور وارد شده به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony LYT900 کمک خواهد کرد.

حسگر LYT900 ساخت شرکت سونی، نمونه بهینه‌سازی شده سنسور IMX989 محسوب می‌شود. این حسگر دارای فرمت اپتیکی 1 اینچی بوده و به لطف وجود فناوری Dual Conversion Gain میزان نویز تصاویر را کاهش داده و کیفیت آنها را ارتقاء می‌دهد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها شیائومی 14 اولترا مجهز به پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و حداکثر 1 ترابایت حافظه فلش بوده و در 3 ماهه نخست سال 2024 روانه بازار خواهد شد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Digital Chat Station در گذشته برای نخستین بار مشخصات فنی و تاریخ عرضه گوشی‌های ردمی K60 و شیائومی 14 را به‌طور دقیق گزارش کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH