ال‌جی از لپ‌تاپ‌های جدید سری Gram با پردازنده‌های Core Ultra رونمایی کرد

شرکت ال‌جی در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2024 از تعداد زیادی دستگاه جدید رونمایی می‌کند. این محصولات شامل لپ‌تاپ‌های سری LG Gram Pro 2024، تلویزیون‌های مینی LED، چند مدل مانیتور و تعدادی دستگاه دیگر هستند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این دستگاه‌ها ضمن برگزاری نمایشگاه تجاری فناوری آینده که از روز 9 ژانویه (19 دی ماه) در شهر لاس وگاس آغاز می‌شود؛ به معرض نمایش گذاشته خواهند شد.

ال‌جی در کنار معرفی سری Gram Pro 2024 از لپ‌تاپ‌های استاندارد سری گرم نیز رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها با 4 سایز مختلف روانه بازار می‌شوند. لپ‌تاپ‌های سری گرم ال‌جی در سایزهای 14، 15، 16 و 17 اینچی عرضه خواهند شد. ظاهرا این دستگاه‌ها دارای طراحی بسیار سبکی بوده و این موضوع آنها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد در حال تردد تبدیل می‌کند.

مدل‌های گرم 17 و گرم 16 در ورژن‌های دارای نمایشگرهای لمسی و غیر لمسی عرضه می‌شوند. این نمایشگرها دارای حداکثر روشنایی 350 نیتی، نرخ نوسازی 60 هرتزی و رزولوشن WQXGA هستند. در عین‌حال مدل‌های گرم 15 و گرم 14 از نمایشگرهایی با رزولوشن فول اچ‌دی و WUXGA بهره گرفته و این نمایشگرها از نرخ نوسازی 60 هرتزی و حداکثر روشنایی 350 نیتی پشتیبانی خواهند کرد.

از جنبه امکانات صوتی نیز لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرم 17 و گرم 16 مجهز به دو عدد اسپیکر 2 واتی هستند؛ در حالی‌که مدل‌های گرم 15 و گرم 14 با دو عدد اسپیکر 1.5 واتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. هر 4 لپ‌تاپ دارای صدای HD بوده و از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. دوربین وب‌کم مادون قرمز با رزولوشن فول اچ‌دی و قابلیت تشخیص میکروفون دوگانه سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ‌ها به‌شمار می‌روند.

پیشرفته‌ترین پیکره‌بندی لپ‌تاپ‌های سری گرم ال‌جی شامل پردازنده Core Ultra 7 اینتل و پردازنده گرافیکی onboard از نوع Intel Arc Graphics است. هر 4 دستگاه به منظور تهویه مطلوب‌تر دما از سیستم خنک‌کننده دوگانه بهره می‌گیرند. این لپ‌تاپ‌ها مجهز به حداکثر 2 ترابایت حافظه SSD و 32 گیگابایت رم هستند.

لپ‌تاپ‌های گرم 17 و گرم 16 مجهز به باتری 77 وات ساعتی بوده و مدل‌های 14 و 15 اینچی نیز انرژی مورد نیاز خود را از باتری‌های 72 وات ساعتی دریافت می‌کنند. لپ‌تاپ‌های سری گرم ال‌جی همراه با اپلیکیشن Gram link عرضه می‌شوند. این برنامه امکان اشتراک‌گذاری فایل و اسکرین میرورینگ میان لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌کند. گزینه‌های ارتباطی این دستگاه‌ها شامل دو درگاه USB 3.2 نسل 2، دو عدد پورت USB 4 نسل 3، یک پورت Type-C و یک درگاه HDMI است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه لپ‌تاپ‌های سری گرم ال‌جی متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH