تسخیر بازار دوربین مداربسته ایران با این برند پرآوازه

تسخیر بازار دوربین مداربسته ایران با این برند پرآوازه نشان دهنده کارکرد عالی و به صرفه این برند است که باعث شده باوجود تازه وارد بودن در بازار ایران، جایگاه خودش را پیدا کند. احتمالا برای شما این سوال پیش آمده که این برند چیست؟ در پاسخ باید گفت برند پرآوازه دوربین مداربسته تیاندی. دوربین مداربسته برند تیاندی به عنوان یکی از برترین و با کیفیت‌ترین نام‌های جهانی در زمینه دوربین‌های مداربسته شناخته می‌شود. تیاندی سنتر به صورت رسمی نمایندگی تیاندی را در ایران برعهده دارد. این برند در مدت زمان کوتاهی موفق به استحکام جایگاه خود در بازار حوزه حفاظت الکترونیک شده است. تیاندی نه تنها در منطقه آسیای شرقی، بلکه در مناطق اروپا، آمریکا، کانادا و حتی در کشور ما ایران، در حال اجرای پروژه‌های متنوعی می‌باشد.

مطمئن ترین راه خرید دوربین های مداربسته از نمایندگی های معتبر است. خرید از نمایندگی علاوه بر تضمین کیفیت گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هم دارد. تیاندی سنتر از  نمایندگان تیاندی در ایران است.  تیاندی سنتر که زیر مجموعه شرکت شناخته شده و با سابقه آتی نگر الکترونیک است، دوربین های مداربسته برند تیاندی خود را با مناسب ترین قیمت و گارانتی معتبر 2 ساله و همچنین خدمات پس از فروش رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

کیفیت تصویر دوربین تیاندی

برای هر فردی که از دوربین‌های مداربسته به منظور پوشش و حفاظت از اماکن مختلف استفاده می‌کند و در جستجوی بهترین گزینه برای استفاده خانگی است، کیفیت تصویر این دوربین اهمیت ویژه‌ای دارد. کیفیت تصویر دوربین تیاندی به عواملی مانند رزولوشن، حسگر تصویر، نورپردازی، دامنه دینامیکی، نوع لنز و… بستگی دارد.

علاوه بر این موارد تکنولوژی های پیشرفته برند تیاندی باعث افزایش کیفیت تصویر دوربین تیاندی می‌شود. تکنولوژی و دوربین هایی همچون color maker در دوربین تیاندی، دوربین starlight تیاندی، دوربین مداربسته پاناروما تیاندی و auto-tracking early warning در دوربین تیاندی نیز باعث افزایش کیفیت تصویر می‌شوند.

ذخیره فیلم ضبط شده دوربین تیاندی

هنگامی که کاربران در حال خرید دوربین‌های مداربسته هستند، احتمالا در مورد نحوه ذخیره فیلم‌های ضبط شده توسط این دوربین‌ها فکر می‌کنند. شما می‌توانید به راحتی این نگرانی را برطرف کنید. برای ذخیره فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته، می‌توانید از تجهیزات و دستگاه‌های مختلف بهره‌مند شوید. به عنوان مثال می‌توانید از DVR یا NVR یا هارد درایوهای نظارتی استفاده کنید. علاوه بر فضاهای ذخیره سازی فیزیکی شما می‌توانید از فضای ابری هم استقاده کنید.

اما گاهی اوقات پیش می‌آید که دوربین مداربسته تصویر را ضبط نمی‌کند! علت ضبط نکردن دوربین مدار بسته می‌تواند مواردی همچون عدم ارسال تصویر به DVR، منبع تغذیه دستگاه DVR، مشکلات مربوط به هارد، مشکل از کانکتورها، مشکلات مربوط به موس یا نشانگر، توقف تنظیمات ضبط، تنظیمات زمان‌بندی یا موشن، حافظه نداشتن هارد دیسک و… باشند. حتما باید آن‌ها را بررسی کنید.

 

راهنمای خرید دوربین مداربسته

اگر در مجموعه ای که شاغل هستید، وظیفه خرید دوربین مداربسته به عهده شماست، این مقاله منحصرا مخصوص شماست. خرید دوربین مداربسته ممکن است یک وظیفه مهم و پیچیده باشد. برای جلوگیری از انتخاب نادرست و اطمینان از خرید بهتر، نکات کلیدی زیادی را لازم است درنظر بگیرید.

اولین نکته مهم و اساسی کیفیت تصویر دوربین مداربسته است. برای تاکید بیشتر باید گفت کیفیت تصویر یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید دوبین مداربسته است. رزولوشن بالا و کیفیت تصویر برای تشخیص دقیق و جزئیات بهتر حیاتی است. نکته بعدی حائز اهمیت نوع دوربین مداربسته است. تصمیم بگیرید که آیا نیاز به دوربین‌های آنالوگ یا دیجیتال دارید. دوربین‌های دیجیتال به طور کلی کیفیت بهتری ارائه می‌دهند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید حسگر حرکت است.  دوربین‌های دارای حسگر حرکت به شما این امکان را می‌دهند که در لحظات حیاتی ضبط کنند و از فضای ذخیره‌سازی بهینه‌تری استفاده کنند. نکته دیگر دید در شب داشتن یا نداشتن دوربیت مداربسته است. طبیعتا اگر نیاز به ضبط درطول شب دارید، دوربین شما باید دید در شب داشته باشد.

از نکات مهم دیگر که در نگهداری و کاهش هزینه های ثانویه تاثیر دارد، ضدآب بودن و مقاومت در برابر شرایط جوی است. اگر قصد نصب در فضای باز دارید، اطمینان حاصل کنید که دوربین مقاوم در برابر آب و شرایط جوی است. از آنجایی که دوربین برای حفظ امنیت استفاده می‌شود باید از زاویه دید مناسبی هم برخوردار باشد.  پس زاویه دید دوربین اهمیت دارد. دوربین با زاویه دید گسترده‌تر می‌تواند مناطق بیشتری را پوشش دهد.

از نکات قابل توجه دیگر قابلیت اتصال به شبکه است. اگر می‌خواهید از راه دور به تصاویر دسترسی داشته باشید، اطمینان حاصل کنید که دوربین قابلیت اتصال به شبکه و اینترنت را دارد. اگر خود شما یا همکاران غیر متخصص شما قصد دارید دوربین مداربسته را نصب ‌کنید، اطمینان حاصل کنید که دوربین ساده نصب شده و به راحتی قابل استفاده باشد. برای خرید لازم است قابلیت های مختلف دوربین را بررسی کنید و سپس خرید را انجام دهید. از مهم ترین قابلیت هایی که باید بررسی کنید، قابلیت هوشمند است. دوربین‌های هوشمند با قابلیت‌های تشخیص چهره، حرکت و اطلاع‌رسانی می‌توانند امکانات بیشتری فراهم کنند.

قیمت دوربین قبل از خرید

وقتی بحث درباره خرید باشد قطعا برند و قیمت آن بسیار مهم است. دوربینی تهیه کنید که تعادل خوبی میان کیفیت و قیمت برخوردار باشد. برندهای معتبر همچون داهوا، هایک ویژن و تیاندی با تضمین کیفیت می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. اگر نیاز به ادغام دوربین با سیستم‌های امنیتی دیگر دارید، اطمینان حاصل کنید که دوربین قابلیت همکاری با سیستم‌های مرتبط را دارد. این ویدئو های ضبط شده نیاز به ضبط و ذخیر سازی دارند.  اطمینان حاصل کنید که دوربین از فرمت‌ها و ظرفیت‌های ذخیره‌سازی مناسبی پشتیبانی می‌کند.

با توجه به نیازها و محل نصب، این نکات به شما کمک می‌کنند تا دوربین مداربسته مناسبی را انتخاب کنید و از خرید خود راضی باشید. برای مشاوره بیشتر می‌توانید با کارشناسان آتی نگر الکترونیک به صورت رایگان درارتباط باشید.

 

جمع بندی

شرکت تیاندی سنتر به عنوان نمایندگی تیاندی افتخار دارد که با پاسخگویی به صورت 24 ساعته، خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان برای خرید دوربین مداربسته و لوازم جانبی ارائه می‌دهد. این مجموعه علاوه بر برند پرآوازه تیاندی، برند های معروف و محبوب دیگری همچون داهوا، هایک ویژن، ایمو، هایلوک و برند ایرانی بصیر را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با تماس به شماره 91006008-021 از آفر ها و پکیج های ویژه این شرکت بهره مند بشوید.

2 در مورد “تسخیر بازار دوربین مداربسته ایران با این برند پرآوازه”

  1. برند دوربین مداربسته “تیاندی” یکی از شرکت‌های معروف در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و دوربین‌های مداربسته است. در کل، برند تیاندی به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات با کیفیت در حوزه امنیت و نظارت شناخته شده است.
    بعضی از ویژگی‌های معمول دوربین‌های مداربسته تیاندی شامل حسگرهای تصویر با کیفیت بالا، قابلیت ضبط و ذخیره‌سازی تصاویر با رزولوشن بالا، قابلیت اتصال به شبکه‌های اینترنتی برای نظارت از راه دور، مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف (مانند ضدآب یا ضد گرد و غبار) و امکانات حرفه‌ای نظارتی می‌باشد.
    در کل این برند دوربین تیاندی رقیب خوبی برای دوربین های تحت شبکه هایک ویژن و داهوا است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH