به‌روزرسانی One UI 6.1 با چند ویژگی جالب مبتنی بر هوش مصنوعی منتشر می‌شود

طی چند روز اخیر شاهد افشای اطلاعات گسترده‌ای پیرامون رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ بودیم. اطلاعات فاش شده شامل برخی ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که طی سال آینده میلادی برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ منتشر می‌شوند.

رابط کاربری One UI 6.1 احتمالا در کنار گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S24 که اوایل سال آینده روانه بازار می‌شوند؛ معرفی خواهد شد.

اکثر ویژگی‌های گزارش شده به امکانات جدید سری پیکسل گوگل شباهت بسیار زیادی دارند. این ویژگی‌ها عمدتا به‌همراه خانواده پیکسل 8 ارائه شده‌اند.

آپدیت One UI 6.1 به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر پس‌زمینه سفارشی تولید نموده و جلوه‌های آب و هوایی و پرتره را به لاک اسکرین دستگاه اضافه کنند.

ایجاد تصاویر پس‌زمینه در One UI 6.1

ابزار ویرایشگر تصویر نیز قدرتمندتر خواهد شد. کاربران حتی قادر خواهند بود تا تصاویر را فراتر از مرزهای اصلی آنها گسترش داده و اشیاء را از یک تصویر به تصویر دیگر منتقل نمایند.

از سوی دیگر اپلیکیشن Samsung Notes نیز قادر به خلاصه‌سازی بلوک‌های متنی بزرگ با استفاده از بولت‌ پوینت‌ها خواهند بود.

ویرایش تصاویر در One UI 6.1

بعلاوه هوش مصنوعی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که دقیقا همانند دستگاه‌های پیکسلی در تماس‌ها به کاربران کمک می‌کند. مترجم بلادرنگ، قابلیت حذف نویز محیط و رونویسی همگی ویژگی‌های مرتبط با تماس هستند که در قالب به‌روزرسانی One UI 6.1 ارائه می‌شوند.

نهایتا این گزارش به اصلاحاتی در زمینه حفاظت از باتری، سفارشی‌سازی و انیمیشن‌های بازبینی شده اشاره دارد.

ویژگی‌های تماس در One UI 6.1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH