گوشی ناتینگ فون 2a با تراشه Dimensity 7200 مدیاتک در راه است + ویدیو

ناتینگ از مدتی قبل در تدارک عرضه یک گوشی ارزان‌قیمت‌تر به‌‌عنوان گزینه مکمل ناتینگ فون 2 است. به گفته افشاگران مختلف، این گوشی با نام ناتینگ فون 2a عرضه شده و احتمالا در اواخر ماه فوریه و ضمن برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون رونمایی خواهد شد.

امروز ویدیویی از طراحی این گوشی هوشمند در فضای آنلاین منتشر شده است. این ویدیو نشان‌دهنده طراحی ظاهری دوربین گوشی بوده و بر این اساس به‌نظر می‌رسد که ظاهر دوربین به هیچ‌کدام از دستگاه‌های پیشین Nothing شباهت نخواهد داشت.

بنابراین ناتینگ فون 2a به‌عنوان یک گوشی ارزان‌قیمت‌تر به آسانی قابل شناسایی خواهد بود؛ موضوعی که برای تعدادی از کاربران حائز اهمیت قلمداد می‌شود.

یک افشاگر با نام دایلان راسل با انتشار پستی اعلام کرده که گوشی هوشمند آینده ناتینگ برای نخستین بار با تراشه ساخت شرکت مدیاتک موسوم به Dimensity 7200 روانه بازار می‌شود. این گوشی دارای 3 قسمت گلیف بوده و از طراحی کاملا جدیدی بهره می‌گیرد.

بر روی پنل پشتی دستگاه 3 عدد نوار نورانی LED گلیف به چشم می‌خورد. این نوارها در مقایسه با نمونه‌های موجود در ناتینگ فون 2 بسیار کوچک‌تر به‌نظر می‌رسند؛ اما کماکان برای یک گوشی میان‌رده در این کلاس، مناسب هستند.

توان پردازشی این محصول میان‌رده از طریق تراشه Dimensity 7200 تامین می‌شود. این دستگاه دارای شماره مدل A142 بوده و بر اساس شایعات از نمایشگری با طول قطر 6.7 اینچ استفاده خواهد کرد.

برداشت مردم در خصوص میزان تناسب میان قیمت‌گذاری و مشخصات این گوشی، بقا یا نابودی آن در بازار را تعیین می‌کند؛ موضوعی که برای تمامی یا حداقل اکثر گوشی‌های میان‌رده بازار نیز صادق است. اکنون با توجه به آغاز روند افشای اطلاعات درباره ناتینگ فون 2a انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد نشت جزئیات بیش‌تری درباره این محصول باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH