فروش سامسونگ گلکسی S24 پیش از معرفی رسمی آن آغاز شد!

بر اساس پیش‌بینی‌ها تا موعد آغاز فروش گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ چند هفته دیگر زمان باقی مانده است. در حال حاضر سامسونگ حتی از این مدل‌های پرچمدار رونمایی نکرده است. البته برند کره‌ای در حال آماده‌سازی مقدمات لازم بوده و احتمالا ارسال دستگاه‌ها برای خرده فروشی‌های ثالث را آغاز کرده است.

به‌نظر می‌رسد که یکی از مراکز خرده فروشی، اسناد مربوط به زمان آغاز فروش گوشی‌ها را دریافت نکرده و پیش‌تر، فروش سری گلکسی S24 را آغاز کرده است. ظاهرا یک خرده فروشی مکزیکی با نام Doto فروش گوشی گلکسی S24 را آغاز کرده است. این خبر نخستین بار توسط یک افشاگر مشهور با نام رولاند کوانت فاش شد.

این فروشگاه، مدل‌های 128 و 256 گیگابایتی گلکسی S24 را به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 16499 و 17999 پزو ارائه نموده است. ارقام اعلام شده مشابه با مدل‌های نسل قبلی هستند. با این‌حال قیمت‌های اعلام شده می‌توانند دستخوش تغییراتی شوند. از سوی دیگر هنوز مشخص نیست که آیا خرده فروش مکزیکی واقعا دستگاه را به فروش رسانده یا صرفا فهرست مربوط به آن‌را زودتر از موعد زمانی مقرر فعال کرده است.

البته خرده فروشی مورد اشاره هشدار می‌دهد که تعداد محدودی از دستگاه‌های پرچمدار سامسونگ را در اختیار دارد. موجودی گوشی‌ها شامل 10 دستگاه گلکسی S24 با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و 4 دستگاه گلکسی S24 با حافظه 256 گیگابایتی است. بنابراین خرده فروشی Doto احتمالا مایل است تا پیش از عرضه رسمی گوشی‌ها، موجودی خود را برای تعدادی از مشتریان منتخب ارسال نماید. انجام این‌کار می‌تواند رابطه میان خرده فروشی مذکور و سامسونگ را به خطر بیندازد و بعید است که فروشگاه Doto مایل به انجام چنین ریسکی باشد.

در حال حاضر سامسونگ از افشای پیش از موعد تصاویر بازاریابی گوشی‌های سری گلکسی S24 دلخور بوده و به‌نظر می‌رسد که اخطارهای جدی در رابطه با حذف این تصاویر را با برخی افشاگران برجسته در میان گذاشته است.

غول کره‌ای در روز 17 ژانویه (27 دی ماه) از گوشی‌های سری گلکسی S24 خود به‌طور رسمی رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارش‌ها گلکسی S24 اولترا در تمامی بازارهای جهان از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام استفاده خواهد کرد؛ اما مدل‌های اروپایی گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 احتمالا با تراشه اگزینوس 2400 به بازار عرضه خواهند شد.

استفاده از نمایشگر تخت و دوربین تله‌فوتو جدید 50 مگاپیکسلی برای گلکسی S24 اولترا، به‌کارگیری باتری‌های بزرگ‌تر برای مدل‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس، مجموعه‌ای از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای گوشی‌های جدید و سیاست به‌روزرسانی جدید که عرضه 7 ساله آپدیت‌ها برای پرچمداران آینده را تضمین می‌کند؛ از بارزترین تغییرات شایعه شده برای خانواده گلکسی S24 به‌شمار می‌روند.

اکنون بایستی منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ سورپرایز ویژه‌ای را برای طرفداران خود در نظر خواهد گرفت یا خیر. دریافت پیش‌سفارش برای گوشی‌های آینده سامسونگ، پیش‌تر آغاز شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH