ایسر از لپ‌تاپ‌های جدید اسپایر گو در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد

ایسر با معرفی لپ‌تاپ‌های جدید سری Aspire Go حضور خود در نمایشگاه CES 2024 را رسما اعلام کرد. این مجموعه از 2 مدل مختلف با اسامی Aspire Go 14 و Aspire Go 15 تشکیل شده است. هر 2 لپ‌تاپ گزینه‌هایی مقرون‌به‌صرفه برای دانش‌آموزان و کاربران حرفه‌ای به‌شمار می‌روند. این دستگاه‌ها جدیدترین فناوری‌ها از جمله پردازنده‌های اینتل و AMD، مواد بازیافتی و ربات هوشمند Microsoft Copilot را در خود جای داده‌اند.

لپ‌تاپ‌های جدید اسپایر گو 14 و اسپایر گو 15 نخستین مدل‌های خانواده Aspire هستند که از مواد اولیه پس‌مصرف (PCR) در بدنه خود استفاده می‌کنند. هر 2 لپ‌تاپ جدید مجهز به نمایشگرهایی با نسبت ابعاد 16:10 و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس هستند. از جنبه عملکردی نیز مدل پایه این لپ‌تاپ‌ها با پردازنده Core i3 سری N اینتل روانه بازار می‌شوند. با این‌حال اسپایر گو 14 با پردازنده دیگری موسوم به سری AMD Ryzen 7000 نیز عرضه می‌شود. این مدل مناسب کاربرانی است که نیازمند توان پردازشی بالاتری هستند.

هر 2 مدل از حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD، رم 16 گیگابایتی و اتصال وای‌فای 6 جهت دسترسی به شبکه بی‌سیم روان و سریع پشتیبانی می‌کنند.

عملکرد یکپارچه با ربات هوش مصنوعی مایکروسافت موسوم به Copilot یکی از ویژگی‌های قابل توجه سری Aspire Go به‌شمار می‌رود. این دستیار مجهز به فناوری هوش مصنوعی بوده و قادر به ارائه کمک‌های بلادرنگ برای انجام کارهای مختلف نظیر نوشتن ایمیل، نگارش اسناد و حتی تولید محتوای خلاقانه است. همچنین به منظور دسترسی آسان به این ابزار، دکمه اختصاصی Copilot بر روی صفحه‌کلید لپ‌تاپ‌ها تعبیه شده است.

ایسر اسپایر گو 14

ایسر با عرضه لپ‌تاپ‌های جدید سری Aspire Go شارژدهی 10 ساعته باتری را به کاربران نوید داده است. این لپ‌تاپ‌ها با گزینه‌های ارتباطی ضروری از جمله وای‌فای 6، خروجی HDMI 2.1، درگاه USB Type-C، دو عدد پورت USB Type-A و جک صوتی کومبو عرضه می‌شوند.

همچنین برنامه AcerSense به کاربران امکان می‌دهد تا سلامت دستگاه و باتری آن را کنترل نموده و تعمیر و نگهداری‌های معمول برنامه را انجام دهند.

از جنبه قیمت‌گذاری و زمان عرضه نیز بایستی خاطرنشان کرد که لپ‌تاپ ایسر اسپایر گو 15 طی ماه فوریه 2024 با قیمت‌گذاری پایه 249.99 دلار در بازار آمریکا و 529.99 یورو در بازار اروپا عرضه خواهد شد. مدل اسپایر گو 14 نیز طی ماه مارس و به‌ترتیب با قیمت‌گذاری پایه 249.99 دلار و 549.99 یورو در بازارهای ایالات‌متحده و اروپا ارائه می‌شود.

ایسر اسپایر گو 15

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH