سامسونگ از لپ‌تاپ گلکسی بوک 3 گو با تراشه اسنپدراگون +7c نسل 3 رونمایی کرد

سامسونگ یک لپ‌تاپ جدید مقرون‌به‌صرفه با نام گلکسی بوک 3 گو را با سیستم‌عامل ویندوز 11 و اتصال 5G عرضه کرد. این مدل جانشین گلکسی بوک 2 گو به‌شمار می‌رود؛ دستگاهی که سال گذشته عرضه شد و از پردازنده اسنپدراگون مشابه با مدل جدیدتر استفاده کرد.

هنوز مشخص نیست که گلکسی بوک 3 گو چه ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را در مقایسه با مدل نسل قبلی خود به ارمغان خواهد آورد. در مقطع کنونی می‌توان اعلام کرد که محصول جدید صرفا یک گلکسی بوک 2 گو مجددا بسته‌بندی شده است و به منظور تکمیل سری گلکسی بوک 3 روانه بازار می‌شود.

گلکسی بوک 3 گو با برچسب قیمتی 557700 وون در کره‌جنوبی عرضه شده و از روز 2 ژانویه 2023 (12 دی ماه) از طریق فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین سامسونگ و شرکت مخابراتی موبایل شامل KT، LG Uplus و SKT قابل دسترس خواهد بود. این لپ‌تاپ برای دانشجویان طراحی شده و یک گزینه ثانویه مناسب برای مراجعه‌کنندگان اداری به‌شمار می‌رود.

سامسونگ برای گلکسی بوک 3 گو از یک نمایشگر 14 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی و پوشش ضد انعکاس نور استفاده کرده است. این لپ‌تاپ مجهز به یک وب‌کم 720p، کیبورد بدون کلید و یک ترک‌پد بزرگ است.

گلکسی بوک 3 گو از پردازنده کوالکام با نام اسنپدراگون +7c نسل 3 شامل پردازنده گرافیکی آدرنو، 4 هسته پردازشی کورتکس A78 و 4 هسته کورتکس A55 بهره می‌گیرد. این تراشه با استفاده از فرآیند 6 نانومتری کمپانی TSMC تولید شده است.

این لپ‌تاپ مجهز به 4 گیگابایت رم LPDDRx، حافظه داخلی eUFS با ظرفیت 128 گیگابایت و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی است. این دستگاه نسخه هوم ویندوز 11 را اجرا نموده و چند ویژگی اکوسیستم گلکسی نظیر Buds Auto Switch، Multi Control، Second Screen و Quick Share را در خود جای داده است.

امکانات ارتباطی بی‌سیم گلکسی بوک 3 گو شامل 5G، وای‌فای 6E و بلوتوث 5.1 است. گزینه‌های ارتباطی سیمی نیز شامل یک پورت USB Type-A، دو پورت USB Type-C و جک کومبو هدفون و میکروفون با کانکتور 3.5 میلی‌متری است. این لپ‌تاپ از ضخامت 15.5 میلی‌متری و وزن تنها 1.43 کیلوگرمی برخوردار است.

گلکسی بوک 3 گو از فناوری شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی نموده و پس از تنها 30 دقیقه شارژ برای مدت حداکثر 8 ساعت قابل استفاده خواهد بود. این دستگاه دارای 2 عدد اسپیکر 1.5 واتی در حالت استریو بوده و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع‌تر تنها ویژگی جدید آن نسبت به گلکسی بوک 2 گو محسوب می‌شود.

یکی از مقامات سامسونگ الکترونیکس به مناسبت رونمایی از این محصول اعلام کرد: “گلکسی بوک 3 گو 5G دستگاهی است که با وجود پشتیبانی از اتصال 5G فوق سریع و اکوسیستم گلکسی، فضای کاری کامپیوترهای شخصی نوت‌بوکی را به میزان قابل‌توجهی توسعه می‌دهد.این دستگاه تمامی مولفه‌های بهره‌وری، قابلیت حمل‌پذیری و اتصال از طریق شبکه 5G را در خود جای داده است. ما امیدواریم که کاربران با وجود گلکسی بوک 3 گو 5G در هر زمان و مکانی بتوانند از تجربه زندگی هوشمند لذت ببرند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH