مقایسه زوم فضایی 100 برابری در سامسونگ گلکسی S24 اولترا و گلکسی S23 اولترا

پس از معرفی رسمی برترین پرچمدار جدید سامسونگ با نام گلکسی S24 اولترا نخستین تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی هوشمند در فضای آنلاین منتشر شدند.

این تصاویر به ما امکان می‌دهند تا کیفیت عکاسی با بزرگنمایی در گوشی‌های گلکسی S24 اولترا و گلکسی S23 اولترا را با یکدیگر مقایسه کنیم. پس از بررسی تصاویر می‌توان به این جمع‌بندی رسید که میان کیفیت آنها تفاوت معناداری به چشم نمی‌خورد.

اکنون تصاویر مقایسه‌ای از عملکرد دوربین گلکسی S24 اولترا و گلکسی S23 اولترا با حداکثر بزرگنمایی 100 برابری منتشر شده است. حداقل بر اساس این دو تصویر به‌نظر می‌رسد که مدل نسل قبلی از گوشی هوشمند جدید سامسونگ پیشی گرفته است.

بعلاوه تصویر ثبت شده با دوربین سامسونگ گلکسی S24 اولترا‌ تا حدی تیره‌تر بوده و برخی جزئیات در آن نیز حذف شده است.

تصویر ثبت شده با دوربین گلکسی S23 اولترا حفره‌های سیاه‌رنگ بین رینگ لاستیک خودرو را نمایش می‌دهد؛ اما در تصویر ثبت شده توسط گلکسی S24 اولترا این جزئیات عملا حذف شده‌اند.

در تصویر گرفته شده با گلکسی S23 اولترا چاله‌های روی آسفالت قابل مشاهده هستند و این چاله‌ها در تصویر گلکسی S24 اولترا به هیچ وجه رویت نمی‌شوند. به‌عبارت دیگر، عملکرد زوم فضایی 100 برابری در پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به مدل نسل قبلی آن به نوعی پسرفت داشته است.

تصویر ثبت شده توسط گلکسی S24 اولترا (سمت راست) و گلکسی S23 اولترا‌ (سمت چپ)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH