بهترین ماشین لباسشویی بازار

معرفی بهترین ماشین لباسشویی بازار در رده‌‌های قیمتی مختلف

اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی هستید، در این مقاله بهترین ماشین لباسشویی موجود در بازار در رده‌های قیمتی مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد.

ماشین لباسشویی از جمله مهم‌ترین وسایل برای یک خانه است. اگر ماشین لباسشویی در منزل نباشد برای شستشوی لباس‌ها و تمیز کردن لوازم پارچه‌ای باید مانند گذشته به لگن و صابون و چنگ زدن پارچه روی بیاورید.

در بازار ایران برندهای مختلف ماشین لباسشویی قابل خریداری هستند، البته از چند سال قبل که واردات لوازم خانگی خارجی به بازار ایران ممنوع شد، شاهد کاهش محصولات برندهایی مانند ال‌جی، سامسونگ و بوش در بازار هستیم، اما به هر شکل محصولات خارجی هم با پرداخت هزینه بیشتر قابل خریداری هستند.

اما محصولات ساخت داخل به ویژه در خصوص ماشین لباسشویی به وفور در بازار یافت می‌شود و اغلب محصولات از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند گرچه اصلا به پای رقبای خارجی نمی‌رسند!

4 راه حل برای رفع لرزش ماشین لباسشویی

به همین ترتیب می‌خواهیم نگاهی به بهترین ماشین لباسشویی های بازار داشته باشیم، با توجه به مقدمه‌ای که گفته شد، اکثر محصولات از برندهای ایرانی هستند.

بهترین برندهای ماشین لباسشویی بازار کدام‌اند؟

در میان محصولات خارجی که ال‌جی، بوش و سامسونگ جزو برندهای مطرح و موجود در بازار ایران هستند. در میان برندهای ایرانی هم می‌توانید بر روی ماشین لباسشویی‌های پاکشوما، جی‌پلاس و اسنوا حساب باز کنید. این محصولات طرفداران بیشتری دارند.

بهترین ماشین لباسشویی بازار

بهترین ماشین لباسشویی بازار

در ادامه بهترین ماشین لباسشویی موجود در بازار در رده‌های قیمتی مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد، این محصولات به ترتیب قیمتی معرفی می‌شوند و حدود قیمت آن‌ها در زمان نگارش این مقاله هم قابل مشاهده است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTN 9604 AJ

حدود قیمت 5 میلیون تومان

برای افرادی که از نظر قیمتی محدودیت دارند یا برای یک شرایط خاص مانند خانه دانشجویی یا محل کار خود دنبال ماشین لباسشویی هستند و می‌خواهند کمترین هزینه را داشته باشند، ماشین لباسشویی ایستاده بهترین انتخاب است.

شاید دوره این سبک ماشین لباسشویی‌ها تمام شده باشد ولی هنوز هم مدل‌های مختلفی از این محصولات وارد بازار می‌شود که هم قیمت مناسبی دارند و هم ظرفیت آن‌ها بالاست.

بهترین ماشین لباسشویی بازار

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTN 9604 AJ به نوعی ایستاده یا درب از بالا طراحی شده که شما را به یاد ماشین لباسشویی‌های قدیمی می‌اندازد. این محصول 9.6 کیلوگرم ظرفیت دارد که برای تمیزکردن تعداد زیادی لباس مناسب است.

در این مدل از سیستم آب رسانی آبشاری استفاده شده که با چرخش موتور 1300 دور در دقیقه، به خوبی لباس‌ها را تمیز می‌کند.

این سبک ماشین‌های لباسشویی مصرف آب بالایی دارند ولی این مدل برچسب مصرف آب C را دریافت کرده که خیلی بد نیست و به نوعی مصرف معمولی رو به بالا محسوب می‌شود.

مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTN9604 AJ

ابعاد: 48 در 80 در 96 سانتی‌متر

ظرفیت: 9.6 کیلوگرم

دور موتور: 1300

میزان مصرف آب: C

میزان مصرف برق: A

ویژگی‌ها: پروانه حباب ساز، پرزگیر، فیلتر ورودی آب، قابلیت تنظیم زمان، ظرفیت خشک کن 4 لیتر، جنس بدنه پلاستیک دو لایه سبک

ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE5307-W

حدود قیمت 10 میلیون تومان

آبسال یکی از ارزان‌ترین و به‌صرفه‌ترین ماشین لباسشویی‌های بازار را تولید کرده است. این مدل مشخصات معمولی ولی کار راه‌اندازی دارد و قیمتش هم مناسب است.

موتور این مدل از نوع تسمه‌ای بوده و 700 دور در دقیقه می‌چرخد. ظرفیت دیگ هم 5 گیلوگرم است که برای استفاده خانواده‌‌های کم جمعیت مناسب خواهد بود.

آبسال در این مدل 16 برنامه شستشو دارد که برای شستشوی انواع لباس کارایی دارد. یکی از این برنامه‌ها شستشوی سریع 19 دقیقه‌ای است که در مواقعی که عجله دارید، به شدت کاربرد خواهد داشت.

این شرکت اعلام کرده که این ماشین لباسشویی دارای طراحی جدیدی برای کاهش مصرف آب است اما واقعیت آن است که این محصول برچسب مصرف آب D دریافت کرده که نشان می‌دهد خیلی کم مصرف نیست. البته مصرف انرژی برق این مدل +A است.

مشخصات ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE5307-W

ابعاد: 59 در 55 در 85 سانتی‌متر

ظرفیت: 5 کیلوگرم

دور موتور: 700

میزان مصرف آب: D

میزان مصرف برق: +A

ویژگی‌ها: سبک طراحی ایتالیا با قطعات برقی ساخت اروپا، مکانیزم محافظت موتور در برابر بار اضافی، سیستم عیب یابی خودکار و اعلان خرابی روی صفحه نمایش، تنظیم خودکار حجم آب ورودی متناسب با وزن و نوع لباس‌ها، مخزن کامپوزیت مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و عایق الکتریسیته، شستشوی سریع 19 دقیقه‌ای.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS

حدود قیمت 15 میلیون تومان

برای مدل بعدی به سراغ ماشین لباسشویی ایکس ‌ویژن می‌رویم. اگر بخواهید یک ماشین لباسشویی با کیفیت بخرید شروع قیمت‌ها از 15-16 میلیون تومان خواهد بود، به این ترتیب از این به بعد مدل‌هایی با کارکرد بیشتری معرفی می‌شوند.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS طراحی زیبا و به‌روزی دارد و از ظاهر مدرنی بهره می‌برد.

این ماشین لباسشویی طرفیت 7 کیلویی دارد و برای خانواده‌های کم‌جمعیت و حتی پرجمعیت پیشنهاد می‌شود.  ایکش ویژن در این مدل از موتور کم صدای Universal استفاده کرده که 1200 دور در دقیقه می‌چرخد و دارای سیستم کنترل هوشمند دمای آب است.

این مدل هم دارای برنامه‌های مختلف از جمله صرفه‌جویی، آبکشی + چرخش، لباس بچه، لباس مشکی و شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای است.

یکی دیگر از قابلیت‌های خوب این مدل، قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو است که کمک می‌کند لباس‌هایی که فراموش کرده‌اید را بتوانید به شستشو اضافه کنید.

اما از قابلیت‌های جذاب این مدل می‌توان به درام‌های کریستالی اشاره کرد، ایکس ویژن در توضیح این فناوری نوشته: سری TG به درام کریستالی (Honeycomb) مجهز شده است. این نوع درام به گونه‌ای طراحی و مهندسی شده که برجستگی‌های لانه زنبوری موجود بر روی آن باعث ایجاد اصطکاک بیشتر با لباس‌ها و در نتیجه موجب تمیزی بهتر و آسیب کمتر به بافت پارچه می‌شود.

همچنین کاهش سایز حفره‌های روی این نوع درام با سایز 3/2 میلیمتر موجب می‌شود تا در هنگام شستشو پاشش آب به صورت پودری و یکنواخت بر روی لباس‌ها باشد و از طرفی از نخ‌کش شدن لباس‌ها نیز در هنگام شستشو جلوگیری می‌گردد.

مشخصات ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS

ابعاد: 56 در 59 در 85 سانتی‌متر

ظرفیت: 7 کیلوگرم

دور موتور: 1200

میزان مصرف برق: ++A

ویژگی‌ها: سیستم کنترل هوشمند دمای آب، قابلیت نمایش زمان باقیمانده شستشو، دارای درام کریستالی جهت مراقبت از الیاف لباس، اضافه کردن لباس در هنگام شستشو، دارای برنامه‌های شستشو متفاوت از جمله شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای، دارای قابلیت ادامه برنامه شستشو در صورت قطع و وصل برق.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W30

حدود قیمت 16 میلیون تومان

محصول بعدی از برند اسنوا انتخاب شده که در زمینه لوازم خانگی خط تولید گسترده‌ای دارد. ماشین لباسشویی این برند در قیمت‌های مختلف به بازار عرضه شده که مدل SWM-84W30 در این بازه قیمتی از بهترین ماشین لباسشویی های بازار است.

اسنوا در این مدل از موتور اینورتر تسمه‌ای با قابلیت 1400 دور در دقیقه استفاده کرده که صدای کمی تولید می‌کند و در صرفه‌جویی در مصرف آب و برق موثر است.

یکی از ویژگی‌های مهم این محصول، سیستم بخارشویی است که با برنامه Magic Steam لباس‌های شما را با بخار شستشو می‌دهد و باعث می‌شود تا تمام کثیفی‌ها و باکتری‌های البسته از بین برود.

اسنوا در این مدل از دیگ الماسه استفاده کرده، این نوع دیگ از حفره‌های کوچک‌تری نسبت به سایر دیگ‌ها استفاده می‌کند که از گیر کردن لباس به حفره‌ها جلوگیری می‌کند.

این ماشین لباسشویی 14 برنامه متنوع شستشوی لباس دارد که برای شستشوی هر نوع لباس مناسب است. یکی از برنامه‌های آن قابلیت شستشوی سریع لباس در مدت 15 دقیقه را دارد. همچنین شستشوی البسه ظریف و حریر، لباس‌های تیره، لباس‌های درهم و شستشوی قوی لباس‌های کثیف جزو برنامه‌های این ماشین لباسشویی هستند.

این مدل برچسب انرژی +++A را دریافت کرده است.

عیب‌یابی هوشمند و سیستم محافظت از موتور Guard tech از دیگر قابلیت‌های این مدل است.

مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W30

ابعاد: 59 در 63 در 85 سانتی‌متر

ظرفیت: 8 کیلوگرم

دور موتور: 1400

میزان مصرف برق: +++A

ویژگی‌ها: نسل جدید موتور دیجیتال اینورتر، درب کاور دار بزرگ، شستشو همراه با بخار magic steam، تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور Guard tech، امکان ادامه شستشو در ادامه قطع برق، درام الماسه نسل جدید، 14 برنامه شستشو شامل شستشو 15 دقیقه‌ای، عیب‌یابی خودکار، سیستم ذخیره تنظیمات.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820S

حدود قیمت 17 میلیون تومان

شرکت دوو از دیگر برندهای خوب ایرانی است که محصولات متنوعی در بازار دارد. ماشین لباسشویی‌های دوو از مدل‌های پرطرفدار هستند و به همین علت در مقاله بهترین ماشین لباسشویی های بازار، ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820S را به شما معرفی می‌کنیم.

این مدل ظرفیت 8 کیلویی دارد و از موتور ایونرتر تسمه‌ای قدرتمندی بهره می‌برد. موتور مجهز به سیستم عیب‌یابی هوشمند است که می‌تواند ایرادهای ماشین لباسشویی را شناسایی کند.

این مدل مجهز به برنامه زمانبندی شستشو است که با آن می‌توانید زمان آغاز و پایان کار ماشین لباسشویی را برنامه ریزی کنید.

بهترین ماشین لباسشویی بازار

ماشین لباسشویی دوو جزو محصولات کم مصرف بازار است و برچسب انرژی +++A را دریافت کرده، همچنین میزان مصرف آب این محصول هم C است.

این مدل 15 برنامه شستشو مختلف برای شستشوی انواع پارچه دارد که شامل لباس‌های کتانی و پنبه‌ای، لباس‌های ظریف، الیاف مصنوعی و پلی‌استر، برنامه شستشوی لباس‌های بسیار کثیف، لباس‌های رنگی و لباس‌های پشمی می‌شود.

این ماشین لباسشویی هم به حالت بخارشویی مجهز است که البسه را بسیار تمیز و عاری از میکروب و باکتری می‌کند.

مشخصات ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820S

ابعاد: 67 در57 در 85 سانتی‌متر

ظرفیت: 8 کیلوگرم

دور موتور: 1200

میزان مصرف آب: D

میزان مصرف برق: +++A

ویژگی‌ها: موتور اینورتر قدرتمند، مصرف بسیار پایین، قابلیت زمانبندی زمان شستشو، 15 برنامه شستشوی متنوع شامل شستشو بر اساس انواع پارچه و شستشو سریع 19 دقیقه‌ای، بخارشویی، قابلیت Easy Iron که باعث می‌شود لباس‌ها بعد از شستشو به اتو کشی نیازی نداشته باشند.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW80T4040CX

حدود قیمت 23 میلیون تومان

مدل WW80T4040CX شرکت سامسونگ در این بازه قیمتی از بهترین ماشین لباسشویی های بازار است.

این مدل مونتاژ کشور ویتنام است و از موتور دیجیتال اینورتر با دور موتو 1400 در دقیقه بهره می‌برد.

ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی 8 کیلوگرم است و قابلیت آبکشی و آبگیری دارد، البته مدل دیگری از همین سری هست که قابلیت خشک کن دارد و لباس‌ها پس از خارج شدن از ماشین لباسشویی آماده استفاده هستند، آن مدل قیمت بالاتری دارد.

بهترین ماشین لباسشویی بازار

سامسونگ در این مدل از سیستم عیب‌یابی خودکار و همچنین تمیز کردن خودکار داخل دیگ استفاده کرده که برای مدلی در این رده قیمتی عادی است اما سیستم بخارشویی با قابلیت شستشوی بهداشتی و همچنین قابلیت تنظیم دمای آب از ویژگی‌های خوب این سری محسوب می‌شود.

این ماشین لباسشویی دارای برنامه‌های مختلف شستشو است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حالت bedding برای شستشوی روتختی، لحاف، پتو نازک و روبالشی اشاره کرد.

همچنین نباید از برنامه Hygiene Steam برای شستشوی کاملا بهداشتی و از بین بردن باکتری‌ها و ذرات آلرژی‌زا از لباس‌های کتان، نخی و لباس زیر تا 99.9% به کمک بخار آب و آب 0 تا 90 درجه سانتیگراد غافل شد.

مشخصات ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW80T4040CX

ابعاد: 60 در 55 در 85 سانتی‌متر

ظرفیت: 8 کیلوگرم

دور موتور: 1400

میزان مصرف برق: +++A

ویژگی‌ها: تنظیم زمان شستشو، سیستم بخارشو، برنامه Bedding برای شستشوی کامل ملحفه، روتختی و روبالشی، برنامه 15′ Quick Wash برای شستشوی سریع لباس‌های روزمره در 15 دقیقه، برنامه Hygiene Steam برای شستشوی کاملا بهداشتی و از بین بردن باکتری‌ها، تضمین عملکرد موتور تا 10 سال توسط سامسونگ، محفظه مواد شوینده با ویژگی StayClean Drawer جهت شستشوی خودکار داخل محفظه، قابلیت Spin برای تنظیم سرعت چرخش دیگ به صورت دستی.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L99SS

حدود قیمت 25 میلیون تومان

جی‌پلاس سری L99 از مدل‌های جدید و مدرن جی‌پلاس است که از موتور دایرکت اینورتر بدون تسمه استفاده می‌کند. این موتور 1400 دور در دقیقه می‌چرخد و صدای بسیار کمی نسبت به موتورهای تسمه‌ای دارد.

این مدل از دیگ با ظرفیت 9 کیلوگرم بهره می‌برد و موفق به دریافت گرید انرژی +++A شده است.

جی‌پلاس در این مدل از 14 برنامه شستشوی اصلی به علاوه 6 برنامه تکمیلی استفاده کرده که دست شما را برای شستشوی هر نوع لباس و پارچه باز می‌گذارد.

بهترین ماشین لباسشویی بازار

از این حالات شستشو می‌توان به حالت Night Wash برای شستشوی بی‌صدا در شب، قابلیت Refresh Steam برای از بردن چروک لباس با بخار و قابلیت Stain برای لکه‌گیری اشاره کرد.

از دیگر قابلیت‌های خوب این مدل می‌توان به امکان اضافه کردن لباس در حین لباسشویی اشاره کرد که در صورت فراموش شستن یک لباس، کار شما را آسوده می‌کند.

این ماشین لباسشویی قابلیت تشخیص وزن لباس‌ها را دارد و طبق هر برنامه‌ای که به آن بدهید، دمای آب را به صورت هوشمند تنظیم می‌کند.

جی‌پلاس موتور این مدل را 10 سال ضمانت کرده تا خیال خریداران از دوام و طول عمر این محصول راحت باشد.

مشخصات ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L99SS

ابعاد: 56 در 60 در 85 سانتی‌متر

ظرفیت: 9 کیلوگرم

دور موتور: 1400

میزان مصرف برق: +++A

ویژگی‌ها: موتور اینورتر دیجیتالی، 10 سال ضمانت عمر موتور، 14 برنامه شستشوی اصلی و 6 برنامه شستشوی فرعی، حالت بخارشو و میکروب‌کش، حالت Night Wash برای شستشو بی صدا و کم‌مصرف در شب، حالش شستشو ویژه لکه‌بری، حالت شستشو برای ازبین بردن چروک لباس، قابلیت زمانبندی زمان شستشو، قابلیت عیب‌یابی هوشمند

ماشین لباسشویی ال‌جی مدل F4V5VYPOW

حدود قیمت 33 میلیون تومان

در میان محصولات گران قیمت ماشین لباسشویی ال‌جی مدل F4V5VYPOW را معرفی می‌کنیم که از بهترین ماشین لباسشویی های بازار است.

این محصول تحت لیسانس ال‌جی و مونتاژ کشور چین است. پس از ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی، تعداد محصولات فیکی که با نام ال‌جی و سامسونگ در کشور فروخته می‌شود بسیار زیاد است، بنابراین دقت کنید که محصولات اصل را از فردی قابل اطمینان خریداری کنید.

گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از ماشین‌های لباسشویی و یخچال‌های جدید ال‌جی در نمایشگاه IFA 2023

این محصول با ظرفیت 9 کیلوگرم از موتور اینورتر دیجیتال استفاده می‌کند، ال‌جی این موتور را تا ده سال تصمین کرده و از این بابت خیال خریداران راحت است.

ماشین لباسشویی ال‌جی دارای 14 برنامه شستشو است که با آن می‌توان انواع پارچه و البسه را شست. این مدل از حالت بخارشوی پشتیبانی می‌کند، این قابلیت در دو حالت Allergy Care و یا Baby Steam Care در دسترس هستند و با استفاده از بخار آب تا 99.9% میکروب‌ها و ذرات آلرژی‌زا را از الیاف پارچه حذف می‌کند.

بهترین ماشین لباسشویی بازار

برای شستشوی سریع حالت Quick 30 وجود دارد که در نیم ساعت لباس‌ها را کامل می‌شوید. همچنین حالت Silent Wash برای شستشوی بدون صدا است.

ال‌جی برای این مدل قابلیت‌های جذابی در نظر گرفته، یکی از ویژگی‌ها آن است که بتوانید دور سرعت و دمای آب را به صورت دستی تنظیم کنید. همچنین می‌توانید دور آبکشی را اضافه کنید تا لباس‌ها تمیز‌تر شوند.

با قابلیت Smart Diagnosis ماشین لباسشویی به صورت هوشمند عیب‌یابی و نواقص خود را پیدا می‌کند.

این مدل به اینترنت وصل می‌شود و از طریق اپلیکیشن LG ThinQ می‌توانید بخش‌های مختلف آن را مدیریت کنید.

مشخصات ماشین لباسشویی ال جی مدل F4V5VYPOW

ابعاد: 56 در 60 در 85 سانتی‌متر

ظرفیت: 9 کیلوگرم

دور موتور: 1400

میزان مصرف برق: +++A

ویژگی‌ها: موتور اینورتر دایرکت درایو بدون تسمه، فناوری بخار TrueSteam، خشک کن 100 درصدی لباس تا ۷ کیلوگرم، فناوری شستشوی سریع TurboWash در 14 دقیقه، امکان اضافه نمودن لباس در حین شستشو، قابلیت کنترل هوشمند به کمک اتصال اینترنت، امکان کنترل از راه دور، سیستم عیب‌یابی هوشمند، قابلیت دانلود برنامه‌های شست‌وشو، 12 عدد سنسور تشخیص وزن لباس، شستشوی لباس بدون نیاز به اتو، از بین بردن میکروب و ذرات آلرژی‌زا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH