تصاویر سری گلکسی S24 سامسونگ با تمامی مدل‌های رنگی قابل عرضه منتشر شد

تا موعد رونمایی رسمی از سری گلکسی S24 سامسونگ کمتر از یک هفته دیگر زمان باقی مانده است. اکنون یک افشاگر مشهور با نام مستعار Ice Universe تصاویری از گوشی‌های هوشمند خانواده گلکسی S24 را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

این تصویر که مخصوص استفاده داخلی سامسونگ و اهداف آموزشی است؛ گوشی‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 اولترا را با 4 مدل رنگی مختلف به معرض نمایش می‌گذارد.

به گفته بسیاری از کارشناسان، شرکت اپل کماکان رویه‌های کلیدی حاکم بر بازار جهانی تلفن همراه را تعیین می‌کند. پس از عرضه گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس با بدنه تیتانیومی، شیائومی اقدام به معرفی یک گوشی هوشمند با بدنه تیتانیومی کرد و اکنون ظاهرا نوبت به سامسونگ رسیده است.

بر این اساس به‌نظر می‌رسد که سامسونگ گوشی‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 اولترا خود را در مدل‌های رنگی مشکی، خاکستری، بنفش و زرد روانه بازار خواهد کرد. در ادامه تولیدکننده کره‌ای احتمالا چند گزینه رنگی دیگر را نیز ارائه می‌کند. رویداد معرفی گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا سامسونگ در روز 17 ژانویه (27 دی ماه) برگزار خواهد شد.

در حال حاضر پخش تبلیغات مربوط به این مراسم از طریق بزرگ‌ترین نمایشگر LED جهان موسوم به MSG Sphere در شهر لاس‌وگاس آغاز شده است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Ice Universe پیش‌تر برای نخستین بار در خصوص روند جدید طراحی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، نمایشگر ناچدار آیفون X، طراحی جدید آیفون 14 با حفره داینامیک آیلند و سنسورهای تصویربرداری 200 مگاپیکسلی مختلف به‌طور دقیق صحبت کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH