فروش سری ردمی K70 ظرف مدت دو هفته از مرز 1 میلیون دستگاه فراتر رفت

ردمی به تازگی از یک دستاورد پیشگامانه برای سری ردمی K70 خبر داده است. پوستر زیر که توسط این برند چینی منتشر شده است؛ تائید می‌کند که سری ردمی K70 در 14 روز نخست عرضه خود، فروش بالغ بر 1 میلیون واحدی را تجربه کرده است.

سری ردمی K70 طی روز 29 نوامبر (8 آذر ماه) در کشور چین رونمایی شد و فروش آن از روز 1 دسامبر (10 آذر ماه) کلید خورد. تنها چند دقیقه پس از عرضه این گوشی‌ها، ردمی تائید کرد که فروش آنها در 5 دقیقه ابتدایی از 600 هزار دستگاه فراتر رفته است. این رقم در مقایسه با حجم فروش مدل‌های نسل قبلی یعنی سری ردمی K60 بالغ بر 2 برابر بیش‌تر است.

بر اساس اعلامیه امروز ردمی این دستاورد، معیار جدیدی را برای سری K تعریف نموده و سریع‌ترین مسیر برای فروش بیش از 1 میلیون دستگاهی را نشان می‌دهد. سری ردمی K70 شامل 3 مدل با اسامی ردمی K70e، ردمی K70 و ردمی K70 پرو است. توان پردازشی این دستگاه‌ها به‌ترتیب از طریق تراشه‌های Dimensity 8300 Ultra، اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 تامین می‌شود.

این سری با ویژگی‌های جالب و مهیج دیگری نظیر صفحه‌نمایش اولد با رزولوشن 2K، باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع با حداکثر توان 120 وات روانه بازار می‌شود. بعلاوه ردمی K70e، ردمی K70 و ردمی K70 پرو اولین گوشی‌های برند چینی هستد که به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

مدل سفارشی و لیمیتد ردمی K70 پرو با نام Redmi K70 Pro Automobili Lamborghini Squadra Corse روانه بازار می‌شود. کمپانی شیائومی تائید کرده که این گوشی از روز 21 دسامبر (30 آذر ماه) در بازار چین قابل دسترس خواهد بود. با این‌حال برند ردمی هنوز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این محصول را تائید نکرده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که ردمی K70e تحت عنوان پوکو X6 پرو 5G در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر ردمی K70 پرو احتمالا با نام تجاری پوکو F6 پرو 5G در بازارهای بین‌المللی قابل دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH