بهترین مارک کامپیوتر آل این وان چیست؟

کامپیوترهای آل این وان یا چند کاره در سال های اخیر نقش پررنگی در بازارها ایفا کرده و جزو گزینه های محبوب خریداران قرار گرفته اند. معمولا کامپیوتر آل این وان  را به زیبایی و ظرافت در طراحی و اندازه نمایشگر شناخته می شود. البته ویژگی های سخت افزاری و قدرت این کامپیوتر بسیار تغییر کرده است و در برندها و مارک های جدید می توان یک آل این وان قدرتمند همراه با طراحی مدرن پیدا کرد. در این مقاله با بهترین مارک های آل این وان آشنا می شوید.

بهترین مارک کامپیوتر آل این وان در جهان

کامپیوتر آل این وان مانند مینی پی سی (مینی کامپیوتر) برای افرادی مناسب است که فضای کمی روی میز دارند یا از سیم و کابل های زیاد خسته شده اند. این کامپیوتر کاربری آسانی هم دارد و جزو سیستم های مدرن و امروزی است. اگر قصد خرید آل این وان (کامیپوتر بدون کیس) را دارید، بایستی بهترین مارک های آن را بشناسید تا خرید شما رضایت بخش و در راستای کاربرد آن باشد. بهترین مارک کامپیوتر آل این وان را می توان در برندهای زیر جستجو کرد که در ادامه مقاله به معرفی کامل تر آن ها می پردازیم:

  • آل این وان برند اپل
  • برند HP
  • برند دل
  • سامسونگ
  • ایسوس

کامیپوتر آل این وان  Dell Inspiron 7700

بدون شک برند دل در بین مارک های آل این وان، بسیار نقش مهمی را بازی می کند. دل اسپایرون 7700 نیز یکی از بهترین مارک های کامپیوتر آل این وان است. این دستگاه با نمایشگر 27 اینچی لمسی، پردازنده   Intel Core i7و با برخورداری از رم 12 گیگابایتی، ترکیبی منحصر به فرد از قدرت پردازش و طراحی کاربردی را ایجاد کرده است. نمایشگر بزرگ و شفاف آل این وان Dell Inspiron 7700  امکان بازبینی چند صفحه به طور همزمان و دیدن جزئیات را فراهم نموده و طراحی براق آلومینیومی هم باعث شده که این کامپیوتر چندکاره، تا حدی زیادی شبیه طیف iMac اپل باشد.

بطور کلی محصولات دل کیفیت بالایی دارند و رنج قیمتی متنوع آن باعث شده تا تمام افراد با نیازهای مختلف بتوانند کامپیوتر مد نظر خود را تهیه کنند. ویژگی های آل این وان های دل شامل کیفیت بالای تصویر، تعداد پورت های زیاد، قدرت پردازش بالا که آن را برای گیمینگ نیز گزینه مناسبی می کند، باعث شده؛ انواع مدل های آن برای استفاده های حرفه ای و فعالیت های گرافیکی نیز مناسب باشد.

کامپیوتر آل این وان Acer Aspire C27-962-UA91

ویژگی های بهترین مارک کامپیوتر آل این وان را می توانید در مدل Acer Aspire C27-962-UA91 جستجو کنید. این مدل کامپیوتر مانند سایر کامپیوترهای ایسر، ظاهری زیبا داشته و برای افرادی که به دنبال سیستم های مدرن هستند، بسیار مناسب خواهد بود. از سری ویژگی های این کامپیوتر چند کاره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر 27 اینچی فول اچ دی
  • پردازنده Intel Core i5
  • رم 12 گیگابایتی
  • کارت گرافیک مجزا

کامپیوتر آل این وان اپل  (imac)

کامپیوترهای آل این وان برند اپل که به عنوان آی مک نیز شناخته می شوند، از پر طرفدارترین انواع کامیپوتر هستند و معمولا طراحان گرافیک، گیمیرها، تدوین گرها و افرادی که به سیستم های قوی نیاز دارند، از آل این وان اپل استفاده می کنند. آی مک ها در انواع و مدل های مختلف تولید می شوند و از مهم ترین ویژگی های آن می توان به نمایشگر فوق العاده آن اشاره کرد. همچنین آی مک ها فاقد فن هستند و در حین استفاده سروصدا نمی‌ کنند. آل این وان اپل که جزو بهترین مارک کامپیوتر آل این وان شناخته می شود، ظاهری بسیار مدرن و شیک داشته و تقریبا برای هر کاری مناسب است.

کامپیوتر آل این وان لنوو ؛ قیمت مناسب و کارایی بالا

از دیگر بهترین مارک های کامپیوتر آل این وان می توان به برند لنوو اشاره کرد. کامیپوترهای همه کاره برند لنوو جزو آل این وان های مناسب برای افرادی که است که نیاز به یک سیستم تخصصی ندارند. در واقع این برند، آل این وانی تولید کرده تا به راحتی بتوانید با آن فیلم ببینید، وب گردی کنید، بازی های سبک را انجام دهید و در شرکت و اداره ها، از آن استفاده کنید. ابعاد نمایشگر کامپیوترهای همه‌کاره‌ی لنوو در اندازه‌های مختلف وجود دارد. ظرفیت رم و حافظه داخلی نیز در مدل‌های مختلف متفاوت بوده وشما به راحتی میتوانید بر حسب نیاز خود، مدل مد نظر را خریداری کنید.

کامپیوتر آل این وان سامسونگ

برند سامسونگ، جزو برندهای شناخته شده در حوزه کامپیوتر و تلفن همراه است و توانسته است به خوبی در حوزه سیستم های آل این وان نیز خود را نشان دهد. البته نباید از آل این وان مارک سامسونگ انتظار بالایی داشته باشید. این مارک در سری های مختلف تولید آل این وان تمرکز بیشتری بر طراحی ظاهری آن کرده است و از لحاظ پردازش نیز برای کارهای روزمره و فعالیت های گرافیکی ساده مناسب هستند.

کامپیوتر آل این وان ایسوس

برند ایسوس، جزو بهترین برندهای دنیا برای تولید کامپیوتر و آل این وان است. با خرید این مارک از پردازنده‌های پرسرعت، کارت گرافیک قوی و طراحی جذاب، بهره مند می شوید. به راحتی می توانید روی آل این وان های ایسوس برای فعالیت های سنگین و گیم نیز حساب ویژه ای باز کنید. برخی از مدل های گران قیمت تر مارک ایسوس به خوبی می توانند، سطح انتظارات شما را بالا ببرند.

کامپیوتر آل این وان HP

بسیاری از کاربران معتقد اند بهترین مارک کامیپوترهای آل این وان، تنها می تواند لقب اچ پی باشد. از برند های خوب و تاثیر گذار مدل کامپیوترهای بدون کیس که طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد. این کامپیوترها نمایشگرهایی در ابعاد مختلف، غالبا با پنل IPS دارند و مجهز به پردازنده‌هایی با ظرفیت‌های مختلف هستند که با توجه به نیاز خود می‌توانید مدل‌های مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

مدل‌های گران قیمت این برند، گزینه ‌های مناسبی برای کاربری تخصصی از جمله کارهای گرافیکی هستند که امکانات بی نظیری دارند. برای مثال پایه‌های مانیتور به شارژر وایرلس مجهز هستند و می‌توانید حین کار گوشی خود را شارژ کنید یا وبکم آن‌ها پایه‌ی منعطف با قابلیت چرخش دارد که اجازه می‌دهد بتوانید آن را در جهت‌های مختلف تنظیم کنید. مدل‌های ارزان قیمت آل این وان‌های اچ پی نیز برای کارهای روزمره‌ی خود بسیار مناسب هستند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH