سامسونگ گلکسی A35 با تراشه اگزینوس 1380 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

رندرهای مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی A35 تقریبا دو ماه قبل در فضای آنلاین منتشر شدند. اکنون این دستگاه در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده است. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست گیک‌بنچ، این گوشی هوشمند مجهز به تراشه اگزینوس 1380 و 6 گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

دستگاه با شناسه SM-A356U در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 697 و 2332 را کسب کرده است. این نتایج با امتیازات کسب شده توسط گوشی‌های سری گلکسی A که مجهز به تراشه‌ مشابهی هستند؛ اختلاف معناداری دارند.

این موضوع به وضوح نشان می‌دهد که امتیازات بنچمارک متعلق به نمونه اولیه گوشی بوده و عملکرد خام تا زمان عرضه گوشی به بازار بهبود خواهد یافت.

فهرست گیک‌بنچ، جزئیات مربوط به تراشه را به ندرت فاش می‌کند؛ اما اکنون می‌دانیم که گلکسی A35 مجهز به تراشه اگزینوس 1380 خواهد بود. پردازنده و مادربرد این تراشه از شماره مدل s5e8835 استفاده می‌کنند.

پردازنده مرکزی گلکسی A35 از 8 هسته پردازشی شامل 4 هسته کورتکس A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته کورتکس A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز تشکیل شده است. این تراشه پیش‌تر در گوشی‌های گلکسی A54، گلکسی M54 و گلکسی F54 نیز به‌کار گرفته شده است.

این تراشه برای یک گوشی از خانواده گلکسی A5x کمی کند به‌نظر می‌رسید؛ اما کارشناسان معتقدند که اگزینوس 1380 برای دستگاه ارزان‌تری نظیر گلکسی A35 یک گزینه مناسب قلمداد می‌شود.

همچنین استفاده از تراشه ساخت سامسونگ موجب به‌روزرسانی کامل گوشی جدید نسبت به دستگاه‌های پیشین سری گلکسی A3x خواهد شد. CPU موجود در مدل‌های پیشین گلکسی A3x صرفا از 2 هسته پردازشی با کارآیی بالا استفاده می‌کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH