سامسونگ نخستین تیزر تبلیغاتی رسمی از گلکسی رینگ را منتشر کرد

شب گذشته شرکت سامسونگ در پایان رویداد Galaxy Unpacked، محصول بزرگ آینده خود را به معرض نمایش گذاشت. این محصول یک انگشتر هوشمند به‌شمار رفته و با نام تجاری گلکسی رینگ عرضه خواهد شد.

با توجه به تیزر رسمی منتشر شده توسط سامسونگ، این محصول دقیقا مشابه با یک حلقه هوشمند به‌نظر می‌رسد. گلکسی رینگ نوآوری‌های پیشرفته سامسونگ در حوزه سلامت را در قالب یک طراحی کاملا جدید ارائه می‌دهد. این محصول به‌عنوان یک دستگاه تندرستی و سلامت قدرتمند و قابل دسترس به بازار عرضه می‌شود.

به گفته سامسونگ، گلکسی رینگ در آینده می‌تواند شکل پایش سلامت را متحول نماید. بر اساس محتوای تیزر تبلیغاتی به‌نظر می‌رسد که گلکسی رینگ یک حلقه دایروی‌شکل و سیاه‌رنگ است. همچنین برند کره‌ای در ویدیوی تبلیغاتی رسمی خود برای سرویس Samsung Health نیز به‌صورت ضمنی به عرضه گلکسی رینگ اشاره کرد.

انتشار شایعات درباره گلکسی رینگ از مدت‌ها قبل آغاز شده است. اکنون انتظار می‌رود که این محصول در اواخر سال 2024 معرفی شود. بنابراین این محصول احتمالا در کنار گوشی‌های تاشو آینده کمپانی طی ماه جولای عرضه خواهد شد. با این‌حال برای روشن شدن موضوع ناچارا بایستی منتظر بمانیم.

طبیعتا از آنجا که گلکسی رینگ یک دستگاه پوشیدنی هوشمند است؛ لذا انتظار می‌رود که این گجت حداقل مجموعه‌ای از مولفه‌های مرتبط با سلامت را ردیابی نموده و از طریق فرامین لرزشی، اعلان‌های لازم را در اختیار کاربران قرار دهد.

با توجه به عدم وجود نمایشگر انتظار می‌رود که شارژدهی باتری در مقایسه با ساعت‌های هوشمند بهتر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH