شیائومی از لوگو رسمی HyperOS رونمایی کرد

طی سالیان اخیر پوسته اختصاصی شیائومی برای سیستم‌عامل اندروید با نام MIUI شناخته می‌شد؛ اما امسال کمپانی چینی تصمیم گرفت تا نام رابط کاربری موبایلی خود را تغییر دهد.

بنابراین لی جون؛ مدیرعامل شیائومی در ماه اکتبر امسال از HyperOS رونمایی کرد. با عرضه به‌روزرسانی اندروید 14 توسط شیائومی، HyperOS به‌عنوان جانشین MIUI مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

اکنون در آستانه عرضه جهانی HyperOS 1.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 قرار داریم. بنابراین با توجه به تمامی این موارد، امروز حساب‌کاربری شیائومی در شبکه اجتماعی X تصمیم گرفت تا از لوگو جدید HyperOS رونمایی کند. تصویر این لوگو در ادامه قابل رویت است.

در حال حاضر این پرسش در ذهن مطرح می‌شود که آیا HyperOS در کنار نماد کلمه‌ای واقعا به یک لوگو نیز احتیاج خواهد داشت؟ در این میان بسیاری از کاربران، تسریع در روند انتشار HyperOS را نسبت به طراحی یک لوگو فانتزی جدید ترجیح می‌دهند.

به هر حال انتظار می‌رود که طی ماه‌‌ها و نه هفته‌های آینده، به‌روزرسانی HyperOS به آرامی برای دستگاه‌های واجد شرایط از برندهای شیائومی، ردمی و پوکو منتشر شود. متاسفانه عملکرد شیائومی در زمینه انتشار به‌روزرسانی برای دستگاه‌های خود هنوز به اندازه سامسونگ سریع نیست.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH