ال‌جی از سری جدید تلویزیون‌های اولد خود برای سال 2024 رونمایی کرد

شرکت ال‌جی از سری جدید تلویزیون‌های اولد سال 2024 خود شامل مدل LG M4 TV و آخرین ورژن از خانواده‌های استاندارد اولد G4، اولد C4 و اولد B4 رونمایی کرد. این محصولات در جریان برگزاری رویداد CES 2024 در روز 9 ژانویه (19 دی ماه) معرفی خواهند شد.

البته ال‌جی قیمت‌گذاری و تاریخ عرضه این تلویزیون‌ها را رسما تائید نکرده است؛ اما رسانه‌ها پیش‌بینی می‌کنند که فروش تلویزیون‌های جدید ال‌جی حدودا از ماه مارس یا آوریل آغاز شود.

تلویزیون LG M4 به‌عنوان یک مدل پرچمدار روانه بازار خواهد شد. امسال نسخه 65 اینچی این تلویزیون برای نخستین بار عرضه شد (این محصول در اندازه‌های 65 تا 97 اینچی قابل دسترس است). این تلویزیون از قابلیت انتقال بی‌سیم صدا و ویدیو پشتیبانی نموده و دارای رزولوشن 4K و نرخ نوسازی 144 هرتزی است.

تلویزیون جدید مجهز به آخرین پردازنده هوش مصنوعی موسوم به α11 است که کیفیت پخش صدا و تصویر را بهبود می‌بخشد. عملکرد گرافیکی این تراشه در مقایسه با نسل قبل 70 درصد ارتقایافته و سرعت پردازش آن نیز 30 درصد بیش‌تر شده است.

این پکیج شامل یک ستاپ باکس Zero Connect است که می‌تواند به‌صورت جدا از تلویزیون قرار گیرد. این ستاپ باکس جایگزین رابط ورودی تلویزیون شده و دستیابی به تلویزیون بی‌سیم را امکان‌پذیر می‌کند. ستاپ باکس مجهز به رابط‌های RF، USB و HDMI 2.1 بوده و از اتصال وای‌فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند.

بعلاوه ویژگی WOWCAST بی‌سیم مبتنی بر هوش مصنوعی در پردازنده α11 از انتقال بدون اتلاف سیگنال‌های دالبی اتموس به اسپیکرهای سازگار ال‌جی پشتیبانی نموده و نیاز به کابل‌های اتصال صوتی را مرتفع خواهد کرد.

مدل‌های این سری از فناوری صوتی AI Sound Pro و صدای فراگیر مجازی 11.1.2 داخلی پشتیبانی کرده و دارای گواهینامه ClearMR از انجمن استانداردهای الکترونیکی ویدیو (VESA) هستند. بعلاوه این تلویزیون‌ها با فناوری‌های Nvidia G-SYNC و AMD FreeSync نیز سازگاری دارند.

تلویزیون LG G4 نیز مجهز به پردازنده هوشمند α11 بوده و از نرخ نوسازی 144 هرتزی و ویژگی صدای بی‌سیم WOWCAST پشتیبانی می‌کند. این مدل از فناوری آرایه میکرو لنز (MLA) که در مدل نسل قبلی معرفی شده بود؛ استفاده می‌کند.

تلویزیون LG C4 یک مدل اولد میان‌رده به‌شمار رفته و مجهز به پردازنده هوش مصنوعی α9، نرخ نوسازی 144 هرتزی و سطح روشنایی بالاتر نسبت به مدل C3 است. نهایتا LG B4 یکی از مدل‌های پایین‌‌رده در میان تلویزیون‌های اولد سال 2024 ال‌جی محسوب می‌شود. این محصول مجهز به پردازنده هوشمند α8 و 4 رابط HDMI 2.1 است. این محصول برای نخستین بار در یک ورژن 48 اینچی به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH