قابلیت مترجم زنده تماس در گلکسی S24 با تمامی گوشی‌ها سازگاری خواهد داشت

سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام داده و رونمایی از مفهوم Galaxy AI به‌همراه مدل هوش مصنوعی بومی Gauss به وضوح نشان‌دهنده این واقعیت است. اکنون می‌دانیم که گوشی‌های جدید سری گلکسی S24 با مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه خواهند شد.

ترجمه زنده تماس‌های تلفنی از جمله قابلیت‌هایی است که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کند. این ویژگی احتمالا برای بسیاری از کاربران مفید واقع خواهد شد.

اکنون یک گزارش جدید نشان می‌دهد که قابلیت متجرم زنده تماس‌ها با کمک هوش مصنوعی در ابتدا از زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی پشتیبانی نموده و سپس زبان‌هایی مانند کره‌ای و ژاپنی نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد.

همچنین این گزارش نشان می‌دهد که ویژگی جدید برای گوشی‌های غیر سامسونگی نیز قابل استفاده خواهد بود. این موضوع بدان معناست که چنان‌چه شما از گوشی گلکسی S24 استفاده کنید و طرف مقابل دارای یک گوشی غیر سامسونگی باشد؛ در این‌صورت ویژگی مترجم زنده کماکان قابل دسترس خواهد بود. این موضوع منطقی به‌نظر می‌رسد؛ چرا که محدود کردن عملکرد به گوشی‌های سامسونگ، اقدام معقولی از جانب غول کره‌ای محسوب نمی‌شود.

ترجمه زنده هوشمند تنها قابلیت اضافه شده به سری گلکسی S24 بر پایه فناوری‌های هوش مصنوعی به‌شمار نمی‌رود. سامسونگ سرگرم توسعه چند ویژگی مختلف است که می‌توانند تجربه استفاده از گوشی هوشمند توسط کاربران را به سطح کاملا جدیدی ارتقاء دهند.

برای اطلاع از این ویژگی‌ها و نحوه عملکرد آنها کماکان بایستی منتظر بمانیم. البته فهرستی از ویژگی‌ها و امکانات احتمالی رابط کاربری One UI 6.1 پیش‌تر در فضای وب منتشر شده است.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گوشی‌های سری گلکسی S24 ضمن برگزاری رویدادی در روز 17 ژانویه سال آینده (27 دی ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. این موضوع بدان معناست که تمامی جزئیات پیرامون پرچمداران آینده سامسونگ تا کمتر از 3 هفته دیگر روشن خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH