جزئیات جدید درباره گوشی‌های گلکسی C55 و گلکسی F55 سامسونگ منتشر شد

چند روز قبل آژانس رگولاتوری چینی TENNA گواهینامه مربوط به گوشی Samsung SM-C5560 را صادر کرد. این گوشی هوشمند احتمالا با نام تجاری گلکسی C55 به فروش خواهد رفت. اکنون اتحادیه وای‌فای (Wi-Fi Alliance) نیز گواهینامه‌ای را برای همین شماره مدل صادر نموده است. این موضوع از عرضه گلکسی C55 در آینده‌ای نزدیک حکایت دارد.

از سوی دیگر دستگاهی با شناسه SM-E555B/DS نیز موفق به دریافت گواهینامه شده است. این دستگاه احتمالا گلکسی F55 نامگذاری خواهد شد. هر دو گوشی سامسونگ از اتصال وای‌فای 6 دو بانده پشتیبانی می‌کنند. وای‌فای 6 برای مدت‌ها به‌عنوان یک استاندارد شناخته می‌شد (برای استفاده از استاندارد وای‌فای 7 در مدل‌های میان‌رده هنوز خیلی زود است).

گلکسی F55 احتمالا نسخه محلی گلکسی M55 به‌شمار خواهد رفت. گلکسی M55 چند ماه قبل با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 و 8 گیگابایت رم در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. از سوی دیگر گلکسی A55 احتمالا از تراشه بومی اگزینوس 1480 استفاده خواهد کرد. بنابراین گلکسی M55 و گلکسی A55 از نظر نوع تراشه به‌کارگیری شده در آنها با یکدیگر تفاوت خواهند داشت.

متاسفانه تنها جزئیات قابل دسترس درباره گوشی گلکسی C55 به گواهینامه TENAA محدود شده است. بر این اساس گلکسی C55 مجهز به تراشه‌ای ناشناخته، 8 یا 12 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل سنسورهای 50، 8 و 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد که این گوشی همانند بسیاری از مدل‌های میان‌رده دیگر در خانواده گلکسی از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد.

گواهینامه‌های اتحادیه وای‌فای برای گلکسی C55، گلکسی F55 و گلکسی M55

عرضه سری گلکسی C از مدت‌ها قبل متوقف شده و آخرین محصول از این خانواده با نام گلکسی C7 (2017) تقریبا 5 سال قبل روانه بازار شد.

این سری در زمان عرضه به بازار به محبوبیت بسیار زیادی دست یافت. اما امروزه غول کره‌ای عمده توجه خود را بر روی گوشی‌های سری M، A و برخی مدل‌های محلی نظیر سری F متمرکز نموده است.

البته گلکسی C55 به خودی خود می‌تواند به‌عنوان مدل ری‌برند شده یک گوشی سری گلکسی A یا گلکسی M روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH